Wel heel tof van je dat jij zo'n leven hebt dat je vandaag buiten bent geweest..quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:02 schreef Xu het volgende:
Zijn er serieus mensen geweest die binnen zaten?
Had ik eigenlijk wel kunnen verwachten op Fok!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:04 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wel heel tof van je dat jij zo'n leven hebt dat je vandaag buiten bent geweest..
Nou vooruit; vertel dan maareens wat voor een boeiende bezigheden jij zoal had vandaag?
quote:aantal posts: 5323 (gemiddeld 44 per dag)
Ok. En dan?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:13 schreef TwyLight het volgende:
[X] Bier
[X] Zon
[X] Buiten
[X] Fok op telefoon
[X] Sigaretten
[X] teenslippers
[_] tieten
Ik heb niks stoers buiten gedaan en heb ook niemand lastig gevallen, alleen gebasketbald. Je kan toch hele normale dingen buiten doen? Of niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:24 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ok. En dan?
Maar ik gaf je net al de kans om jezelf even te profileren, dus kom maar op met je stoere outdoor-verhalen...
Ja dan schijnt de zon niet zo in je beeldscherm, en dan vindt niet iedereen het vreemd dat je de hele dag binnen op je kamertje zit. Topquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:12 schreef Salsaneck het volgende:
Sneeuw
Regen
Bliksem
Zon
Geef mij maar winter.
Zelfde hier. Althans, ik zat kansloos op een terras, alleen niet mezelf aan het bezatten. Lang leve Spa Blauw.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef afcajos het volgende:
Mensen die vrijwillig binnen zitten me mooi weerten tijde van toen de OP werd geschreven zat ik me kansloos te bezatten op een terras
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |