kwam ik later ook achter, sorry. Ik kom nooit meer in dat topic, vandaar.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is al bijna oud nieuws Marrije.
CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #30
Zo is t maar netquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
voorpret
Echte RLS-mensen VERHEUGEN zich al op een maandje streamen.
Ik iig wel.
De voorpret is het wachten meer dan waardquote:
Thank you dear, ik was misschien iets te bitchy. Bram is soms wat onduidelijk qua berichtgeving.quote:[b]Op zaterdag 4 april 2009 21:52 schreef yvonne het volgende:[/]
Hoef je dus niet op af te stemmen, komt gewoon kant en klaar klikbaar voor jullie neusjes.
Als de aankondinging in FB er is, geef ik het wel hier door, oké?
Hij is verder wel lief heur, we voeden hem wel opquote:Op zondag 5 april 2009 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thank you dear, ik was misschien iets te bitchy. Bram is soms wat onduidelijk qua berichtgeving.![]()
Goedemorgen, eerst
Knallende koppijn, neem géén Mac, killer!quote:Op zondag 5 april 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Sort of. Knallende koppijn. Hopelijk is die over als ik over een paar uur met mijn twee jongste neefjes naar bios en Mac vreetschuur ga. Op de fiets, uiteraard.
Damn. Dus ik moet eerst een dertien in een dozijn lach of ik schiet film (Role Models) uitzitten en dan mag ik niet eens een Big Mac wegwerken?quote:Op zondag 5 april 2009 11:40 schreef yvonne het volgende:
Knallende koppijn, neem géén Mac, killer!
*hoofdpijndeskundige
Jij niet dus, de kids wel
Stoppen met roken geeft dus nog wél hoofdpijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |