Ik liep dus met m'n hond over straat.(foto in fobo) Ik had hem 30 minuten daarvoor al uitgelaten, even gewassen en nu dus weer ff een rondje om hem te laten drogen in de zon. Legt dat beest me een enorm plakkaat neer, midden op straat.
Ik ken mijn hond, en ik wist dat hij niet klaar was. Dus ik liep even door naar de sloot. Hoor ik ineens vanaf een balkonnetje voordat ik ook maar een stap kon zetten:
'Hee jij daar, ruim het op!'
'Ja dat ga ik zo doen mevrouw.'
'Nee ruim het op zeg ik je!'
'Boh gek, ik loop eerst even verder en straks ga ik langs huis en pak ik een vuilniszak en neem ik het mee.'
'Je hoort een zakje bij je te hebben, asociaal!'
'Mevrouw. Ten eerste bent u hier de aso dat u tegen me gilt, ten tweede ruim IK HET ZO OP!'
'Ja dat zal vast wel..'
Waarom zou ik liegen?'
'Ik weet waar je moeder woont jongeman! Ik schuif het zo in haar brievenbus!'
'Gaan u nu ook eens dreigen mevrouw? Geniet van de zon.'
'Ik bel de politie hoor!'
'MEVROUW. IK. RUIM. HET. ZO. OP. Moet ik het soms met kukident op de grond schrijven? Ik ben zo terug!'
Dit gebeurde gisteren dus. (heb het keurig weggehaald)
Vandaag zat ik te genieten van the A-team op de bank terwijl ik een hondje in de tuin zie kakkederrie'en. Driemaal raden van wie de hond was? Inderdaad, van oma. Dus ik roepen, maar ze deed alsof ze doof was. Toen kreeg ik een geniale ingeving en heb ik de drol door haar brievenbus gegooid.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”