En nee dan bedoel ik niet die rare band nee

Ik bedoel die jeugd van de tegenwoordig die maar doodleuk denken dat ze alles kunnen doen en laten!
Ik zat gisteren lekker in de zon, voor mijn huisje, toen er een rekel voorbij kwam met een lelijk rothondje. En wat doet dat lelijke rothondje? Die let een bahbah op straat! Een bahbah! Op straat! Dat dat kan in Nederland, schandalig! En het erge was, dat gespuis ruimt het niet op hoor, neeeee stel je voor!
Dus ik, goede burger die ik ben, ga naar de jongeman toe en spreek hem netjes en fatsoenlijk aan of hij dat misschien alsjeblieft zou willen opruimen. Gaat hij toch een partijtje tegen me tekeer! Dat ik niet zo moest zeuren en dat hij wel wist waar ik woonde en dat hij die bahbah wel in mijn brievenbus zou deponeren. En dat heeft dat gespuis gedaan ja! Ik kwam terug met mijn lieve Poekie, die even een zijn rondje moest lopen, en braaf een bahbah deed náást de stoep (in een tuintje ja, maar gut, dat kan gebeuren toch? En dat tuintje zag er niet uit, alleen maar onkruid, dus dat geeft ook niet zoveel natuurlijk) en ik doe de deur open en daar lag een bahbah op de mat!
Ik ga nú de politie bellen! Het is een schande!