Ik hoop dat de nieuwe financiële man wel zorgt dat de zaakjes op orde zijn en blijven....quote:
Enige die niet toegelaten wordt is wakker nederland gok ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Plasterk moet nog definitief besluiten. Dat geldt overigens ook voor de nieuwe omroepen die voldoende leden hebben behaald.
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige die niet toegelaten wordt is wakker nederland gok ik
Zo raar is dat niet, vooral niet als je met de aardsrivaal samen gaatquote:
Dan volg je toch wielrennen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, vooral niet als je met de aardsrivaal samen gaat
wat heet tegenwoordig aardsrivaal.. Noord Korea toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, vooral niet als je met de aardsrivaal samen gaat
Tof ! die ga ik zeker even checkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rigby nog een week dan komt de cd uit
Zou mooi zijn. De populistische en suggestieve website van De Telegraaf is al mééééér dan genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige die niet toegelaten wordt is wakker nederland gok ik
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat heet tegenwoordig aardsrivaal.. Noord Korea toch?
De derby Roda - Noord-Korea blijft altijd spannend.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat heet tegenwoordig aardsrivaal.. Noord Korea toch?
brrrrrrquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Aphex Twin - Windowlicker
![]()
Weirde plaat, maar de clip..... Veel vager kan niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |