Geef je op voor Fans, je lijkt me uitstekend geschikt.quote:Op zondag 5 april 2009 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn club bestaat niet meer en de spelers kunnen de boom in, die zijn te laf om ook maar iets over een fusie te zeggen. Dus er is geen enkele reden om naar het stadion te gaan en ik weet niet hoe ik me zou voelen daar op de tribune en uit zelfbescherming blijf ik thuis.
GMTA.quote:Op zondag 5 april 2009 13:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je komt over als een ongelooflijke dramaqueen. Ga gewoon naar het stadion om die laatste wedstrijdjes nog te laten zien dat Roda JC wel degelijk leeft bij de mensen.
Er bestaat nog altijd zoiets als een contract ?quote:Op zondag 5 april 2009 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
en de spelers kunnen de boom in, die zijn te laf om ook maar iets over een fusie te zeggen.
Als jij net zoveel wedstrijden van je club moet bezoeken als ik van Roda gedaan heb, tot in de Oekraine, Ijsland en Israel aan toe, heb je nog heel wat te doen.quote:Op zondag 5 april 2009 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik krijg sterk de indruk dat je een nepsupporter bent.
Ja, wat zal mij dat interesseren ?quote:Op zondag 5 april 2009 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
Als jij net zoveel wedstrijden van je club moet bezoeken als ik van Roda gedaan heb, tot in de Oekraine, Ijsland en Israel aan toe, heb je nog heel wat te doen.
Idem.quote:Op zondag 5 april 2009 13:43 schreef Plato1980 het volgende:
Gast, als er geen sprake was van een fusie zou ik er staan en als Roda dan gedegradeerd was zou ik er ook staan tegen Omniworld, AGOVV etc. Voor een club die kapot is gemaakt door collaboratie, (bewust) wanbeleid en wellicht zelfs corruptie is ga ik niet naar het stadion. Indien de plannen om Roda opnieuw op te richten doorgaan en we bij de amateurs opnieuw beginnen zal ik er weer zijn.
Ik heb wel op tv gekeken, maar het deed me eigenlijk niks meer. Normaliter ben ik stikzenuwachtig bij een wedstrijd van Roda, maar nu bleef ik er koud onder. Met dank aan Olaf en co.quote:Op zondag 5 april 2009 14:37 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Idem.
Mijn eerste Roda - Ajax in 15 jaar die ik niet heb gezien. Nou ja, half oog de tweede helft gekeken.
Ik hoop dat Volendam en de Graafschap winnen.
Toen je dit postte had je je nog zo voorgenomen om vannacht een keer niet tot 3.00u te gaan fokken en zo aan te tonen dat je echt een leven had.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:12 schreef blonchi het volgende:
[..]
Jouw leven als norm handhaven voor mijn leven...![]()
Precies. De beelden na het doelpunt van Cisse waren tekenend, haast niemand juichte en zelfs de supporters op de hoofdtribune zijn kennelijk in opstand gekomen.quote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef iehlaak het volgende:
Enkele weken geleden postte ik nog dat er zowel voor- als tegenstanders van de fusie waren onder de vaste supporters. In mijn omgeving hadden veel mensen een genuanceerde mening en waren ze niet coute-que-coute voor- of tegenstanders. Het is tekenend voor het broddelwerk van de betrokken fusiepartners dat op dit moment elke Roda supporter die ik ken expliciet tegenstander is van de fusie.
Goed dat ook mensen bij de businessclub hun onvrede uiten.quote:Op zondag 5 april 2009 15:12 schreef Plato1980 het volgende:
Ik hoor nu zelfs verhalen over een vechtpartij in de businessclub.
Ik weet niet of het waar is, misschien is het overtrokken. Maar feit is dat er ond er de leden van de business club heel wat echte Rodasupporters zitten die fel tegen een fusie zijn en Sporting Vriendenrepubliek nooit zullen sponsoren.quote:Op zondag 5 april 2009 15:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Goed dat ook mensen bij de businessclub hun onvrede uiten.
Potentiele sponsors zeker...?
En volgend seizoen zitten te allemaal te klappen voor Sporting.quote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef iehlaak het volgende:
Enkele weken geleden postte ik nog dat er zowel voor- als tegenstanders van de fusie waren onder de vaste supporters. In mijn omgeving hadden veel mensen een genuanceerde mening en waren ze niet coute-que-coute voor- of tegenstanders. Het is tekenend voor het broddelwerk van de betrokken fusiepartners dat op dit moment elke Roda supporter die ik ken expliciet tegenstander is van de fusie.
Je snapt het niet. Al die stoeltjes liggen klaar om gestoffeert te worden door Willems Project- en Woningstofferingen, want die speknekken moeten straks comfortabel kunnen zittenquote:Op zondag 5 april 2009 15:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
puinhoop nu in de thuishaven van Sporting
[ afbeelding ]
Je hebt het tegen mij?quote:Op zondag 5 april 2009 15:55 schreef Geomancer het volgende:
Als jij verwacht dat de echte Fortunezen of Rodasupporters hand in hand gaan juichen voor Sporting Limburg, dan snap je er geen klote van. Sommige reacties in dit topic -wellicht bedoelt als zieke humor of provocatie- zijn werkelijk om te kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |