Nee ik heb 112 gebeld! Dit moet worden opgeruimd!quote:
Het was een klein afzichtelijk mager scharminkel, geen idee wat voor merk het was.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat het zo'n zwartjoekel? Zo'n grote, die zo veel eet?
En hier ga ik ook aangifte van doen! Bedreiging via internet!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:07 schreef Specularium het volgende:
Heb jij die rekel met zijn bahbah ook aangesproken met het taalgebruik van de OP?
Want dan vind ik het eigenlijk vreemd dat ie niet een schep in je nek heeft gezet.
moest lachenquote:
De shotgun van mijn overleden man is enigzins verroest helaas.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:12 schreef PierreTT het volgende:
Terechte klacht! Volgende keer gewoon schieten op die hond!
Poekie is een heel net beestje hoorquote:
Precies. Eerst rossen, dan vragen wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Daarom moet de Guardia Civil ook optreden tegen dit soort tuig. Net zo lang met de gummiknuppels rossen totdat die SOBs neerzijgen.
Wat nou Shotgun? Een machinegun is effectiever!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De shotgun van mijn overleden man is enigzins verroest helaas.
Dag Timmiequote:
Ga op cursus bij de Marechaussee als voorbeeld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef Etcetera het volgende:
Malle jongen hoe moet ik nou aan een machinegeweer komen
Eerst een verhaaltje over hondenbahbah vertellen, en me dan zo'n kleur koekjes aanbieden? Liever nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dag Timmie
Ik heb koekjes gebakken, wil je ook 1?
[ afbeelding ]
Maar die koekjes zijn van vorig jaar, daar is niks mis mee hoor!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst een verhaaltje over hondenbahbah vertellen, en me dan zo'n kleur koekjes aanbieden? Liever niet
Of wat dacht je van extra Russische politieagenten? Die schijnen ook mordicus te zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Eerst rossen, dan vragen wat er aan de hand is
Jaaaaaaaaaaaaja, dat zeg je nu! Je wil ze gewoon kwijtquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar die koekjes zijn van vorig jaar, daar is niks mis mee hoor!
Imgfailquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaja, dat zeg je nu! Je wil ze gewoon kwijt
Had je nou een taart gehad
[ [url= http://farm3.static.flickr.com/2227/1774600907_57672d27fe.jpg?v=0 ]afbeelding[/url] ]
Nee, niet de honden. De tokkiebazen moet je hard aanpakken. Nulbeleid. Singaporean style.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:27 schreef Zipportal het volgende:
Oplossing: Alle honden doodschieten. Honden hebben namelijk geen functie/doel. Ze kosten geld (vreten, drinken etc) en schijten als dank alles onder. Die dingen zijn niet in de hand te houden. Ze kunnen bijten
Ongelooflijk dat dit in Nederland kan. Tot zo meteen na de reclame.
Euthenaseren!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, niet de honden. De tokkiebazen moet je hard aanpakken. Nulbeleid. Singaporean style.
Mwa er zit wel wat in. Het zijn wandelende vreetmachines, en ze leveren uiteindelijk niks op. Een koe vreet zich ook helemaal kapot, maar die levert tenminste nog eetbaar vlees op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:27 schreef Zipportal het volgende:
Oplossing: Alle honden doodschieten. Honden hebben namelijk geen functie/doel. Ze kosten geld (vreten, drinken etc) en schijten als dank alles onder. Die dingen zijn niet in de hand te houden. Ze kunnen bijten
Ongelooflijk dat dit in Nederland kan. Tot zo meteen na de reclame.
Plus melk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa er zit wel wat in. Het zijn wandelende vreetmachines, en ze leveren uiteindelijk niks op. Een koe vreet zich ook helemaal kapot, maar die levert tenminste nog eetbaar vlees op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |