quote:De aanvaller sprak ook oriënterend met PSV en FC Twente, clubs met een uitstekende reputatie in de eredivisie. ,,Maar in Nederland is Feyenoord gewoon mijn club,’’ aldus Biseswar. ,,Het spijt me voor die andere clubs, maar zo is het gewoon.’’
Ja da's een goede tekst.quote:Op zondag 5 april 2009 13:31 schreef TC03 het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat De Bies blijft.
[..]
GeenJoden meer in de Kuip. Er zijn al meer dan genoeg spelers die daar vandaan komen; Timmer, Landzaat., De Cler,. Biseswarquote:Op zondag 5 april 2009 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Waarom kijken we niet voor Stekelenburg?
Greene en De Tien dan?quote:Op zondag 5 april 2009 14:50 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
GeenJoden meer in de Kuip. Er zijn al meer dan genoeg spelers die daar vandaan komen; Timmer, Landzaat., De Cler,. Biseswar
Hopelijk pleurt De Cller ook op , dan hebben we er nog twee. Daar kan ik net meeleven,
Die namen spreek al lang niet meer uit. Biij die eerste naam, was dat sinds hij bij Sparta uit , zijn middelvinger opstak ,omdat onze supporters de blowende bijlmerboy terecht uitjouwden. En die andere speler komt gewoon kwaliteit tekort en ja ik was hem al vergeten. Het ligt niet aan zijn inzet of gedrag.,quote:
Eerst maar eens die tweede erin!quote:
Klopt , hij moest de boodschappen van zijn moeder uit de auto halen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn linkerschouder uit de kom.
Ik neem het Gio niet kwalijk,. Wijnaldum voetbalt alsof hij een gezellig dagje uit is en over de rest zwijg ik maar.quote:Op zondag 5 april 2009 15:44 schreef Ritmo het volgende:
Verdomme, klote-Van Bronckhorst. Tegen Schotland ging ie ook al een aantal keer verdedigend de fout in.
Dat de rest slap speelt wil niet zeggen dat Gio mag blunderen.quote:Op zondag 5 april 2009 15:50 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ik neem het Gio niet kwalijk,. Wijnaldum voetbalt alsof hij een gezellig dagje uit is en over de rest zwijg ik maar.
Alleen Lucius is opvallend genoeg weer de beste.
En ik prefereer Gio nog ver boven de Cler.
Dat zou Vlemmings en de spelers zeker wel kwalijk te nemen vallen.quote:Op zondag 5 april 2009 15:53 schreef Palmboom313 het volgende:
Speel je vorige wedstrijden redelijk verspeel je 2 punten tegen volendam
Ik zal ze het kwalijk nemen.quote:Op zondag 5 april 2009 15:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou Vlemmings en de spelers zeker wel kwalijk te nemen vallen.
Het ging gewoon veel en veel te simpel de eerste helft. En als Van Bronckhorst niet kneuzig doet staat het nog 0-1 natuurlijk, maarja.quote:Op zondag 5 april 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
Hoe kan dat nou toch, dat ze zó zielloos spelen.
Willen ze vroeg op vakantie of zo, geen zin in play offs?
Lol ,,quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:28 schreef Joeriii het volgende:
[ afbeelding ]
is dit Tim Vincken?
Zoja, iemand heeft hem hopelijk wel gewaarschuwd dat zo'n bidon best zwaar kan zijn???
quote:12-10-2007 TIM VINCKEN LANGER BIJ FEYENOORD
Tim Vincken heeft vrijdagochtend zijn contract bij Feyenoord verlengd. De rechtsbuiten tekende in het gezelschap van technisch directeur Peter Bosz en zaakwaarnemer Wessel Wezenberg met een jaar bij tot de zomer van 2010. Bosz liet weten dat de contractverlenging als een blijk van vertrouwen in de kwaliteiten van de momenteel geblesseerde Vincken moet worden gezien. �Hij kan een belangrijke rol binnen Feyenoord gaan vervullen.�
Bosz: �Tim gaat op dit moment door een moeilijke periode heen. Als oud-voetballer weet ik hoe het is om terug te komen van een blessure en direct weer geblesseerd te raken. Mentaal is dat verschrikkelijk zwaar. Als je door de blessures heen kijkt, zie je dat Tim een groot talent is die zich op dit niveau uit de voeten kan. Dat vertrouwen wilden wij laten blijken. Wij geloven in zijn talent.�
Het nieuws kwam zo op een prettig moment, gaf ook Vincken te kennen. �Dit voelt als een steun in de rug. Het gaat al een stuk beter met me dan op het moment dat ik geblesseerd raakte. Ik heb de knop omgezet en concentreer me op mijn revalidatie. Dat ik juist op dit moment mijn contract verleng, geeft me een prettig gevoel. Het is fijn het vertrouwen van de club te voelen.�
bron: Feyenoord.n
Da's misschien een excuus als je ergens riant bovenaan staat en gewend bent dat je tóch wel wint.quote:Op zondag 5 april 2009 15:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het ging gewoon veel en veel te simpel de eerste helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |