mooi, dan kom ik er nog eens bij je op terug, als het wat rustiger is en we meer privacy hebbenquote:
quote:
Wacht maar ff, ik zal de wiki even goed aanpassen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
op komt...
graag meteen uw suggesties e.d. ik wil niet 3 uur editten
Doe maar gewoon dezelfde.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
op komt...
Kijk, daar heb ik nog eens wat aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Adolecens het volgende:
Wacht maar ff, ik zal de wiki even goed aanpassen...
Dan moet je niet steeds de lapo willen hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
op komt...
hebben en willen hebben, daar zit verschil tussen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je niet steeds de lapo willen hebben.
*mompelt iets over billen en blaren....
Doe mij maar billen en borsten!quote:
Heel goed, heel goedquote:
Stond ook nog wat bovenaan wat er niet hoorde geloof ik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef Adolecens het volgende:
OK, aangepast, zonder lijstje op verzoek van Sedan, met plaatje op verzoek van ALLE anderen
Jezus man, ik ben niet eens serieusquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed
@Sedan: Begin je nou weer?
zal ik je dan meteen vertellen dat je bij 9 van de 10 rival posts een zoutvaatje kan gebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
@ rival: heb jij echt bij elke post van mij een disclaimer nodig?
of moet ik gewoon steedszeggen?
Vaatje?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik je dan meteen vertellen dat je bij 9 van de 10 rival posts een zoutvaatje kan gebruiken
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stond ook nog wat bovenaan wat er niet hoorde geloof ik.
Je beveelt iedereen aan het volgende in zijn achtertuin te leggen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik je dan meteen vertellen dat je bij 9 van de 10 rival posts een zoutvaatje kan gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je beveelt iedereen aan het volgende in zijn achtertuin te leggen?voor bevelen kennen we elkaar nog niet zo goed, maar als tip kan ik je dat zeker aanradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je beveelt iedereen aan het volgende in zijn achtertuin te leggen?Weet je wel wat dat met de planten doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet he
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Iemand had die op verkeerd gekopieerd en wat van die zijkant meegenomen..
Maar voor de slakken is hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat met de planten doet
Kan niet he
Hij is goed zo!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef Adolecens het volgende:
OK, aangepast, zonder lijstje op verzoek van Sedan, met plaatje op verzoek van ALLE anderen
Vandaar ook aanbevelen en niet bevelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
voor bevelen kennen we elkaar nog niet zo goed, maar als tip kan ik je dat zeker aanraden
Je kunt er wel je vlees in bewaren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat met de planten doet
Kan niet he
*facepalm*quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt er wel je vlees in bewaren.
B. stopt z'n vlees liever ergens anders in denk ik...quote:
LEZEN rival.... LEZENquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
Vandaar ook aanbevelen en niet bevelen.![]()
Ja das waarquote:
Een koelkast Krentje, een koelkastquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vandaar ook aanbevelen en niet bevelen.![]()
[..]
Zout vleesquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bier is ook een goeie..quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja das waarAls kind ging ik dat altijd doen hehe
Die had ik niet verzonnen, scherp Air!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
B. stopt z'n vlees liever ergens anders in denk ik...
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja das waarAls kind ging ik dat altijd doen hehe
In een Limburgse vlaai?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die had ik niet verzonnen, scherp Air!
Ja daar komen ze op af toch? Een bakje en dan kriuipen ze erin en komen er niet meer uit toch?quote:
Sadist!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja daar komen ze op af toch? Een bakje en dan kriuipen ze erin en komen er niet meer uit toch?
Maar zonde van het goddelijke vocht
Ik heb het niet over vlees wat zoutig smaakt van het zweet hoorquote:
Daar komen ze op af maar als ze er in vallen dan gaan ze ook meteen dood..quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja daar komen ze op af toch? Een bakje en dan kriuipen ze erin en komen er niet meer uit toch?
Maar zonde van het goddelijke vocht
Natuurlijk, die had ik kunnen verwachten hehequote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vlees wat zoutig smaakt van het zweet hoor
Nou, zie T haar post. Ik ken wel een aantal mannen op fok die zo'n einde van hun leven zouden verwelkomenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, die had ik kunnen verwachten hehe
Inderdaad, pekelvleeschquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die hadden ze vroeger niet, daarom, zout.
Nee, de OP is om mensen op een dwaalspoor te brengenquote:
Ik weet wel leukere manieren hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou, zie T haar post. Ik ken wel een aantal mannen op fok die zo'n einde van hun leven zouden verwelkomen
V.O.C. mentaliteit!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, pekelvleesch
Maar we leven nu he KrentjeNiet in de tijd van de V.O.C.
Daar heb ik JP wel eens anders over gehoord.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, pekelvleesch
Maar we leven nu he KrentjeNiet in de tijd van de V.O.C.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Het komt, zit nog steeds in de zon, muziekje aan en laptop voor me!quote:
Ik ookquote:
Tijd Krentje niet mentaliTEITquote:
Ach luister jij nog naar hem dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Daar heb ik JP wel eens anders over gehoord.
ow dat was die 1 op de 100 opmerkingen die eens niet over sex gingquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
Enjoying the good lifequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het komt, zit nog steeds in de zon, muziekje aan en laptop voor me!
Heb je hem door?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
ow dat was die 1 op de 100 opmerkingen die eens niet over sex ging
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mannen die zeggen dat ze zullen komen en dat vervolgens niet doen
Wat een lul.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
lijkt me beter dan een man die zegt nog lang niet te komen en ineens komtquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
R&P kan ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Waar gaan we die openen.. in KLB, of in SEX?
en nu serieus!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb al ijsvrij gevraagd maar kreeg ik nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]Het is al de hele dag irritant, dat binnen zitten...
Ja ja, wrijf het maar in.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het komt, zit nog steeds in de zon, muziekje aan en laptop voor me!
Fusilleren die hap!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat ligt er aan.. Als hij niet komt in de zin van spuitend klaar komen.. Of komen in de zin van de deur binnen lopenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Waar gaan we die openen.. in KLB, of in SEX?
Proostquote:
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
en nu serieus!
heeft ie je laten zitten? why?
Raak aan de diarreequote:
dan kan ie ff bellen toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Hij zal wel opgehouden zijn, maar irritant is het wel.
Gaat dat maar eens vertellen aan iemand die een toeval heeft gehad...quote:
Ik ben op mijn werk. Een collega die iets zou komen brengenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan ie ff bellen toch?
ist een date? of wacht je gewoon op iemand? of wat?
daar gaat de sensatiequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk. Een collega die iets zou komen brengen
Het is in ieder geval niet flauw hierquote:
Ja ik dacht dattie zou komenquote:
Beter toch dan dat ze niet zeggen dat ze komen, en opeens wel komen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
lijkt me beter dan een man die zegt nog lang niet te komen en ineens komt
10 minuten nodig gehad om mijn grap te jatten en aan te passen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beter toch dan dat ze niet zeggen dat ze komen, en opeens wel komen...
Of hebben we het nu over een ander soort komen?
Ik heb niet alles gelezen, was even serieus aan het werkquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
10 minuten nodig gehad om mijn grap te jatten en aan te passen?
jullie delen gewoon humorquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
10 minuten nodig gehad om mijn grap te jatten en aan te passen?
Dat is zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet flauw hier
Volgens mij wel meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Kijk, Duim heeft maar één zoutkorrel nodig.
Aantal posts:quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En trouwens 1973 tegenover 1980.
Wie is hier nou de ouwe sok?
Geen idee, he??? Als ik je FoBo bekijk en de enige plaatje met een vrouw erop bekijk, verbaast me dat niet. Plaats dan gewoon je foto waar je op je best uit ziet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
Hij zal wel opgehouden zijn, maar irritant is het wel.
Da's dan weer niet lief...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:17 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Aantal posts:
Belsezar 12221 (gemiddeld 11 per dag)
Jan-Beton: 64...
Jij dus...![]()
[..]
Geen idee, he??? Als ik je FoBo bekijk en de enige plaatje met een vrouw erop bekijk, verbaast me dat niet. Plaats dan gewoon je foto waar je op je best uit ziet.
jahoor!quote:
That's her... lekker afwachtenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
jahoor!
die staat hier gewoon te wachten totdat ze er eentje op een presenteerblaadje krijgt aangeboden
Dit was gewoon een inkoppertje...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
jahoor!
die staat hier gewoon te wachten totdat ze er eentje op een presenteerblaadje krijgt aangeboden
Maybe... maar ik ga geboortedatums niet op disselen... Enne... dit is FOK... voor jou wil ik wel lief zijnquote:
Jij springt echt op alles hehquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Maybe... maar ik ga geboortedatums niet op disselen... Enne... dit is FOK... voor jou wil ik wel lief zijn
Tevens niet negatief bedoeld tegen jou hoor Dream, dat weet je tochquote:
ach ik kwam net ff kijken en vond m zo complimenteus voor jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
jahoor!
Ga me niet vertellen dat jullie dat stiekem allemaal niet willenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ik kwam net ff kijken en vond m zo complimenteus voor jou
heb je toch nog enige gelijkenis met kf
Ooh ooh je weet niet wat je doetquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ik kwam net ff kijken en vond m zo complimenteus voor jou
Dat is echt iets waar je trots op moet zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je toch nog enige gelijkenis met kf
Nee ik ben mijzelf al dat vind ik genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jullie dat stiekem allemaal niet willen
Liever trots op wie ik ben, dan jaloers op wie ik niet benquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is echt iets waar je trots op moet zijn.
Och, zo oud ben je heul nie hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Maybe... maar ik ga geboortedatums niet op disselen... Enne... dit is FOK... voor jou wil ik wel lief zijn
Dat had ik er ook niet achter gezocht.. tot jij er alsnog de nadruk op ging leggenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tevens niet negatief bedoeld tegen jou hoor Dream, dat weet je toch?!
Hé, jij hebt ook een gelijkenis met KF!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga het volgende week nog druk krijgen. Drie sollicitatiegesprekken, een afspraak met mij psycholoog en een aantal onderzoeken. Tussen al dit door moet ik nog werken.
Misschien is dit toch niet echt handig zo veel afspraken in een week.
Excuses dat ik altijd een paar stappen vooruit denkquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, zo oud ben je heul nie hoor.
[..]
Dat had ik er ook niet achter gezocht.. tot jij er alsnog de nadruk op ging leggen![]()
Er zit een beetje KudFokker in iedereenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:34 schreef Howl het volgende:
[..]
Hé, jij hebt ook een gelijkenis met KF!
En verder, jij weet het beste wat je aankan. Als het te veel voor je is, moet je gewoon dingen afzeggen.
Het probleem is altijd, dat ik juist het goede in mensen zie. Zonder hulp. Maar als die persoonen dan extra moeite gaan doen om te proberen te zorgen dat ik het slechte er niet in zie, zie ik het juist.. Ow help. Dit is te ingewikkeld voor een vrijdagmiddag in het zonnetje. Ander keertje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Excuses dat ik altijd een paar stappen vooruit denk
Ik wist niet hoe jij de zin zou interpeteren, dus om jou voor te zijn gaf ik alvast aan hoe ik het NIET bedoeldequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het probleem is altijd, dat ik juist het goede in mensen zie. Zonder hulp. Maar als die persoonen dan extra moeite gaan doen om te proberen te zorgen dat ik het slechte er niet in zie, zie ik het juist.. Ow help. Dit is te ingewikkeld voor een vrijdagmiddag in het zonnetje. Ander keertje.
Aantal posts heeft naar mijn weten niks te maken met oud of jong zijn. Dus het blijft staan dat jij de ouwe lul bentquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:17 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Aantal posts:
Belsezar 12221 (gemiddeld 11 per dag)
Jan-Beton: 64...
Jij dus...![]()
[..]
Geen idee, he??? Als ik je FoBo bekijk en de enige plaatje met een vrouw erop bekijk, verbaast me dat niet. Plaats dan gewoon je foto waar je op je best uit ziet.
Die snapte ik nog welquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe jij de zin zou interpeteren, dus om jou voor te zijn gaf ik alvast aan hoe ik het NIET bedoelde
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Aantal posts heeft naar mijn weten niks te maken met oud of jong zijn. Dus het blijft staan dat jij de ouwe lul bent
En nu doe jij niet lief.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
Ik had van iemand van jouw leeftijd Jan Beton wel wat meer verstand verwacht
ik wist precies wat ik deedquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ooh ooh je weet niet wat je doet
Ooh wowow nee, nee je weet het niet zo goed
Maar je doet me pijn, zoowowow zoo veel pijn
ow je blowt, aha, dat verklaart een hoop!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:45 schreef KudFokker het volgende:
Dikke J,
6x per jaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
ow je blowt, aha, dat verklaart een hoop!
Ach het zal allemaal wel meevallen. Nu maar hopen dat al die dingen iets opleveren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:34 schreef Howl het volgende:
[..]
Hé, jij hebt ook een gelijkenis met KF!
En verder, jij weet het beste wat je aankan. Als het te veel voor je is, moet je gewoon dingen afzeggen.
Je hebt het toch ook kunnen plannen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga het volgende week nog druk krijgen. Drie sollicitatiegesprekken, een afspraak met mij psycholoog en een aantal onderzoeken. Tussen al dit door moet ik nog werken.
Misschien is dit toch niet echt handig zo veel afspraken in een week.
Stel je voor dat hij meer dan dat zou blowen..quote:
Het is slecht voor je...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij meer dan dat zou blowen..
Gemiddeldquote:
Toch is blowen gezonder dan drinkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is slecht voor je...
Dus ga het niet elke dag/week doen
maar wel af en toe?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is slecht voor je...
Dus ga het niet elke dag/week doen
Ik geloof dan niet in godquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
god made weed, man made alcohol.
who do you trust?
zoiets toch?
Ja dat klopt. Alleen nu realiseer ik mij dat het wel erg veel is allemaal en zo kort achter elkaar. Maar die uitnodigingen voor die sollicitatiegesprekken kwamen ongeveer te gelijk binnen en allemaal wilde zij die gesprekken volgende week afronden. Dus had ik weinig keuze.quote:
Ja, dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat een joint daarom beter isquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik geloof dan niet in god![]()
Verslaving treed veel sneller op als je elke dag zuipt dan dat je elke dag een jointje rookt.
Wat zei ik ook alweer in het vorige topic?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
En nu doe jij niet lief.
Nou, geef elkaar een kus en een knuffel, en dan gaan we gezellig het weekend in
Is toch beter dat het dicht op elkaar zit. Als je nou bij de eerste wat verziekt, zit het bij de tweede nog vers in je geheugen en heb je de kans om het dan wel goed te doen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Alleen nu realiseer ik mij dat het wel erg veel is allemaal en zo kort achter elkaar. Maar die uitnodigingen voor die sollicitatiegesprekken kwamen ongeveer te gelijk binnen en allemaal wilde zij die gesprekken volgende week afronden. Dus had ik weinig keuze.
Ik denk het niet...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu even serieus: Je meot het niet zo serieus nemen DR34M3Rik zit maar te dollen. En Jan ook vermoed ik
god made a lot more then weed.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
god made weed, man made alcohol.
who do you trust?
zoiets toch?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat een joint daarom beter is
Het is minder verslavend, maar verder heeft het ook genoeg invloed.
En jullie zijn de enigen die dat kunnen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zei ik ook alweer in het vorige topic?
Oh ja. I never pretended to be good and rigtheous man so i can be as evil as i want to be![]()
Nu even serieus: Je meot het niet zo serieus nemen DR34M3Rik zit maar te dollen. En Jan ook vermoed ik
Wat ik zo raar vind he, wij kregen op school een afbeelding te zien van Eva die de appel van de boom pakte...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
god heeft verleidingen gemaakt het is natuurlijk de bedoeling dat wij als mens deze weerstaan
en niet zoals eva zijn die een vrucht niet kon weerstaan
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:02 schreef Adolecens het volgende:
Jeej!!
Ik heb gewoon een kleurtje, mijn eerste laagje zit erop!
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Is toch beter dat het dicht op elkaar zit. Als je nou bij de eerste wat verziekt, zit het bij de tweede nog vers in je geheugen en heb je de kans om het dan wel goed te doen.
Wil je een chocolaatje?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
god heeft verleidingen gemaakt het is natuurlijk de bedoeling dat wij als mens deze weerstaan
Ik heb een rood kleurtje gekregen, maar meestal trekt dat verkeerd opquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:02 schreef Adolecens het volgende:
Jeej!!
Ik heb gewoon een kleurtje, mijn eerste laagje zit erop!
Nou ik ben Eva hoor..quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:02 schreef kwaakvaak het volgende:
god, is een fictieve kapstok waar de mensheid alles aan op hangt wat onverklaarbaar is, net zo lang tot de mens kan verklaren wat het dan wel is.
Bliksem, heel vroeger dachten ze dat het goden waren die boos waren op de mens, totdat ze ontdekte dat het gewoon elektriciteit is.
Aka, god is fictief, en de bijbel is een sprookjesboek. De kerk zou je dus kunnen vergelijken met de efteling, maar dan zonder de lange rijen en zonder veel te dure entree kaartjes!
Dus jij bent makkelijk te verleiden?quote:
Met de juiste dingen wel ja..quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent makkelijk te verleiden?
ze was gewoon nog erg jongquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vind he, wij kregen op school een afbeelding te zien van Eva die de appel van de boom pakte...
Maar ze had helemaal geen okselhaar...
Hadden ze toen al scheermesjes?
Lul er maar een punt aan... feit blijft dat jij een oldb00 bentquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:40 schreef Belsezar het volgende:
Aantal posts heeft naar mijn weten niks te maken met oud of jong zijn. Dus het blijft staan dat jij de ouwe lul bent
Grrrr, you evil woman!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En jullie zijn de enigen die dat kunnen?
Dat is lief van je... echter in dit geval zit ik Belsezar wel te stangen (melige bui door de airco)...quote:
Ik wist het wel!!!quote:
En die dingen zijn?quote:
Was je maar de verboden vrucht... dan wil ik wel voor Eva spelenquote:
ik denk dat je je iets meer moet verdiepen in alcohol, dat tast niet alleen je lever aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:56 schreef automatic_ het volgende:
Een joint heeft eerder invloed op je hersenen dan dat alcohol bijvoorbeeld heeft,
Hmm, dat verschilt aan wie je het vraagt. Volgens de echt oldie's ben ik nog steeds een newbiequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:10 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Lul er maar een punt aan... feit blijft dat jij een oldb00 bent
quote:
Niks evils aan mij hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:14 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat is lief van je... echter in dit geval zit ik Belsezar wel te stangen (melige bui door de airco)...
[..]
Ik wist het wel!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Maar waarom had Eva dan al borsten?quote:
Die zijn heel makkelijk te achterhalen hoor bij mijquote:
Ik hap liever zelfquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:15 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Was je maar de verboden vrucht... dan wil ik wel voor Eva spelen![]()
Toen ik 11 jaar was had ik cup C en nog geen haartje te zien hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar waarom had Eva dan al borsten?
Door de weeks is hij heel gewoon Jan. Maar in het weekend, dan is hij wie hij het liefst wil zijn: Eva!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:15 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Was je maar de verboden vrucht... dan wil ik wel voor Eva spelen![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Niks evils aan mij hoorDevil in disguise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* tijnbrein gaat zoekenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn heel makkelijk te achterhalen hoor bij mij
[..]
Ik hap liever zelf14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
in groep 8 was er een meisje met lichaamshaar, die vonden we raar!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ik 11 jaar was had ik cup C en nog geen haartje te zien hoor
Oke dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
borstgroei komt vaak voor de haargroeiquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar waarom had Eva dan al borsten?
gotta love herquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Door de weeks is hij heel gewoonJan. Maar in het weekend, dan is hij wie hij het liefst wil zijn: Eva!
Ik toen ik 12 wasquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Die waren bij ons ook al ja.. Maar had ik zelf geen last van..quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
in groep 8 was er een meisje met lichaamshaar, die vonden we raar!
Alsof je wakker word en je hebt heuvelsquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik toen ik 12 was(nou ja, B dan.. )van plat naar B in een half jaar is best snel
![]()
Dan ligt er wel aan wie er aan die stijve pik vast zit hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
en stijve penis en daden!
ofzo.... weinig iig
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
Door de weeks is hij heel gewoon Jan. Maar in het weekend, dan is hij wie hij het liefst wil zijn: Eva!
pffff, detailsquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan ligt er wel aan wie er aan die stijve pik vast zit hoor
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
borstgroei komt vaak voor de haargroei
Ow. Da's jammer. Dan ben je ook niet zacht en knuffelbaar zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:23 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar geil je er zeker op: sex met een vrouw zonder een voorbinddildo, maar wel een echte <vulmaarin>. Ik moet je teleurstellen: ik heb geen boobies
Na wat bier zijn die details een stuk minder belangrijk maar ze zijn belangrijkquote:
Ohh DAT heb ik niet gezegd... Alleen de zachte pronte borstjes zul je moeten ontberen... Maar zacht en knuffelbaar is (voor jou) geen probleemquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ow. Da's jammer. Dan ben je ook niet zacht en knuffelbaar zeker?
Doet me denken aan een liedje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Die waren bij ons ook al ja.. Maar had ik zelf geen last van..
[..]
Alsof je wakker word en je hebt heuvelsZoiets ging dat bij mij ook ja.. En mijn moeder zei dat het kwam omdat ik tomaten at
Ik vond kinderen voor kinderen vroeg al niet leukquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_open__.html?p=3,2quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een rood kleurtje gekregen, maar meestal trekt dat verkeerd op
Hik dat is waar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Na wat bier zijn die details een stuk minder belangrijk maar ze zijn belangrijk
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar er schijnen mensen te zijn die daar anders over denken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond kinderen voor kinderen vroeg al niet leuk
Op de basisschool kregen we die meuk opgedrongen... ik heb er nog trauma's van aan over gehouden (KvKquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:29 schreef Tally het volgende:
Ik vond kinderen voor kinderen vroeg al niet leuk
True that!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:32 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Op de basisschool kregen we die meuk opgedrongen... ik heb er nog trauma's van aan over gehouden (KvK![]()
![]()
)
Andere dingen zijn dan een stuk minder belangrijkquote:
Nee... walgelijk gewoon... alleen omdat er 1 of andere sproetjeshoofd KvK het leuk vond, werd er WEKEN in de pauze KvK afgespeeld en trust me... Ik heb genoeg gehoord voor de rest van mijn leven...quote:
Dat viel bij ons dan weer reuze mee. Gelukkig, want zoveel had ik er ook niet mee. Al vind ik wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd stiekem wel leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:37 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nee... walgelijk gewoon... alleen omdat er 1 of andere sproetjeshoofd KvK het leuk vond, werd er WEKEN in de pauze KvK afgespeeld en trust me... Ik heb genoeg gehoord voor de rest van mijn leven...
Ik heb trouwens nog bij mijn ouders een LP van KvK nog liggen (dat krijg je ervan als gehersenspoeld bent). Moet ik nog een keer ritueel verbranden.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn heel makkelijk te achterhalen hoor bij mij
Als ik het goed doe wel jaquote:
en ik dacht dat ik een dirty mind had!quote:
Vertel.quote:
ALLES heeft met seks te maken dreamer.. Allesquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik een dirty mind had!
Er zijn inderdaad een paar nummers die leuk zijn van KvK.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat viel bij ons dan weer reuze mee. Gelukkig, want zoveel had ik er ook niet mee. Al vind ik wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd stiekem wel leuk
T is dan ook wel exceptioneel hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt.. nu komen de YouTube-linkjes..quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:41 schreef Belsezar het volgende:
KvK, nooit naar gekeken of geluisterd.
Ik ken werkelijk geen 1 nummer ervan
Oh ik dacht dat ik de enige was die zo dacht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
ALLES heeft met seks te maken dreamer.. Alles
Nog een jonkie Lid.. Nog een jonkiequote:
GODVERDDDDDDD... Komt ze nou met DAT lied aanzetten... arghhhhhhhquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:39 schreef DR34M3R het volgende:
Dat viel bij ons dan weer reuze mee. Gelukkig, want zoveel had ik er ook niet mee. Al vind ik wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd stiekem wel leuk
Ik dacht dat er toch nog wel een paar dingen waarbij dat niet het geval was?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
ALLES heeft met seks te maken dreamer.. Alles
Ik ben ze tot nu toe niet tegengekomen..quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat er toch nog wel een paar dingen waarbij dat niet het geval was?
*probeert er zich een paar voor de geest te halen
LOL... dat knuffelen, dat komt wel goed hoor. Met of zonder jouw toestemmingquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:44 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
GODVERDDDDDDD... Komt ze nou met DAT lied aanzetten... arghhhhhhhNu kan ik wel opnieuw
![]()
![]()
![]()
om dat lied uit mijn kop te krijgen...
Dat knuffelen kan je nu wel vergetenOf je moet die droom maar op mij botvieren
Ik heb alle cd's en verzamel cd's van zequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:41 schreef Belsezar het volgende:
KvK, nooit naar gekeken of geluisterd.
Ik ken werkelijk geen 1 nummer ervan
Ja dat klopt.quote:
Zolang er bepaalde users niet zijn zal dat wel meevallen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt.. nu komen de YouTube-linkjes..
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OWWW gaan we op de SM-toer?! Trek je een lekker strak spandex suit aan? Als je je zweep maar thuis laat liggenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
LOL... dat knuffelen, dat komt wel goed hoor. Met of zonder jouw toestemming
Nee bij jou komt dat omdat je nog maagd bentquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de enige was die zo dacht.
Jong en onbedorven.quote:
Ha, zie ik daar een groot fan van Dagmar Brusse?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:45 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb alle cd's en verzamel cd's van ze
Gelukkig bedienen die mensen mijn muis niet en blijft winamp gewoon aanstaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt.. nu komen de YouTube-linkjes..
KRAK!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb alle cd's en verzamel cd's van ze
Maar daar kan jij mij van af helpen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee bij jou komt dat omdat je nog maagd bent
Ik weet iets van Kvk. Als Ado dat hoort, dan flikkert hij meteen zijn hele verzameling weg!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:47 schreef Belsezar het volgende:
Daar ging het beeld wat ik van je had Ado![]()
De onbedorvenheid ben je hier na een week al kwijt. Been there, done that!quote:
Tally... zie je nu wat je gedaan hebt? Nu moet hij onder een koude douche..quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:48 schreef rival het volgende:
mensen, ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
ik ga een koude douche opzoeken en dan weekend vieren
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:48 schreef rival het volgende:
No freaking way.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar kan jij mij van af helpen.
Oh ja?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
in vergelijking met tally zijn we allemaal koorknaapjes hier
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
in vergelijking met tally zijn we allemaal koorknaapjes hier
Zijn eigen schuldquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tally... zie je nu wat je gedaan hebt? Nu moet hij onder een koude douche..
Koude douche...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef DR34M3R het volgende:
Tally... zie je nu wat je gedaan hebt? Nu moet hij onder een koude douche..
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:48 schreef rival het volgende:
Ik ook.. Zodat ik opgewarmd kan wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koude douche...Die ga ik ook nemen zo...
Nee hoor ik ben nog steeds onbedorven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
De onbedorvenheid ben je hier na een week al kwijt. Been there, done that!
Iemand anders dan?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koude douche...Die ga ik ook nemen zo...
Samen douchen?quote:
Na vijf kilometer hardlopen op het strand ben ik al warm genoeg. Ik wil juist afkoelen. Ik kan ook jou opwarmen, en tegelijk afkoelen. Dat scheelt weer water. Doen we meteen iets goeds voor de kindertjes in Afrika.quote:
Door het speeltje waar je niet aan mocht zitten of door de hoeveelheid informatie enz?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben werkelijk gebroken. Jezus wat een zware twee weken!
Oh vertel eens!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet iets van Kvk. Als Ado dat hoort, dan flikkert hij meteen zijn hele verzameling weg!
Je vriendin besodemieteren is mentaal inderdaad erg zwaar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben werkelijk gebroken. Jezus wat een zware twee weken!
Ik ben niet te beroerd iemand te ontmaagden, maar niet iemand van hierquote:
Jij blijkbaar... je hebt nog steeds niet gezegd of je wel of geen strakke spandex suit in de garderobe hebt hangenquote:
Nee, laat 'm eerst maar even lijden...quote:
LOLquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd iemand te ontmaagden, maar niet iemand van hier
Kom op Jan, niet zo naief.quote:
Lijkt me wel lekkerquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na vijf kilometer hardlopen op het strand ben ik al warm genoeg. Ik wil juist afkoelen. Ik kan ook jou opwarmen, en tegelijk afkoelen. Dat scheelt weer water. Doen we meteen iets goeds voor de kindertjes in Afrika.
Je weet toch dat je me altijd mag pm'en?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, laat 'm eerst maar even lijden...
Snapte ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik denk dat hij het anders bedoelde..
Dus als ik niet meer op Fok zou komen. Zou ik een kans maken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was het al niet gewend van jequote:
Jaja... droom maar wa-wa-waanzinnig verder (Fuck....)quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik niet meer op Fok zou komen. Zou ik een kans maken.
Onbaatzuchtigheid is my middle name...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef Tally het volgende:
Lijkt me wel lekkeren doen we idd meteen iets goeds
Ik had er toch al niet zoveel meequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet iets van Kvk. Als Ado dat hoort, dan flikkert hij meteen zijn hele verzameling weg!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is meer uit de categorie 'waardevolle informatie'. Ik ben omkoopbaar, de prijs mag je zelf bepalen...quote:
Van hier pak je alleen maar ervaren mannen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onbaatzuchtigheid is my middle name...
You cannot blame a guy for trying.quote:
Je voldoet Lit!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van hier pak je alleen maar ervaren mannen?.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:56 schreef AirwiN het volgende:
Dit is meer uit de categorie 'waardevolle informatie'. Ik ben omkoopbaar, de prijs mag je zelf bepalen...
Warm, maar nog niet warm genoeg...quote:
Die was te makkelijk. Valt me tegen, Lit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van hier pak je alleen maar ervaren mannen?.
Zo'n decollete die je op je nachtkastje kan leggen?quote:
Mocht je ooit een argument willen om harde schijfruimte te creëren dan roep je maar...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:55 schreef Adolecens het volgende:
Ik had er toch al niet zoveel mee
Eén keer in een dronken bui om mee zitten lallen, voor de rest staan ze maar een beetje schijfruimte in te nemen
ow, dan ben je best goedkoop dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is meer uit de categorie 'waardevolle informatie'. Ik ben omkoopbaar, de prijs mag je zelf bepalen...
Ik ben aan mijn weekend toe, sorry. Ik zal een volgende keer meer moeite voor je doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die was te makkelijk. Valt me tegen, Lit.
Ja ok, is ook leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, laat 'm eerst maar even lijden...
De oplettende lezer merkt op dat ze het niet ontkent...quote:
I Will, heb nu nog 3 TB over, dus het staat niet in de weg, heb laatst Ludootje er nog blij mee kunnen makenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je ooit een argument willen om harde schijfruimte te creëren dan roep je maar...
Klopt, ik had familie van Nouk84 kunnen zijn...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:58 schreef DR34M3R het volgende:
ow, dan ben je best goedkoop dus eigenlijk.
Ik ging er gewoon niet op inquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De oplettende lezer merkt op dat ze het niet ontkent...
Ik wilde het niet zeggen maar inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De oplettende lezer merkt op dat ze het niet ontkent...
Nee, zo'n anderequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n decollete die je op je nachtkastje kan leggen?
Jaja, ik weet wel wat je wilquote:
Kwam dr een beetje raar uitquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, zo'n andere
Ik doe iets niet goed he?
Wat nog steeds betekent dat Air gelijk had met zijn opmerkingquote:
Ik ben volledig transparant.quote:
Okay, time to go! Ciao!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, ik had familie van Nouk84 kunnen zijn...
Gezellig een grote familie op Fok!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, ik had familie van Nouk84 kunnen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |