Hier ook inderdaad, viel me tegen..quote:
Je hebt kunnen wachten?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:09 schreef Strangler het volgende:
Dat wordt geen buitensex vandaag.
Of de zon moet alsnog doorbreken binnen nu en een uur.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:15 schreef Feitosa het volgende:
De zon is net een vrouw: eerst flink teasen en daarna niks waarmaken.
Hey Nouk hoe was je bar vrouw avond ?quote:
Leuk dat je het vraagt! Het was echt tof!quote:
Een vrouw die bier kan tappenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt! Het was echt tof!
Dit baantje had ik jaren eerder moeten ontdekken, het was erg gezellig én het ging goed! Heeft me totaal geen moeite gekost. Én ik kan bier tappen
Heb je een tap thuis dan?quote:
En jullie zaten allemaal bij hem aan de bar? Ben blij dat mijn vriendinnen het lieten afweten, daar zou ik veel te zenuwachtig van worden, hahaquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vrouw die bier kan tappen![]()
Een vriend van mij had gisteravond ook zijn eerste avondje achter de bar bij onze stamkroeg
Gewillig zijn is niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
Het was alleen jammer dat een jongen waar ik 1,5 jaar verliefd op ben geweest en waar mijn knieen nog steeds van knikken als ik hem zie binnen een uur aan de bar stond pas tegen 3 uur kneiterlam de tent verliet..
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:27 schreef Strangler het volgende:
[..]
Gewillig zijn is niet aantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Feitose een kloon van Sedan, ik wist het!
Tofquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt! Het was echt tof!
Dit baantje had ik jaren eerder moeten ontdekken, het was erg gezellig én het ging goed! Heeft me totaal geen moeite gekost. Én ik kan bier tappen
Dan ben ik gewillig? Weird...quote:
Nee hoor, helemaal niet weird. Als je gaat soppen zodra je hem ziet hoeft hij er blijkbaar niet echt veel moeite voor te doen.quote:
Die tijd is voorbijquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:31 schreef Strangler het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet weird. Als je gaat soppen zodra je hem ziet hoeft hij er blijkbaar niet echt veel moeite voor te doen.
Hij hoefde niet heel veel te doen hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En jullie zaten allemaal bij hem aan de bar? Ben blij dat mijn vriendinnen het lieten afweten, daar zou ik veel te zenuwachtig van worden, haha
Waar zijn de chicksquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
BBQ van gisteren
Kijk hoe primitief
[ afbeelding ]
Iedereen was werken...quote:
Ja hoe noem je dat? Qua interieur lijkt het een bruine kroeg, maar ze noemen het een danscafé. De muziek de er gedraaid wordt is echt te slecht, maar ach met een borrel op wel leukquote:
Gewillig zijn is niet geilquote:
Ach , je bent bekend met vuur, dus zo primitief ben je ook weer niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
BBQ van gisteren
Kijk hoe primitief
[ afbeelding ]
Een 'bar-dancing'quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoe noem je dat? Qua interieur lijkt het een bruine kroeg, maar ze noemen het een danscafé. De muziek de er gedraaid wordt is echt te slecht, maar ach met een borrel op wel leuk
Dat is te zien!quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Iedereen was werken...
We waren maar met zijn 2en...
Maar er waren daar later 4 meisjes die er bij kwamen zitten
En er zaten wielen onder de fiets waarmee ik gekomen wasquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach , je bent bekend met vuur, dus zo primitief ben je ook weer niet.
Die wegwerp bbq's heb ik ooit nog eens een hele zomer gebruikt bij een vriend thuis toen hij net verhuisd wasquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
BBQ van gisteren
Kijk hoe primitief
[ afbeelding ]
Die dingen zijn echt relaxed manquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die wegwerp bbq's heb ik ooit nog eens een hele zomer gebruikt bij een vriend thuis toen hij net verhuisd was
Aah nu zie ik in waarom jij van de week voor zoveel opschudding zorgde onder de mannenlijke fokkersquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het duurde even, maar je bedoelde óp de BBQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |