Kwal. Die huilanders zijn stukken erger.quote:Op zondag 5 april 2009 15:30 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
En volgend seizoen zitten te allemaal te klappen voor Sporting.
Leer mij Limburgers kennen...
Ik ben de laatste wedstrijden van mijn club wel gaan kijken hoor, maar die club bestaat al niet meer.quote:Op zondag 5 april 2009 16:37 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Maar jullie krijgen er ooit heel erg veel spijt van dat jullie niet zijn gaan kijken de laatste paar wedstrijden van je club.
Er worden al zwarte lijsten aangemaaktquote:Op zondag 5 april 2009 16:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
vraag me af of het wel zo slim is om als Limburgs bedrijf Sporting Limburg te sponsoren. als ik zie hoeveel mensen er afkeer van hebben kan het weleens een averechts effect hebben voor je verkoop.
Onder echte Limburgers zal de verkoop inderdaad niet echt gaan stijgen.quote:Op zondag 5 april 2009 16:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
vraag me af of het wel zo slim is om als Limburgs bedrijf Sporting Limburg te sponsoren. als ik zie hoeveel mensen er afkeer van hebben kan het weleens een averechts effect hebben voor je verkoop.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:29 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Kwal. Die huilanders zijn stukken erger.
Volgend seizoen zie ik echt geen oostelijke en westelijke mijnstreek tegelijk juichen...
Degraderen is de enige optie als ze 5 wedstrijden achter elkaar willen winnenquote:Op zondag 5 april 2009 18:18 schreef ASroma het volgende:
zodra sporting de eerste 5 wedstijden wint lopen ze allemaal juichend achter elkaar aan. Tis allemaal heel toegankelijk denk ik, die zogenaamde clubliefde.
moeten ze natuurlijk niet degraderen dit jaar
Wat doen die spelers voor ons?quote:
I'm there aswell!quote:Op zondag 5 april 2009 13:43 schreef Plato1980 het volgende:
Indien de plannen om Roda opnieuw op te richten doorgaan en we bij de amateurs opnieuw beginnen zal ik er weer zijn.
Stewards onderling ookquote:Op zondag 5 april 2009 15:12 schreef Plato1980 het volgende:
Ik hoor nu zelfs verhalen over een vechtpartij in de businessclub.
Dan zal dat stadion nog steeds niet vol zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat oud-Fortuna zal komen maar die van Roda zullen er echt wel zitten...
Een van die mensen die het vergeleek met Ajax/Feijenoord heeft een job als speler van Oranje en Bayern.quote:Op zondag 5 april 2009 18:47 schreef Chadi het volgende:
Tering tokkies hadden een reden nodig om het stadion te verbouwen .
En dat Fortunezen en Rodajezen niet met elkaar om kunnen gaan .. oh men en als er dan mensen zijn die het gaan vergelijken met Ajax-Feyenoord.. get a life or a job!
De rivaliteit is zeer zeker vergelijkbaar, maar dat kun jij niet begrijpen.quote:Op zondag 5 april 2009 18:47 schreef Chadi het volgende:
En dat Fortunezen en Rodajezen niet met elkaar om kunnen gaan .. oh men en als er dan mensen zijn die het gaan vergelijken met Ajax-Feyenoord.. get a life or a job!
Misschien dat hij 2 miljoen op kan hoesten om zijn club dan te redden als ie er zoveel van houdt.,quote:Op zondag 5 april 2009 18:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een van die mensen die het vergeleek met Ajax/Feijenoord heeft een job als speler van Oranje en Bayern.
DIe woede om de fusie kan ik nog wel begrijp maar dat is nog geen reden om het stadion te slopen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:18 schreef denthemen het volgende:
Geheel terecht natuurlijk die woede, jammer dat er dan pubers zijn die "Kerkrade hooligans" gaan roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |