mooi, dan kom ik er nog eens bij je op terug, als het wat rustiger is en we meer privacy hebbenquote:
quote:
Wacht maar ff, ik zal de wiki even goed aanpassen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
op komt...
graag meteen uw suggesties e.d. ik wil niet 3 uur editten
Doe maar gewoon dezelfde.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
op komt...
Kijk, daar heb ik nog eens wat aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Adolecens het volgende:
Wacht maar ff, ik zal de wiki even goed aanpassen...
Dan moet je niet steeds de lapo willen hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
op komt...
hebben en willen hebben, daar zit verschil tussen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je niet steeds de lapo willen hebben.
*mompelt iets over billen en blaren....
Doe mij maar billen en borsten!quote:
Heel goed, heel goedquote:
Stond ook nog wat bovenaan wat er niet hoorde geloof ik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef Adolecens het volgende:
OK, aangepast, zonder lijstje op verzoek van Sedan, met plaatje op verzoek van ALLE anderen
Jezus man, ik ben niet eens serieusquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed
@Sedan: Begin je nou weer?
zal ik je dan meteen vertellen dat je bij 9 van de 10 rival posts een zoutvaatje kan gebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
@ rival: heb jij echt bij elke post van mij een disclaimer nodig?
of moet ik gewoon steedszeggen?
Vaatje?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik je dan meteen vertellen dat je bij 9 van de 10 rival posts een zoutvaatje kan gebruiken
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stond ook nog wat bovenaan wat er niet hoorde geloof ik.
Je beveelt iedereen aan het volgende in zijn achtertuin te leggen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik je dan meteen vertellen dat je bij 9 van de 10 rival posts een zoutvaatje kan gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je beveelt iedereen aan het volgende in zijn achtertuin te leggen?voor bevelen kennen we elkaar nog niet zo goed, maar als tip kan ik je dat zeker aanradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je beveelt iedereen aan het volgende in zijn achtertuin te leggen?Weet je wel wat dat met de planten doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet he
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Iemand had die op verkeerd gekopieerd en wat van die zijkant meegenomen..
Maar voor de slakken is hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat met de planten doet
Kan niet he
Hij is goed zo!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef Adolecens het volgende:
OK, aangepast, zonder lijstje op verzoek van Sedan, met plaatje op verzoek van ALLE anderen
Vandaar ook aanbevelen en niet bevelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
voor bevelen kennen we elkaar nog niet zo goed, maar als tip kan ik je dat zeker aanraden
Je kunt er wel je vlees in bewaren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat met de planten doet
Kan niet he
*facepalm*quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt er wel je vlees in bewaren.
B. stopt z'n vlees liever ergens anders in denk ik...quote:
LEZEN rival.... LEZENquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
Vandaar ook aanbevelen en niet bevelen.![]()
Ja das waarquote:
Een koelkast Krentje, een koelkastquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vandaar ook aanbevelen en niet bevelen.![]()
[..]
Zout vleesquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bier is ook een goeie..quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja das waarAls kind ging ik dat altijd doen hehe
Die had ik niet verzonnen, scherp Air!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
B. stopt z'n vlees liever ergens anders in denk ik...
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja das waarAls kind ging ik dat altijd doen hehe
In een Limburgse vlaai?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die had ik niet verzonnen, scherp Air!
Ja daar komen ze op af toch? Een bakje en dan kriuipen ze erin en komen er niet meer uit toch?quote:
Sadist!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja daar komen ze op af toch? Een bakje en dan kriuipen ze erin en komen er niet meer uit toch?
Maar zonde van het goddelijke vocht
Ik heb het niet over vlees wat zoutig smaakt van het zweet hoorquote:
Daar komen ze op af maar als ze er in vallen dan gaan ze ook meteen dood..quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja daar komen ze op af toch? Een bakje en dan kriuipen ze erin en komen er niet meer uit toch?
Maar zonde van het goddelijke vocht
Natuurlijk, die had ik kunnen verwachten hehequote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vlees wat zoutig smaakt van het zweet hoor
Nou, zie T haar post. Ik ken wel een aantal mannen op fok die zo'n einde van hun leven zouden verwelkomenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, die had ik kunnen verwachten hehe
Inderdaad, pekelvleeschquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die hadden ze vroeger niet, daarom, zout.
Nee, de OP is om mensen op een dwaalspoor te brengenquote:
Ik weet wel leukere manieren hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou, zie T haar post. Ik ken wel een aantal mannen op fok die zo'n einde van hun leven zouden verwelkomen
V.O.C. mentaliteit!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, pekelvleesch
Maar we leven nu he KrentjeNiet in de tijd van de V.O.C.
Daar heb ik JP wel eens anders over gehoord.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, pekelvleesch
Maar we leven nu he KrentjeNiet in de tijd van de V.O.C.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Het komt, zit nog steeds in de zon, muziekje aan en laptop voor me!quote:
Ik ookquote:
Tijd Krentje niet mentaliTEITquote:
Ach luister jij nog naar hem dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Daar heb ik JP wel eens anders over gehoord.
ow dat was die 1 op de 100 opmerkingen die eens niet over sex gingquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
Enjoying the good lifequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het komt, zit nog steeds in de zon, muziekje aan en laptop voor me!
Heb je hem door?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
ow dat was die 1 op de 100 opmerkingen die eens niet over sex ging
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mannen die zeggen dat ze zullen komen en dat vervolgens niet doen
Wat een lul.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
lijkt me beter dan een man die zegt nog lang niet te komen en ineens komtquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
R&P kan ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Waar gaan we die openen.. in KLB, of in SEX?
en nu serieus!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb al ijsvrij gevraagd maar kreeg ik nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]Het is al de hele dag irritant, dat binnen zitten...
Ja ja, wrijf het maar in.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het komt, zit nog steeds in de zon, muziekje aan en laptop voor me!
Fusilleren die hap!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat ligt er aan.. Als hij niet komt in de zin van spuitend klaar komen.. Of komen in de zin van de deur binnen lopenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Waar gaan we die openen.. in KLB, of in SEX?
Proostquote:
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
en nu serieus!
heeft ie je laten zitten? why?
Raak aan de diarreequote:
dan kan ie ff bellen toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Hij zal wel opgehouden zijn, maar irritant is het wel.
Gaat dat maar eens vertellen aan iemand die een toeval heeft gehad...quote:
Ik ben op mijn werk. Een collega die iets zou komen brengenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan ie ff bellen toch?
ist een date? of wacht je gewoon op iemand? of wat?
daar gaat de sensatiequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk. Een collega die iets zou komen brengen
Het is in ieder geval niet flauw hierquote:
Ja ik dacht dattie zou komenquote:
Beter toch dan dat ze niet zeggen dat ze komen, en opeens wel komen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
lijkt me beter dan een man die zegt nog lang niet te komen en ineens komt
10 minuten nodig gehad om mijn grap te jatten en aan te passen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beter toch dan dat ze niet zeggen dat ze komen, en opeens wel komen...
Of hebben we het nu over een ander soort komen?
Ik heb niet alles gelezen, was even serieus aan het werkquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
10 minuten nodig gehad om mijn grap te jatten en aan te passen?
jullie delen gewoon humorquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
10 minuten nodig gehad om mijn grap te jatten en aan te passen?
Dat is zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet flauw hier
Volgens mij wel meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Kijk, Duim heeft maar één zoutkorrel nodig.
Aantal posts:quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En trouwens 1973 tegenover 1980.
Wie is hier nou de ouwe sok?
Geen idee, he??? Als ik je FoBo bekijk en de enige plaatje met een vrouw erop bekijk, verbaast me dat niet. Plaats dan gewoon je foto waar je op je best uit ziet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
Hij zal wel opgehouden zijn, maar irritant is het wel.
Da's dan weer niet lief...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:17 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Aantal posts:
Belsezar 12221 (gemiddeld 11 per dag)
Jan-Beton: 64...
Jij dus...![]()
[..]
Geen idee, he??? Als ik je FoBo bekijk en de enige plaatje met een vrouw erop bekijk, verbaast me dat niet. Plaats dan gewoon je foto waar je op je best uit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |