jij ook goed paasweekendquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi Bikske,
Nee, niet gezien wel gehoord over een Amerikaans happy end. Lijk me niet best.
Zal eens kijken of ik hem toch kan krijgen, gewoon om te vergelijken..
Heb een goed weekeinde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 6.8
Bedtime Stories (2008)
Adam Sandler is een alleen staan gast die het verzoek krijgt om een week op de kinderen van zijn zus te passen. Hij verteld s'avonds voor het slapen gaan een verhaal. (Wat visueel wordt vertoond) en de volgende dag overkomt hem het zelf alleen dan toegepast op de realiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een standaard filmpje
cijfer 5.5 / imdb 6.2Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Die Anouk is wel geilquote:Op zondag 12 april 2009 12:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
Gister met 2 nichtjes
[ afbeelding ]
Nah was voor hun wel leuk vond er niet veel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van af nieuwsbericht 1 zat ik de rollenbollen van het lachen.![]()
cijfer 8.5 / imdb 6.4Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Lijkt me een film die je of heel erg leuk vindt of juist helemaal niet.quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Onion Movie (2008)
Aan een schakeling van idiote nieuwsberichten en reclames.
Het is over de top satire over rascisme, nieuwsverslageving, homo, negers, terroristen, gadgests, commercials, drugs.
van af nieuwsbericht 1 zat ik de rollenbollen van het lachen.![]()
cijfer 8.5 / imdb 6.4
Zoals wat? Ik vond het zo al een superfilm. Stukken beter dan een Transporter 3 bvquote:Op maandag 13 april 2009 15:38 schreef cultheld het volgende:
Taken: lekkere actiefilm, die met een paar kleine aanpassingen veel beter had kunnen zijn: 7/10.
Een kleine selectie:quote:Op maandag 13 april 2009 20:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zoals wat? Ik vond het zo al een superfilm. Stukken beter dan een Transporter 3 bv
Er zijn maar zeer weinig Amerikaanse films waar taal van oorsprong gesproken wordt. K19 bv wat een triestheid.quote:Op maandag 13 april 2009 20:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een kleine selectie:
- Die vent bij het vliegveld in het bijzijn van Jan en alleman tot moes slaan, terwijl je hem ook kunt volgen, met een smoes weg kunt lokken etc.
- Zonder enige vertaalproblemen in het Engels converseren met alle Fransen (inclusief de Albanese laaggeletterden) in Frankrijk.
- Het moment dat hij de ruimte waar de meisjes geveild worden binnen gaat: tot dat punt schiet hij zich, als de superieure commando die hij is, vrij eenvoudig naar binnen, om vervolgens een dialoog met één van de bieders aan te gaan, waarna hij zich laat verrassen?
- Jezelf tegenover Franstaligen voor Franse agent uitgeven in het Engels.
- Af en toe deed het geheel nogal sentimenteel aan.
- Natuurlijk ontkomt hij nadat hij KO is geslagen en opgehangen aan een balk weer bij bewustzijn raakt.
Dat maakt het nog niet minder irritantquote:Op maandag 13 april 2009 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er zijn maar zeer weinig Amerikaanse films waar taal van oorsprong gesproken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |