Why not?quote:
Zo boeiend is het niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:26 schreef Twerk het volgende:
Vannacht de herhaling dan maar ff checken..
Dat had ik ook niet verwacht.. Het is meer verveling.. En op de achtergrond.quote:
Eigenlijk zijn ze alle 6 best aardig..quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:32 schreef sander89 het volgende:
Jeroen die deze vrouwen ook dik noemt.![]()
[ afbeelding ]
Is niks mis mee met vrouwen die ook nog beetje vet op hun botten hebben, 3 van de vrouwen op deze foto zijn echt niet lelijk.
Wel 7000 Dollar betalen qua huur in New Yorkquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Jan Tromp is echt nog van de ouwe Volkskrantgarde. Van toen links nog links was enzo.
Ik vind de lingerie walgelijkquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tvp en zapt weg.![]()
Als het leuk wordt lees ik het nog wel en dan pik in de hh misschien weer in.
Nee. Waarschijnlijk in jouw kleutertijd presenteerde hij samen met haar het RTL-journaal.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:35 schreef Twerk het volgende:
En btw.. Was Jeroen niet die nerd die met Loretta Schrijvers het bed deelde?
En Manuela Kemp die in de play boy stond.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:35 schreef Twerk het volgende:
En btw.. Was Jeroen niet die nerd die met Loretta Schrijvers het bed deelde?
Dan zou ik voorlopig m'n mond maar even houden over andere vrouwen
Jawel hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk in jouw kleutertijd presenteerde hij samen met haar het RTL-journaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |