Nee, mijn studie is erg interessant, alleen er wordt niet zo veel van je verwacht. Er komen geen denkers uit de universitaire machine gerold...quote:
Studies zoals bestuurskunde, rechten, sociologie, psychologie, filosofie enzovoort iddquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:10 schreef keienlegger het volgende:
Brede studies die te makkelijk zijn...
Volgens mij neutraliseer je hier je eigen klacht...
Klinkt als een "snelle" leerling op de lagere school. Gewoon een klas omhoog dus.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:10 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, mijn studie is erg interessant, alleen er wordt niet zo veel van je verwacht. Er komen geen denkers uit de universitaire machine gerold...
Een denker ben je van jezelf, dat word je niet door een studie. Als je het echt zo interessant vind dan zou je zelf extra moeite voor je vakken doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:10 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, mijn studie is erg interessant, alleen er wordt niet zo veel van je verwacht. Er komen geen denkers uit de universitaire machine gerold...
Ik denk niet de vakken uit mijn derde jaar lastiger zullen zijn. Meer stof, maar complexer? Okay, je bouwt een begrippenapparaat op langzamerhand, dat is wel waar. Lastig. Ik weet niet echt hoe ik mijn studie moet zien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt als een "snelle" leerling op de lagere school. Gewoon een klas omhoog dus.
Maar euh, kan dat op de Uni?
Je hebt denkers, en kuddeschapen. Ja, klopt. De universiteit kan het wel meer stimuleren (heb ik het idee). Maar goed, het zijn gevoelens die ik heb. Ik weet niet of mijn klacht wel gegrond is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Een denker ben je van jezelf, dat word je niet door een studie. Als je het echt zo interessant vind dan zou je zelf extra moeite voor je vakken doen.
Mensen die voor alle vakken alleen het minimale vereiste doen en dan klagen dat er geen diepgang in hun studie zit
Een master is zeker een verdieping ten opzichte van je bachelor, desnoods kan je misschien ergens anders een master volgen als je een brede interesse hebt. Je gaat rechten kant op komend zomer, misschien fIscaal recht ofzo.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:17 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik denk niet de vakken uit mijn derde jaar lastiger zullen zijn. Meer stof, maar complexer? Okay, je bouwt een begrippenapparaat op langzamerhand, dat is wel waar. Lastig. Ik weet niet echt hoe ik mijn studie moet zien.
Goed, ik ga weg. Bedankt voor het lezen.
Word je dan niet gekickt op een gegeven moment?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:45 schreef Marurk het volgende:
En dan ken ik dus zo'n gast die nu na 4 x nog steeds niet een toets heeft gehaald uit het eerste jaar.En dat terwijl ie 6 uur per week "les" heeft.
![]()
WTF gek.
Jawel. Hij was nou aan het zeuren over negatief bindend studieadvies.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Word je dan niet gekickt op een gegeven moment?
Mooi zo. Zulke incapabele mensen het liefst zo snel mogelijk er uit filteren. Dat ze ook niet zelf doorhebben dat ze "misschien" beter iets anders kunnen gaan doen, na 4x gefaald te hebben voor dezelfde eerstejaars toets...quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jawel. Hij was nou aan het zeuren over negatief bindend studieadvies.![]()
Hij wilt zelfs misschien serieus een zaak gaan beginnen met papa.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:54 schreef Horloge het volgende:
[..]
Mooi zo. Zulke incapabele mensen het liefst zo snel mogelijk er uit filteren. Dat ze ook niet zelf doorhebben dat ze "misschien" beter iets anders kunnen gaan doen, na 4x gefaald te hebben voor dezelfde eerstejaars toets...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |