Die kerel is ook zeker stoer!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:51 schreef leetzors het volgende:
Klacht: Tante Soesa en Sassefras al heeeeeeel veel jaartjes van de tv verdwenen!
Nou en, pokémon was er met en zonder foxkids, maar dat hoef ik heul niet.quote:
Maar dat verandert niet het feit dat Tante Soesa en Sassefras al heeeeeeel veel jaartjes van de tv verdwenen zijn.quote:
Milf wil ik het niet noemen, maar op een vliegend bed zat ze ja.quote:
je houd ook niet op he!quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Vliegen kon ze zeker:
-Ze is de laan uitgevlogen.
-Die vogel is gevlogen.
Ongelooflijk dat dit in Nederland kan. Mij collega gaat straks verder. Tot zo meteen na de reclame.
Ah jij bent er ook weer.quote:
INDERDAAD karbonkel.. omg ik was zoo bang voor hem toen ik nog een klein kutkind was.. zou het graag nog een keer willen zien want het is eigenlijk best vet en wel freaky haha.quote:
Ja, super liege liegebeest. Wat is daar mee dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef Min-e het volgende:
Was op Belgische zender lang lang geleden... Liegebeest of iets?
Met poppen, het land waar ze in woonden zwierf in de lucht. Anyone?
http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=2182&Itemid=358quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef Min-e het volgende:
Was op Belgische zender lang lang geleden... Liegebeest of iets?
Met poppen, het land waar ze in woonden zwierf in de lucht. Anyone?
Heette dat ook zo? Dacht eigenlijk dat het een naam was van een beest en de titel iets anders was.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:51 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja, super liege liegebeest. Wat is daar mee dan?
Thanks!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:51 schreef ToriHino het volgende:
[..]
http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=2182&Itemid=358
Zeker. Elke zondagavond voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heette dat ook zo? Dacht eigenlijk dat het een naam was van een beest en de titel iets anders was.
Dŕt wil ik nog weleens terugzien, echt lang geleden. Dat er nog iemand is die dat ook keek.
Herinner ik me echt bijna niet meer. Keek je soms ook naar " Merlina", was een detective voor kinderen dat keek ik ook altijd op België.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:03 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Zeker. Elke zondagavond voor het slapen gaan.
Nee, dat zegt me niets.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:12 schreef Lundegaard het volgende:
Ken je Bok en Ros ook nog ? Over twee kasteelgeesten ?
Beste serie ooit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:24 schreef Lundegaard het volgende:
Ik ook. Suikerzoet was dat.![]()
Dat ik daar geen gay van ben geworden trouwens..
De blotenbillenboogiewoogie.quote:
Ik had er ook altijd een grote hekel aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:53 schreef Lundegaard het volgende:
Flikker op met je pauperige klote kinderprogramma`s die in de verste verte niet leuk waren..
Ik hoop dat Tante Soesa dood is en sassefras overreden door een vrachtwaggel.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Herinner ik me echt bijna niet meer. Keek je soms ook naar " Merlina", was een detective voor kinderen dat keek ik ook altijd op België.![]()
Als je dat nog weet, ga ik denken dat je mijn zusje bent
ooooh diee!!!quote:Op zondag 5 april 2009 00:56 schreef Samsonneke het volgende:
De Ark van.. iets.. Maar niet Noach dacht ik, maar een andere naam.. Zo'n mol en stekelzwijn, poppen...
Hoe heet het nou
van Stekeltjequote:Op zondag 5 april 2009 01:03 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ooooh diee!!!
ja ik weet het ook niet
Ark van Stekeltje, dat was het!quote:Op zondag 5 april 2009 01:03 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ooooh diee!!!
ja ik weet het ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |