Abnormaalquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, hij is al veel ouder. Abnormaal heeft nog nooit iets verzonnen.
Dat is wel waar ik hem vandaan hebquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef Natrium het volgende:
[..]
Abnormaal
Anyway, in zo'n 'liedje' (een mp3 met een verhaaltje erin staat) van Bert en Ernie, "Begraven Lex", komt dat vrouwtje van epe ook...
Of zij het verzonnen hebben...ik weet niet.
Ik weet wie dat is:quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Er was eens een meisje uit Epe
Die had het voltooid deelwoord niet begrepen
Ze vroeg na de daad, met een mond vol met zaad
Heb ik nu gepijpt of gepepen?
Credits: onbekende dichter
"Oke, zand erover.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat is wel waar ik hem vandaan hebDat ze gaan boeren 'ik wil koffie'
Goeie waren dat
Ik heb een hond. Ik kan me zelf goed onderhouden hoor. Ik heb eten genoeg ik leef hier misschien in een achterbuurt maar ik vind het best chill wonen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:09 schreef Zipportal het volgende:
TS die een hond heeft? Eentje van plastic zeker. Je kunt je zelf niet eens onderhouden, daarom ging je het park in, om wat bij te verdienen. Maar je plekje was al bezet, door een stel paupers.
Ga daar nou niet serieus op inquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb een hond. Ik kan me zelf goed onderhouden hoor. Ik heb eten genoeg ik leef hier misschien in een achterbuurt maar ik vind het best chill wonen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja je zou haast zelf overstappen he?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:01 schreef Nobu het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel erg opvallend vind hoeveel topicdiarree door Limbo's wordt geproduceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |