Dan heb jij duidelijk niets met voetbal....quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijven toch sentimentele huilies over een spelletje waar ze achter een bal aan rennen voor veels te veel geld
Vind het leuk om te zien , maar het doet mij nietsquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk niets met voetbal....
quote:22-23
U2 & Green Day - The Saints Are Coming
Madcon - Beggin'
Daft Punk - Crescendolls
Esser - Headlock
Rigby - Parade
Aphex Twin - Windowlicker
Franz Ferdinand - No You Girls
Joss Stone - Fell In Love With A Boy (ZB actie)
Drive Like Maria - I'm On A Train
Milow - You Don't Know
Nobody Beats The Drum - Quit Your Job
Alain Clark - Hold On
is die Beggin opnieuw uitgebracht?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de re re Release! Toffe plaat, maar waarom in vredesnaam opnieuw uitgebracht..
Het is niet eens zozeer dat, maar meer de manier waarop het is gegaan. Als je het gevolgd hebt dan weet je dat wij (supporters, provincie en clubs) gewoon keer op keer zijn voorgelogen. Eerst zou het budget rond de 25-30 mln. komen, nu is daar nog maar 11 mln. van over. Ze zouden grote sponsoren hebben, waar er nog niet één van heeft getekend. De provincie zou geen cent in de club steken, nu komen ze met 6,5 mln. over de brug. De fusie zou absoluut niet doorgaan wanneer niet eerst de schulden van Fortuna geregeld zouden zijn. Nu is het opeens helemaal geen probleem meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op zich te begrijpen, maar logisch nadenkend zou iedereen tot de conclusie moeten komen dat 't iig financieel niet realistisch is om die twee clubs te laten voortbestaan.
Ik denk dat dat wel mee valt. Vergeet niet dat we hier ook zo naar 3 andere clubs kunnen gaan kijken die hoog spelen (Genk, Standard Luik en Aachen). Voor die laatste kiezen heel veel mensen, vooral omdat de sfeer daar geniaal is, de seizoenskaarten goedkoper en ze ook een nieuw stadion krijgen.quote:Ik wil nog wel es zien hoeveel van die huilies die nu hard roepen NOOOOOOIT meer naar dat stadion te gaan over een jaar of wat weer braaf bij elke thuiswedstrijd van de partij zijn.
Dat blijkt...quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het leuk om te zien , maar het doet mij niets
Misschien omdat ze er financieel niet heel goed voorstaan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar komt dat voorlopig nou weer vandaan
Voor de 3e keer inmiddels. De plaat staat ook bij de nieuwe singles op de 3FM-website dus je gaat 'm de komende tijd nog vaak horen. Verder wel een toffe plaatquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is die Beggin opnieuw uitgebracht?is toch nergens voor nodig
De nieuwe club.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat boycotten? Roda of de nieuwe club?
Dat zit best wel snorquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien omdat ze er financieel niet heel goed voorstaan?
Plasterk moet nog definitief besluitenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar komt dat voorlopig nou weer vandaan
daftpunkquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
ben blij dat ik zo langzamerhand door dat voetbalgezwets heen kan lezen hier
Ik ook... al zou het nog handiger zijn als ze dat oninteressante gedoe verplaatsen naar VBL...quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
ben blij dat ik zo langzamerhand door dat voetbalgezwets heen kan lezen hier
Ik hoop dat de nieuwe financiële man wel zorgt dat de zaakjes op orde zijn en blijven....quote:
Enige die niet toegelaten wordt is wakker nederland gok ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Plasterk moet nog definitief besluiten. Dat geldt overigens ook voor de nieuwe omroepen die voldoende leden hebben behaald.
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige die niet toegelaten wordt is wakker nederland gok ik
Zo raar is dat niet, vooral niet als je met de aardsrivaal samen gaatquote:
Dan volg je toch wielrennen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, vooral niet als je met de aardsrivaal samen gaat
wat heet tegenwoordig aardsrivaal.. Noord Korea toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, vooral niet als je met de aardsrivaal samen gaat
Tof ! die ga ik zeker even checkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rigby nog een week dan komt de cd uit
Zou mooi zijn. De populistische en suggestieve website van De Telegraaf is al mééééér dan genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige die niet toegelaten wordt is wakker nederland gok ik
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat heet tegenwoordig aardsrivaal.. Noord Korea toch?
De derby Roda - Noord-Korea blijft altijd spannend.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat heet tegenwoordig aardsrivaal.. Noord Korea toch?
brrrrrrquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Aphex Twin - Windowlicker
![]()
Weirde plaat, maar de clip..... Veel vager kan niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |