Vooruit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:38 schreef Repsak het volgende:
leg dan eens in een paar zinnen uit waarom een fusie tussen roda en fortuna eigenlijk te belachelijk voor woorden is
is constructiever dan roepen dat de rest van nederland er niks van snapt
Er zaten 2300 man, weet je meteen weer hoe serieus je de Limburgse media moet nemen.quote:Fortuna Sittard heeft voor een zeer mager gevuld stadion met 1-2 verloren van Veendam.
Nog geen 1000 toeschouwers zagen de gasten zes minuten voor rust een 0-1 voorsprong nemen, Serdar Ozturk opende de score.
Vrijwel meteen na rust kreeg Fortuna Sittard zijn eerste strafschop van dit seizoen. Danny Schreurs benutte die op een "Panenka-achtige" manier en bracht de stand op 1-1.
In de 72e minuut kwam Fortuna-spits Ruud Boymans in het veld voor Cedric Olondo. Maar aan de andere kant werd er gescoord, Buurmeijer scoorde het beslissende doelpunt, 1-2.
l1.nl
staat de reficticatie al in de krant?quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:47 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Er zaten 2300 man, weet je meteen weer hoe serieus je de Limburgse media moet nemen.
We hebben die krant al jaren geleden opgezegd, dus geen idee. Op de internetsite niet in ieder geval...quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
staat de reficticatie al in de krant?
In de Limburger stond ook 2300 hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:47 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Er zaten 2300 man, weet je meteen weer hoe serieus je de Limburgse media moet nemen.
Dat kan ik me niet voorstellen, ik denk dat de uitvakken zo goed als leeg zullen blijven. Maar dat geeft een mooi toekomstbeeld, want Sporting zal ook amper uitsupporters meenemen. Ja, wat schoolkinderen die op kosten van de club in een bus en vak gestopt worden om het nog ergens op te laten lijken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Gaan er nu nog uitspupporters van Roda naar de wedstrijden? 18 April komt Roda naar Nijmegen. Best een raar idee dat dit waarschijnlijk de laatste keer is om Roda JC in actie te zien.
Voor zover ik weet niet, tenminste geen georganiseerde busreizen meer. Dat is al sinds februari zo. De supporters die naar de uitwedstrijden gaan, doen dit met eigen vervoer en mochten tot nu toe plaatsnemen op de hoofdtribune van de thuisploeg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Gaan er nu nog uitspupporters van Roda naar de wedstrijden? 18 April komt Roda naar Nijmegen. Best een raar idee dat dit waarschijnlijk de laatste keer is om Roda JC in actie te zien.
Zou jammer zijn, komen een hoop ramptoeristen op die wedtrijd af denk ik... heb er zelf ook even over gedacht ware het niet dat ik dat weekend weg ben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:48 schreef Rucebo het volgende:
Ga denk ik nog wel de laatste uitwedstrijd van Fortuna mee, ook al is het in Velsen. Het gerucht gaat dat ze de derby (thuis) tegen MVV zonder publiek willen spelen omdat ze bang zijn voor rellen. Tuurlijk neem de mensen dat ook nog even af...
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:48 schreef Rucebo het volgende:
Ga denk ik nog wel de laatste uitwedstrijd van Fortuna mee, ook al is het in Velsen. Het gerucht gaat dat ze de derby (thuis) tegen MVV zonder publiek willen spelen omdat ze bang zijn voor rellen. Tuurlijk neem de mensen dat ook nog even af...
Dat zou inderdaad een schande zijn, maar dat interesseert die lui niet, zolang ze in juli maar van start kunnen gaan met Sporting Vriendenrepubliek (vanaf nu ga ik de club zo noemen) vinden ze alles best.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:48 schreef Rucebo het volgende:
Haat tussen Limburgers onder elkaar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:59 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, voor de gemiddelde Sjenghoudt de provincie Limburg op ter hoogte van Sittard, want 'wat doo boove liek, is toch neet te verstoon'. Een Sjeng
wordt geboren in MESTreech, groeit op in MESTreech en sterft in MEStreech. Zal hij/zij de gemeente (of land)grens (het is maar hoe je het bekijkt) moeten oversteken, dan is dat uit pure noodzaak of voor een vakantie. Een Sjeng
heeft niets met de rest van Limburg en ziet MESTreech als een autonoom gebied.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:26 schreef iehlaak het volgende:
Ik weet niet of ik ooit nog wel met plezier naar de Nederlandse competitie kan kijken.
Wij boycotten uitwedstrijden al weken. Het boycot is sinds het bestuur de intentie heeft uitgesproken om te fuseren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Je moest eens weten. Om een paar voorbeelden te geven: Heerlen en Kerkrade liggen elkaar absoluut niet, Landgraaf is nog steeds verdeelt in Schaesberg, Nieuwenhagen, Waubach en Rimburg, in Hoensbroek en Eijgelshoven borrelt het omdat beide zijn opgeslokt door respectievelijk Heerlen en Kerkrade en Sittard-Geleen is als water en vuur. En dan zijn er mensen die niet kunnen begrijpen waarom wij Limburgers zo moeilijk doen over deze fusie...quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Haat tussen Limburgers onder elkaar.![]()
![]()
[..]
Ik begrijp het moeilijk doen over de fusie wel vanuit clubliefde. Maar die haat... begrijp ik als noorderling, net als de rest van Nederland volgens mij, helemaal niks van. Wat maakt het dat jullie elkaar niet lief vinden? Waarom haten jullie elkaar?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:28 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Om een paar voorbeelden te geven: Heerlen en Kerkrade liggen elkaar absoluut niet, Landgraaf is nog steeds verdeelt in Schaesberg, Nieuwenhagen, Waubach en Rimburg, in Hoensbroek en Eijgelshoven borrelt het omdat beide zijn opgeslokt door respectievelijk Heerlen en Kerkrade en Sittard-Geleen is als water en vuur. En dan zijn er mensen die niet kunnen begrijpen waarom wij Limburgers zo moeilijk doen over deze fusie...
Of er nou 3 gaan of 30 zoals vorige jarenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij boycotten uitwedstrijden al weken. Het boycot is sinds het bestuur de intentie heeft uitgesproken om te fuseren.
Die onderlinge haat is vooral in zuid Limburg erg. Bij ons heeft men vooral een afkeer tegen Maastricht en in mindere mate zuid Limburg in zijn algemeen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:48 schreef Molon.Labe het volgende:
[..]
Ik begrijp het moeilijk doen over de fusie wel vanuit clubliefde. Maar die haat... begrijp ik als noorderling, net als de rest van Nederland volgens mij, helemaal niks van. Wat maakt het dat jullie elkaar niet lief vinden? Waarom haten jullie elkaar?
Wat aandoenlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:28 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Om een paar voorbeelden te geven: Heerlen en Kerkrade liggen elkaar absoluut niet, Landgraaf is nog steeds verdeelt in Schaesberg, Nieuwenhagen, Waubach en Rimburg, in Hoensbroek en Eijgelshoven borrelt het omdat beide zijn opgeslokt door respectievelijk Heerlen en Kerkrade en Sittard-Geleen is als water en vuur. En dan zijn er mensen die niet kunnen begrijpen waarom wij Limburgers zo moeilijk doen over deze fusie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |