dat vraag ik me ook af ja...quote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Picchia het volgende:
Waarom verkrachten mannen in zulke posities zo vaak jongens? Ik snap dat niet hè. Was die manager een onderdrukte homo ofzo?
Dan lees je niet goed, want dat hij verkracht is staat er ook niet in.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:02 schreef GewoneMan het volgende:
waar lees jij dat hij bij buro halt zat? ik lees namelijk alleen dat hij hem op straat tegenkwam en hem heeft meegelokt naar het park om hem daar te verkrachten.
natuurlijk is dat al erg genoeg en is de straf mijnziens ook te laag.
point taken... misbruikt...quote:Op zondag 5 april 2009 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed, want dat hij verkracht is staat er ook niet in.
Jij weet ook helemaal niet wat daar gebeurd is, dus slaat het ook nergens op om een straf te hoog of te laag te vinden.
Ja, mee eens. Je hebt een veel algemenere omschrijving voor verkrachting. Verkrachting is het ongewenst binnen dringen van geslachtsdelen bij iemand anders. Wie weet moest hij hem pijpen? Misschien scheelt dat ook in de hoogte van de eis?quote:Op zondag 5 april 2009 15:28 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik zie nergens staan dat het anale verkrachting is...?
Akkoord. Ik ging ervan uit dat de man deze jongen kende via halt en toevallig op straat tegen kwam.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waar lees jij dat hij bij buro halt zat? ik lees namelijk alleen dat hij hem op straat tegenkwam en hem heeft meegelokt naar het park om hem daar te verkrachten.
Dat feit blijft overeind.quote:natuurlijk is dat al erg genoeg en is de straf mijnziens ook te laag.
Uh.....quote:Op zondag 5 april 2009 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed, want dat hij verkracht is staat er ook niet in.
Jij weet ook helemaal niet wat daar gebeurd is, dus slaat het ook nergens op om een straf te hoog of te laag te vinden.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:43 schreef DikVoormekaar het volgende:
ROTTERDAM - Een 48-jarige locatiemanager van Bureau Halt is ontslagen omdat hij vorig jaar een 15-jarige jongen uit Rotterdam-Zuid zou hebben verkracht.
Sterker nog, je vinger ongewenst bij iemand anders in de mond stoppen is technisch gezien al verkrachting.quote:Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef Ylse het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Je hebt een veel algemenere omschrijving voor verkrachting. Verkrachting is het ongewenst binnen dringen van geslachtsdelen bij iemand anders. Wie weet moest hij hem pijpen? Misschien scheelt dat ook in de hoogte van de eis?
zou hebben... dat is een aanname...quote:
'zou hebben' wordt gebruikt omdat de verdachte nog niet schuldig is verklaard, slimmerd.quote:Op maandag 6 april 2009 19:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zou hebben... dat is een aanname...
en dus is het een aanname domboquote:Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
'zou hebben' wordt gebruikt omdat de verdachte nog niet schuldig is verklaard, slimmerd.
Is dat nog steeds zo? Wat hebben we ook een mallotige combinatie van wetgevers en rechters. Ergens in de jaren 70 is een man vrijuit gegaan omdat het OM alleen verkrachting had te laste gelegd terwijl hij met een stoelpoot penetreerde en dat viel niet onder verkrachting. Dan wijzigt men de wet zo dat niet alleen een stoelpoot eronder valt, maar ook een onvrijwillige tongzoen, of inderdaad, die vinger in de mond.quote:Op maandag 6 april 2009 16:34 schreef Maverick_tfd het volgende:
Sterker nog, je vinger ongewenst bij iemand anders in de mond stoppen is technisch gezien al verkrachting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |