mooi, dan kom ik er nog eens bij je op terug, als het wat rustiger is en we meer privacy hebbenquote:
quote:
Wacht maar ff, ik zal de wiki even goed aanpassen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
op komt...
graag meteen uw suggesties e.d. ik wil niet 3 uur editten
Doe maar gewoon dezelfde.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
op komt...
Kijk, daar heb ik nog eens wat aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Adolecens het volgende:
Wacht maar ff, ik zal de wiki even goed aanpassen...
Dan moet je niet steeds de lapo willen hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
op komt...
hebben en willen hebben, daar zit verschil tussen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je niet steeds de lapo willen hebben.
*mompelt iets over billen en blaren....
Doe mij maar billen en borsten!quote:
Heel goed, heel goedquote:
Stond ook nog wat bovenaan wat er niet hoorde geloof ik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef Adolecens het volgende:
OK, aangepast, zonder lijstje op verzoek van Sedan, met plaatje op verzoek van ALLE anderen
Jezus man, ik ben niet eens serieusquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed
@Sedan: Begin je nou weer?
zal ik je dan meteen vertellen dat je bij 9 van de 10 rival posts een zoutvaatje kan gebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
@ rival: heb jij echt bij elke post van mij een disclaimer nodig?
of moet ik gewoon steedszeggen?
Vaatje?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik je dan meteen vertellen dat je bij 9 van de 10 rival posts een zoutvaatje kan gebruiken
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stond ook nog wat bovenaan wat er niet hoorde geloof ik.
Je beveelt iedereen aan het volgende in zijn achtertuin te leggen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik je dan meteen vertellen dat je bij 9 van de 10 rival posts een zoutvaatje kan gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je beveelt iedereen aan het volgende in zijn achtertuin te leggen?voor bevelen kennen we elkaar nog niet zo goed, maar als tip kan ik je dat zeker aanradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je beveelt iedereen aan het volgende in zijn achtertuin te leggen?Weet je wel wat dat met de planten doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet he
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |