quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:14 schreef dronkeykong het volgende:
Stacey stoephoer kiest voor Laurens
Jamal had gewoon niet zo'n aansprekend nummer, dat heeft echt in zijn nadeel gewerkt...quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
Huh??? Jamal in de sing-off????
How bizar!
Ik vind Roan ook een lekker bekkie hebben hoor, maar kom op zeg...
Nou ja goed, exit Laurens dus...
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:15 schreef Svensational het volgende:
Ben benieuwd wat Stacey nu gaat doen. Luistert ze van onderen en kiest ze Laurens, of gebruikt ze toch haar oren en kiest ze Jamal?
ik dacht meer aan Spangasquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:14 schreef Grulez het volgende:
Jammer Laurens en nu hup naar GTST.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:15 schreef Cee het volgende:
Leuk, nu moet Stacey kiezen tussen haar fuckbuddy en iemand die wel kan zingen een neger met 30 cm . DILEMMA
Whehehehe...quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:15 schreef Svensational het volgende:
Ben benieuwd wat Stacey nu gaat doen. Luistert ze van onderen en kiest ze Laurens, of gebruikt ze toch haar oren en kiest ze Jamal?
jaaaa, dat is een goed castingplan! Dan kan hij een setje worden met Avalanche, oh nee, met Jole (dat zijn ook gelijk de enige twee namen die ik kenquote:
Omdat de alle FC groningen supporters en hooligangs op Roan hebben gestemdquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:14 schreef Yscoo het volgende:
wtf waarom roan nou niet in de sing off
Maargoed: LAURENS gaat er nu 100% uit!!
Nou ja, dan wordt het 4-0 dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:17 schreef Cee het volgende:
Stacey heeft per ongeluk al haar keuze bekend gemaakt hiermee.
Jep, alleen daarom al vind ik dat Laurens moet blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |