Nee met elkaar natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:57 schreef Steve het volgende:
Ze hadden bij dat eerste liedje gewoon even met die danseressen moeten bekken..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:25 schreef NatteBever het volgende:
Goed dat ze eruit zijn, nu kunnen ze weer lekker gaan neuspeuteren tijdens Mega Mindy op Nickleodeon
Dat was zoooooooooowwwwww geweldig echt super!!!!!!!quote:
Ik zal het je eventjes heel simpel uitleggen: die meisjes zingen belabberd.quote:
Ze zongen het tweede nummer met de gitaar erg goed, eigenlijk. En het gaat om meer dan alleen zang, het gaat om de X-factor. Maar blijkbaar was de fanbase niet groot genoeg. Wie weet wat er gebeurd was als ze even hadden staan bekken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zal het je eventjes heel simpel uitleggen: die meisjes zingen belabberd.
En dan kan je gaan huilen en zeggen dat ze toch oh zo schattig zijn met zijn tweeën, maar daar gaat het niet om. Ze faalden keihard, het hele seizoen al.
De diss was geweldig!!quote:
Ja, maar ik betwijfel of dat met zang samen gaat hangenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef Regina7 het volgende:
We zullen vast meer van ze zien!
Gordon moest er zelfs om lachenquote:
het was inderdaad weer eens iets anders ja, ze hebben nog niet genoeg power maar er zat zeker wel potentie in. Erik heeft ze gewoon ook niet super gecoacht vind ik, veel verkeerde nummersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:12 schreef widmfan7 het volgende:
Jamal is toch niks bijzonders
Ik zeg niet dat Whatever top zangeressen zijn maar die 2 samen klinkt al een stuk origineler en fijner dan boring Jamal.
Ah, dat wist ik niet. Ik dacht dat ze gewoon vrij waren in het eigen nummer uitkiezen. Dat verklaart dan idd de keuze.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat lag aan het thema... dat was 538 hits, niet arbeidsvitaminen
Ik dacht ook iets van The Veronicas!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef chansadres het volgende:
Ik dacht zeker aan het begin dat ze Untouched van Veronicas gingen doen.
Hadden ze moeten doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef chansadres het volgende:
Ik dacht zeker aan het begin dat ze Untouched van Veronicas gingen doen.
Dat lijkt me geweldigquote:Op maandag 4 mei 2009 13:29 schreef -Peach het volgende:
Misschien wordt er wel een real-life soap over ze gemaakt
Ik heb geen idee in welke setting dan.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:26 schreef Re het volgende:
ik heb wel het gevoel dat we nog vaker van ze zullen gaan horen, dit in tegenstelling tot veel van de andere afgevallen kandidaten
Ja dat meen ik serieus... Sweet Goodbyes was erg goed gedaan!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:52 schreef Sandrb86 het volgende:
Best of Whatever!!de grappigste momenten van Nathalie en Eva:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |