Ja, leuk. Vind haar alleen GEEN x-factor hebben...quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zij begint ook fucking goed. En het klinkt weer supergaaf!!
Potverdikkie. Leuke naam!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:40 schreef Tasha het volgende:
Lisa blijft top bij mij hoorPotverdikke wat is dat mens goed
Rachel is veel beter en die kale jongen ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Potverdikkie. Leuke naam!
Jezus geef dat mens de wedstrijd, d'r is toch geen competitie meer aan zo.
Inderdaad. Wat een idiotenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
Die stylisten mogen ze van mij wel een paar rotschoppen verkopen
quote:
Hmm, je hebt Roan vorige week zeker niet horen zingen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Rachel is veel beter en die kale jongen ook.
nou kippe(n)vel had ik iig niet , maar idd - ze is wel goed.quote:
Ja echt CRAP. Ze zingt Nederlands juist super!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:42 schreef L0t.. het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshitcommentaar van Stacey
Als je verkouden bent, gaat het niet zo goed. Gek he. Maar tot nu toe vind ik dat de meest authentieke artiest.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:43 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmm, je hebt Roan vorige week zeker niet horen zingen?
SBS hè..... Daar wil je toch ook niet in een programma zitten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Hoe kan het nou dat ze bij die popstars van die slechten hadden en deze bijna allemaal geweldig zijn.
Neh, hij is ook gezond best aardig, maar niet geweeeeeldig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je verkouden bent, gaat het niet zo goed. Gek he. Maar tot nu toe vind ik dat de meest authentieke artiest.
Doe eerst die kakker Laurens maarquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:45 schreef SCH het volgende:
Worden we nu eindelijk van deze kleuter verlost?
Weeerrr arrrr joe?! Dit is geen zingen, hij hijgt alleen maar een beetje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:46 schreef babette21 het volgende:
na zin 1: klinkt nu al kut....
Niet? Ik heb spijt dat ik hem in de prono niet gewoon in de singoff heb gezet!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:47 schreef Svensational het volgende:
Ach, niet heel slecht.
vind je 't gek, het joch komt net uit het ei gekropen....quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:47 schreef Steve het volgende:
Hij heeft nog zo'n babyhoofdje.
dat was de kno-artsquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
Tandarts: Fuck raak ik nou net je stemband? Goh dat wordt 4 weken niet zingen nie...
Go Hester
Slechter?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:Hij zingt slechter dan Laurens, das ook knap!
Hij lijkt op het neefje van Ugly Bettyquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:47 schreef sbientje het volgende:
over een jaar of 3 komt hij uit de kast, mark my words!
Maar ook niet erg boeiend, ik ga juist nu bijlezen hier, bij Lisa en Rachel deed ik dat nietquote:
Transseksueel?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:47 schreef sbientje het volgende:
over een jaar of 3 komt hij uit de kast, mark my words!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:47 schreef patatmetfriet het volgende:
Die gozert heeft zo iets niet-sexies...
Euh ja die bedoel ik natuurlijkquote:
nee, heel héél slecht..... menquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:47 schreef Svensational het volgende:
Ach, niet heel slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |