Jawel, maar die past niet in een cd-sleuf (werkend..).quote:
The Outside Agency @ Promo Sound System Command '09quote:
mailto:autoradio@fathanks-auto.comquote:
Set Gaaikema, denk ik zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:36 schreef Twerk het volgende:
Welke Liveset?
Gaaikema lijkt me live ook wel vet klinken idd..quote:
Ja, de Yuppen worden steeds hipper hoor.. En klinken vooral steeds interessanter.quote:
Flikker toch opquote:
Die uitdrukking gebruikten ze in de late jaren '80 al.quote:
welke pc heeft er nou nog geen usb, zelf windows 98 had die dingenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Jawel, maar die past niet in een cd-sleuf (werkend..).
Op Vrijdagnacht denk ik betere dan in een duf kantoorpand..quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef fathank het volgende:
Daar kun je vast en zeker goed zaken doen.
Ik heb het over de autoradio slimmerik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:52 schreef nuget het volgende:
[..]
welke pc heeft er nou nog geen usb, zelf windows 98 had die dingen
Die radio van jou lust geen rwtjes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb het over de autoradio slimmerik.
Maar ik heb al een cd-rw'tje ergens gevonden. Snel branden en dan naar huis
De chickies playen met de Seat Leon van de zaakquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:07 schreef Twerk het volgende:
En een uur hier blijven ouwehoeren over een CDtje, zodat je vervolgens nog langer in de file komt te staan met je ongetwijfeld übercoole leasebak.. van de baas!
Fluwelen jasje aan een kleerhanger achter de stoel.. Hippe, grote zonnebril van 8 euro van de Hema op. Passend bij de felblauwe blouse en gele stropdas. Langzaam rijdend, het raam open.. Eentonige kamper hardcore uit de standaard fabrieksspeakertjes van Seat.. En vooral heel stoer en interessant om je heen kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:42 schreef B.E.D het volgende:
[..]
De chickies playen met de Seat Leon van de zaak
Deze man heeft er zuiverlijk kaas van gegeten!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Fluwelen jasje aan een kleerhanger achter de stoel.. Hippe, grote zonnebril van 8 euro van de Hema op. Passend bij de felblauwe blouse en gele stropdas. Langzaam rijdend, het raam open.. Eentonige kamper hardcore uit de standaard fabrieksspeakertjes van Seat.. En vooral heel stoer en interessant om je heen kijken.
Hij lust wel rw'tjesquote:
Hij was weer fijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oeh lekker in de baas zn tijd, dat zal m leren! En dadelijk het huisvrouwtje een beurt geven, maar natuurlijk niet voordat je dit even stoer hebt gemeld aan je internetvriendjes.
Op de A18 staat nooit filequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:07 schreef Twerk het volgende:
En een uur hier blijven ouwehoeren over een CDtje, zodat je vervolgens nog langer in de file komt te staan met je ongetwijfeld übercoole leasebak.. van de baas!
Zwarte polo, spijkerbroek (casual fridayquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Fluwelen jasje aan een kleerhanger achter de stoel.. Hippe, grote zonnebril van 8 euro van de Hema op. Passend bij de felblauwe blouse en gele stropdas. Langzaam rijdend, het raam open.. Eentonige kamper hardcore uit de standaard fabrieksspeakertjes van Seat.. En vooral heel stoer en interessant om je heen kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |