Neger.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:07 schreef CaptainCookie het volgende:
C-c-c-combo breaker
Ben net uit ze zon... werd een beetje te heet
Dat dus.quote:
Terras, bier, vrouwen zegt je niks?quote:
Ik hoop niet dat je een vrouw bentquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:13 schreef TwyLight het volgende:
[X] Bier
[X] Zon
[X] Buiten
[X] Fok op telefoon
[X] Sigaretten
[X] teenslippers
[_] tieten
Ik ben het boegbeeld van de Nederlandse Player/Mooiboi generatie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:14 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je een vrouw bent
Hehe, Groningen, die begraafplaats toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je zit niet in de trein naar Groningen?
Ik ben trouwens een jongen, fyi.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je zit niet in de trein naar Groningen?
Buiten valt anders genoeg te zien.quote:
Wat je van ver haalt is lekker.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehe, Groningen, die begraafplaats toch?
Zo leuk is m`n buurmeisje van 6 niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb een extra lange UTP-kabel tussen computer en modem gehangen en zit nu buiten. Wel in de schaduw, anders wordt m'n PC te warm.
Die zijn niet flexibel genoeg (als in uitbreidbaar) voor wat ik met mijn computer wens te doen. Bovendien zou de kabel dan echt even lang moeten zijn want ik haat draadloos.quote:
Wel heel tof van je dat jij zo'n leven hebt dat je vandaag buiten bent geweest..quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:02 schreef Xu het volgende:
Zijn er serieus mensen geweest die binnen zaten?
Had ik eigenlijk wel kunnen verwachten op Fok!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:04 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wel heel tof van je dat jij zo'n leven hebt dat je vandaag buiten bent geweest..
Nou vooruit; vertel dan maareens wat voor een boeiende bezigheden jij zoal had vandaag?
quote:aantal posts: 5323 (gemiddeld 44 per dag)
Ok. En dan?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:13 schreef TwyLight het volgende:
[X] Bier
[X] Zon
[X] Buiten
[X] Fok op telefoon
[X] Sigaretten
[X] teenslippers
[_] tieten
Ik heb niks stoers buiten gedaan en heb ook niemand lastig gevallen, alleen gebasketbald. Je kan toch hele normale dingen buiten doen? Of niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:24 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ok. En dan?
Maar ik gaf je net al de kans om jezelf even te profileren, dus kom maar op met je stoere outdoor-verhalen...
Ja dan schijnt de zon niet zo in je beeldscherm, en dan vindt niet iedereen het vreemd dat je de hele dag binnen op je kamertje zit. Topquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:12 schreef Salsaneck het volgende:
Sneeuw
Regen
Bliksem
Zon
Geef mij maar winter.
Zelfde hier. Althans, ik zat kansloos op een terras, alleen niet mezelf aan het bezatten. Lang leve Spa Blauw.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef afcajos het volgende:
Mensen die vrijwillig binnen zitten me mooi weerten tijde van toen de OP werd geschreven zat ik me kansloos te bezatten op een terras
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |