quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Pake?? is dat Duits?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef KudFokker het volgende:
TVP - TijdVoorPils
Net me pake gebeld, of hij vlees, een wegwerp bbq, wegwerp bestek, en pils wil halen
Vanavond bbq'en op het strandje
Ik ook, maar wilde er niet weer over beginnen...quote:
Op uw verzoekquote:
En ik ben aangenomenquote:
Dank jequote:
En zoek een andere SC waarbij de OP geen halve pagina in beslag neemt kut kneus..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
Maak dat kankerding dan kleiner stelletje kutusers zodat het geen halve pagina inneemt.
Schaf een fatsoenlijke pc met monitorresolutie aan, we leven niet meer in 1993 met 640x480quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
Maak dat kankerding dan kleiner stelletje kutusers zodat het geen halve pagina inneemt.
GEFELICITEERD!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik ben aangenomen![]()
Haha, wat een dag![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je
[..]
En zoek een andere SC waarbij de OP geen halve pagina in beslag neemt kut kneus..
Ga jij maar weer terug naar je hok dat SEX SC heet huer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef Tally het volgende:
[..]
En zoek een andere SC waarbij de OP geen halve pagina in beslag neemt kut kneus..
Ja ja.. En Sinterklaas is geen man met een opplakbaardquote:
Nee.. Ik erger me niet aan de OP hier..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar je hok dat SEX SC heet huer.
Ahh sedan is weer in zijn gebruikelijke modus aanwezigquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, wat een dag![]()
Oo leuk!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:43 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooo kid opgehaald en meteen even omgekleed
ik ga zo voor een tuinsetje kijken ik wil buiten zitten!!!
Oh ja want als ik scheld ben ik gefrustreerd omdat ik niet geneukt heb, ja that makes sensequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh sedan is weer in zijn gebruikelijke modus aanwezig
Nog steeds niet geneukt dus? De frustratie druipt eraf jongen.
17e tekenen en vanaf 1 mei beginnen - als er diensten uitvallen natuurlijk, haha.quote:
Wat goed!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, wat een dag![]()
Ja! Nu vanavond hopen dat het naar mijn zin gaatquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat goed!!![]()
Ik heb besloten NU naar huis te gaan!!!
Nee hoor dat is gewoon omdat je een kut kneus bent..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja want als ik scheld ben ik gefrustreerd omdat ik niet geneukt heb, ja that makes sense
Dat is elke dag joh.. Het "went" vanzelfquote:
Er is er dan ook maar eentje die zich ergert aan de OP hoe sneu kan je zijn..quote:
Ja blijkbaar, gister heb ik al gezegd waarom ik het zo vind maar het moet per se erdoor gedrukt worden. Dat terwijl de banner/op vooralsnog door MNR/Moi zo neergezet is. Om lollig te doen dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor dat is gewoon omdat je een kut kneus bent..
stemmen tellen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar je hok dat SEX SC heet huer.
Ja en?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, gister heb ik al gezegd waarom ik het zo vind maar het moet per se erdoor gedrukt worden. Dat terwijl de banner/Op vooralsnog door MNR/Moi zo neergezet is.
niet alleen dat je scheld. je algehele negatieve kijk op de wereld draagt ook zijn steentje bijquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja want als ik scheld ben ik gefrustreerd omdat ik niet geneukt heb, ja that makes sense
quote:
Niet dat het mij boeit maar even om correct te zijn Sedan. De banner is van jullie ja maar de tekst in de OP is door mij geschreven. Dat jij hem in wiki hebt geplaatst klopt. Maar wel eerlijk zijn dan he.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, gister heb ik al gezegd waarom ik het zo vind maar het moet per se erdoor gedrukt worden. Dat terwijl de banner/op vooralsnog door MNR/Moi zo neergezet is. Om lollig te doen dus.
Ik keek er ook van op. Maar in haar FoBo staat alleen de hond erop en op zijn hondjes is niet mijn stijl. Zeker niet oprijen door een hond... Maar goed... mocht ze er goed uitzien, heb ik er geen problemen mee: ik ben fle-xi-bel...quote:
Verdomme Tally... zit mij niet op te geilenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:11 schreef Tally het volgende:
Dat zou ik ook eens moeten doen.. In de zon zitten in korte broek..
Dan kan ik straks tenminste een rokje of korte broek aan zonder panty
jullie passen mijn OP aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
Dat terwijl de banner/op vooralsnog door MNR/Moi zo neergezet is. Om lollig te doen dus.
Ik kan me niet voorstellen waarom het wel normaal gaat als jij er niet bent, nee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef S95Sedan het volgende:
Maar waarom gaat het wel normaal als die er niet zijn dan.
Sorry dat klopt ja, dan nog is er al vaak genoeg lollig gedaan met die op. Daar is die niet voor, kan je lang of kort over in discussie gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet dat het mij boeit maar even om correct te zijn Sedan. De banner is van jullie ja maar de tekst in de OP is door mij geschreven. Dat jij hem in wiki hebt geplaatst klopt. Maar wel eerlijk zijn dan he.
Prima maar dit keer wil ik bovenop!quote:
Ohhhh raap me opquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef automatic_ het volgende:
Dat is elke dag joh.. Het "went" vanzelf
Doe maar kort, dus die is nu over.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry dat klopt ja, dan nog is er al vaak genoeg lollig gedaan met die op. Daar is die niet voor, kan je lang of kort over in discussie gaan.
Ok, dan ga ik onder in het stapelbed en jij boven!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima maar dit keer wil ik bovenop!
Ik draag er geen legging onderquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Verdomme Tally... zit mij niet op te geilenRokjes met een legging eronder is zooo jammer... Bij ons liep er een verdomd lekkere meid met een geweldig rokje: precies de juiste kleur, motief en last, but most important: de juiste lengte.
Dit verlezen naar "ik draag geen legging onder een panty" maakt het niet helderder. Of smaakvollerquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik draag er geen legging ondereen panty
Dude, het is fok maar. Neem toch niet alles zo serieus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry dat klopt ja, dan nog is er al vaak genoeg lollig gedaan met die op. Daar is die niet voor, kan je lang of kort over in discussie gaan.
Baasquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doe maar kort, dus die is nu over.
Ik heb liever melkflesjes eronder dan een nepper door een bruine panty (degene die dit uitgevonden heeft, mag met terugwerkende kracht gevierendeeld worden. Panty is net goed genoeg voor medische toepassingen (steunkousen). Voor de looks: alleen geile panty's zoals mooi zwarte motieven erin (netkousen is weer fout).quote:
In mijn gedachten kwam het totaal niet op, om het op die manier te verlezen. Weet je zeker dat het voor jou niet smaakvoller isquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit verlezen naar "ik draag geen legging onder een panty" maakt het niet helderder. Of smaakvoller.
Uhmquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit verlezen naar "ik draag geen legging onder een panty" maakt het niet helderder. Of smaakvoller.
Neuken is ook alleen om kinderen te maken.. Dus waarom zou je dat leuk maken.. Daar is het niet voor bedoelt.. Discussie afgelopen!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude, het is fok maar. Neem toch niet alles zo serieus.
En daarbij komt dat variatie in ALLES het juist leuk maakt. Dus een OP die af en toe net even anders is is niks mee.
Nee sorry ik vind mijn melkflessen echt niet om te tonen.. Dus liever een panty aan om het enig zins een beetje toonbaar te maken.. En netkousen hoeven niet fout te zijn.. Soms staan ze ook gewoon mooi net zoals hold upsquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik heb liever melkflesjes eronder dan een nepper door een bruine panty (degene die dit uitgevonden heeft, mag met terugwerkende kracht gevierendeeld worden. Panty is net goed genoeg voor medische toepassingen (steunkousen). Voor de looks: alleen geile panty's zoals mooi zwarte motieven erin (netkousen is weer fout).
Ja, versieren kan je d'r niet, ik heb al een blauwtje gelopenquote:
Ja. Dat jouw gedachten verder niet zo lopen als de mijne was niet echt nieuws, wel?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef JonKeL het volgende:
Weet je zeker dat het voor jou niet smaakvoller is
Daar gaat het toch ook niet om.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude, het is fok maar. Neem toch niet alles zo serieus.
En daarbij komt dat variatie in ALLES het juist leuk maakt. Dus een OP die af en toe net even anders is is niks mee.
Ik bijt eerst zachtjes op de krentenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:58 schreef Howl het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een Krentenboleet, zal ik dat met heel veel respect doen.
Als het jou niet lukt, hoe kunnen wij normale mannen dan überhaupt een kans maken vraag je je af...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:58 schreef Adolecens het volgende:
Ja, versieren kan je d'r niet, ik heb al een blauwtje gelopen
Je zeikt inderdaad nergens overquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dit ging echt nergens meer over.
Ik ken dat geintje! En 's nachts lig ik weer beneden! Je weet best dat ik draai in mijn slaap! Brentenknol!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik onder in het stapelbed en jij boven!
zie je het verschilquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
't wordt moeilijk vrees ik, of ze moet op de simpele man vallen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het jou niet lukt, hoe kunnen wij normale mannen dan überhaupt een kans maken vraag je je af...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik hoef nergens op in te gaan want ik zeik nergens over.. Ik wil je weer even melden dat ik je een kut kneus vind.. Ookal trek jij je daar niets van aan met je blok beton.. Maar daar trek ik me dan weer niets van aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent degene die zeikt nu, reageer niet als je er niet op wil ingaan.
Ik zit lekker in de tuin, in mijn blote borst bruin te wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
Het is trouwens kutweer om aan het werk te zijn.![]()
Dit is weer om op een terrasje te zitten en kritiek te hebben op andere vrouwen, zogenaamd omdat ze er niet uit zien, maar eigenlijk omdat ze er beter uitzien dan ikzelf![]()
en nu ga ik maar weer iets nuttigs doen hier.
Ruzie is een groot woord hoor.. Maar Sedan is op zijn micro pik getrapt dat er niet eerst is overlegd over het veranderen van de OP. WANT DAAR IS HIJ NIET VOOR.. Een user heeft gewoon een leuke OP gemaakt en niemand die er over valt.. Behalve hij dan..quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mis totaal waar de ruzie over gaat!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:02 schreef Adolecens het volgende:
't wordt moeilijk vrees ik, of ze moet op de simpele man vallen?Je post daarvoor was al voldoende arrogant. Ik deed slechts een poging tot sarcasme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ahh dus jij bent de almighty one. Als Adol het niet kan is bij voorbaat onmogelijk verklaardquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niveau kleuterschool dus!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ruzie is een groot woord hoor.. Maar Sedan is op mijn micro pik getrapt dat er niet eerst is overlegd over het veranderen van de OP. WANT DAAR IS HIJ NIET VOOR.. Een user heeft gewoon een leuke OP gemaakt en niemand die er over valt.. Behalve hij dan..
Want zij pest mijquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
Krentebol edit je Tally nu ook even weg dan
Spuit 11!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:04 schreef Belsezar het volgende:
Ahh dus jij bent de almighty one. Als Adol het niet kan is bij voorbaat onmogelijk verklaard
Juist! Maar meer kan je ook niet verwachten..quote:
maar jij bent ook tof!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je post daarvoor was al voldoende arrogant. Ik deed slechts een poging tot sarcasme.
Njah het is eigenlijk Pake & Beppe, Fries voor papa en mama dacht ikquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:04 schreef Tally het volgende:
Maar Sedan is op zijn micro pik getrapt
quote:
Nee je loopt te schelden. Ook jij bent mod dus je zou het voorbeeld moeten geven hoe het wel moet.quote:
Wat is er?quote:
Nee hoor want volgens jou mag ik hier niet eens zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee je loopt te schelden. Ook jij bent mod dus je zou het voorbeeld moeten geven hoe het wel moet.
Een conducteur knipt thuis toch ook geen kaartjes?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
Nee je loopt te schelden. Ook jij bent mod dus je zou het voorbeeld moeten geven hoe het wel moet.
Ik heb jouw reactie ook niet weggeedit dus, nee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
Krentebol edit je Tally nu ook even weg dan
Je vind het geil hequote:
Dan is dan weer typisch grote piemel gedrag, dus weer in strijd met die micro pik.quote:
Probeer jij eens te doen hoe het moet dan, misschien volgt de rest wel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Discussies over jou micropenis ga ik overigens graag aan hoor![]()
Ah vriendjepoitiek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb jouw reactie ook niet weggeedit dus, nee.
quote:
Ik ben ziek, ik heb een excuusquote:
Je zit nog steeds in R&P he. Daar veranderen we de wereld door te beginnen bij de ander...quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:08 schreef Krentenbol. het volgende:
Probeer jij eens te doen hoe het moet dan, misschien volgt de rest wel.
Zet jij ze tegen de muur haal ik de bak tomaten!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag dat ook!
ik vind dat niet kunnen!
tally ga je schamen
Kom jij me dan straffen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag dat ook!
ik vind dat niet kunnen!
tally ga je schamen
Jij zou me nog niet eens kunnen raken al stond ik nog geen meter van je afquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zet jij ze tegen de muur haal ik de bak tomaten!
ssssssssst *aait* braaf.. Laat het maar zo..quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lees nog eens goed terug in plaats van proberen elk woordje dat gezegd wordt om te draaien.
Vet nummer vind ik datquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben ziek, ik heb een excuus
Ik denk dat deze wel even van toepassing is nu, met name de titel en het refrein
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef Adolecens het volgende:
t is wel fijn dat de MOD's nu eens een keer de relletjes voorzitten
Jij mag ook hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef Adolecens het volgende:
Het voelt goed om zelf een keer de aanstichter niet te zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef Adolecens het volgende:
Dat was altijd al zo met de zondagavondrel. En degene die geen mod waren werden het vanzelfquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:13 schreef Adolecens het volgende:
Ik wil een rode!! Dat zwarte kan ik niet goed zien want de rest is ook al zwart!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Daarom trek ik hier de lijn:
Lijn:
____
Is dat nou de 'micro-piemel' ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Daarom trek ik hier de lijn:
Lijn:
____
Mwah, niet alles in één keerquote:
Die PI hier doet mij inderdaad compleet anders kijken naar de inhoud van deze post. Hij is nu in één keer hilarisch.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
Nu is ie rood! Volgens mij.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil een rode!! Dat zwarte kan ik niet goed zien want de rest is ook al zwart!
Hoe kan je genieten van neukende kikkers?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah, niet alles in één keer![]()
Ik geniet van de zon, de liefde, het krabbelende water, neukende kikkers en fluitende vogeltjes om me heen!
LENTE!!
Inderdaadquote:
Het midden in de natuur gevoel en een bevestiging dat ik de ideale omgeving hier heb om geile sex te hebben, zelfs voor dieren!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe kan je genieten van neukende kikkers?
Details Air, daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die PI hier doet mij inderdaad compleet anders kijken naar de inhoud van deze post. Hij is nu in één keer hilarisch.
Overkomt de bestequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
Gvd klik ik op nee bij de vraag of ik wijzigingen op wil slaan![]()
ik moet gewoon maar huis.
Krabbelend Adol? hmmmm....quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah, niet alles in één keer![]()
Ik geniet van de zon, de liefde, het krabbelende water, neukende kikkers en fluitende vogeltjes om me heen!
LENTE!!
Damn, jij bent snel. Ik had 'm maar even aangepast aangezien het origineel spontaan was verdwenen...quote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het midden in de natuur gevoel en een bevestiging dat ik de ideale omgeving hier heb om geile sex te hebben, zelfs voor dieren!!
Krijg je met dat geedit van die kutusersquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, jij bent snel. Ik had 'm maar even aangepast aangezien het origineel spontaan was verdwenen...
-r +equote:
Nou ja niet spontaan geloof ik maar heb hem even aangepastquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, jij bent snel. Ik had 'm maar even aangepast aangezien het origineel spontaan was verdwenen...
Keabbelendquote:
kabbelende !!!quote:
Zonnensteek.. ECHT!quote:
Als je kikkers nodig hebt om dat te bevestigen, valt het waarschijnlijk vies tegen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het midden in de natuur gevoel en een bevestiging dat ik de ideale omgeving hier heb om geile sex te hebben, zelfs voor dieren!!
Hold upsquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:58 schreef Tally het volgende:
Nee sorry ik vind mijn melkflessen echt niet om te tonen.. Dus liever een panty aan om het enig zins een beetje toonbaar te maken.. En netkousen hoeven niet fout te zijn.. Soms staan ze ook gewoon mooi net zoals hold ups
Me too...quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:18 schreef Tally het volgende:
Ik ken hetIk wil ook in de tuin.. Neuken dan he
Get in line, waaaaaay in backquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:21 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hold ups![]()
... Ik mag graag ze bij jou uit doen (langzaam en strelend)
Jawel, maar iedereen onder voorbehoudquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:23 schreef Tally het volgende:
Trouwens.. Heeft zich nog niemand aangemeld voor de meet aangezien er nog geen namen in de OP staan?
Jawel maar maar een iemand kan dat ding veranderen in op dus echt handig is het niet. Staat lijstje in de geschiedenis van wiki.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:23 schreef Tally het volgende:
Trouwens.. Heeft zich nog niemand aangemeld voor de meet aangezien er nog geen namen in de OP staan?
Dan kan er toch ook een lijstje misschien tussen komen..quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jawel, maar iedereen onder voorbehoud
Nee ik zit binnen, vandaag gewoon een matige intelligentiequote:
*zucht* Ik had het over Odol..quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee ik zit binnen, vandaag gewoon een matige intelligentie
Sorry, de cafeine slaat niet aanquote:
U riep?quote:
Zout, of zoet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:25 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens is even de popcorn aan het bijvullen
Ja laat me je kont nog eens zien..quote:
Zout anders issie afgekeurd hoor..quote:
Ach.. ik ben een nieuwe user: 'jong' en vers... Jullie zijn al afgeserveerd en versletenquote:
Het is al over Adoquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:25 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens is even de popcorn aan het bijvullen
Hoe heb jij ze het liefst?quote:
Mijn kont ken je al!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja laat me je kont nog eens zien..
[..]
Zout anders issie afgekeurd hoor..
Grappenmakerquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:29 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ach.. ik ben een nieuwe user: 'jong' en vers... Jullie zijn al afgeserveerd en versleten
Cool, we krijgen echt publiek!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:30 schreef remlof het volgende:
Zout natuurlijk, geef eens door die popcorn
Biertje er bij?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:30 schreef remlof het volgende:
Zout natuurlijk, geef eens door die popcorn
Ja en?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:30 schreef Adolecens het volgende:
Mijn kont ken je al!![]()
En had al zo'n vermoeden dat je niet van zoet zou houden
quote:
En daar zijn we trots opquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Cool, we krijgen echt publiek!!
Toch grappig, [singles] is een van de meest controversiële topic reeks en de admins en mod'jes zitten hier hun tijd te verdoen, als ze niet aan het modden zijn en politie agentje te spelen
Ik zal wat nieuwe foto's voor je makenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Biertje er bij?
[..]
Ja en?
Wie zoet is krijgt lekkers.. Maar ik heb liever de roe
In Amsterdamquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R zit vrolijk in het zonnetje achter het raam liedjes mee te zingen
Zijn de bierviltjes op?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. geeft remlof een biertje en een paar stoeptegels.
ROFLquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Cool, we krijgen echt publiek!!
Toch grappig, [singles] is een van de meest controversiële topic reeks en de admins en mod'jes zitten hier hun tijd te verdoen, als ze niet aan het modden zijn en politie agentje te spelen
Het is dat ik niet weg kan remlofquote:
straf is voor kinderen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
als je zo doorgaat wordt je juist niet meer gestraft
Wat is er controversieel aan? [Singles] is geen SlowChat. En zolang deze reeks elke dag meer dan 1000 berichten heeft, voldoen we daaraan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef Adolecens het volgende:
Nee. En ik zit 2 hoog, dus er komt ook niemand langsgelopen. Zelfs de glazenwasser heb ik nog niet gezienquote:
Ow jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wilde toch een terras? Nou leg maar een terras.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:37 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat is er controversieel aan? [Singles] is geen SlowChat. En zolang deze reeks elke dag meer dan 1000 berichten heeft, voldoen we daaraan.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
als je zo doorgaat wordt je juist niet meer gestraft
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal wat nieuwe foto's voor je maken
Je wil wel een keer lekker en plein publique afgerost worden?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is dat ik niet weg kan remlofAnders hadden we een combi gedaan
Ach... face the facts... Je hebt zoveel posts op je naam... je hebt je kans gehad. De ouwe sokken moeten plaats maken voor de jonge generatie users... Dus ruim baan voor JAN.... BETON!!!!quote:
Jan Beton en Betonne Ronquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:39 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ach... face the facts... Je hebt zoveel posts op je naam... je hebt je kans gehad. De ouwe sokken moeten plaats maken voor de jonge generatie users... Dus ruim baan voor JAN.... BETON!!!!![]()
jij bent?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:39 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ach... face the facts... Je hebt zoveel posts op je naam... je hebt je kans gehad. De ouwe sokken moeten plaats maken voor de jonge generatie users... Dus ruim baan voor JAN.... BETON!!!!![]()
Tally zegt nergens nee tegenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil wel een keer lekker en plein publique afgerost worden?
Door jou welquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil wel een keer lekker en plein publique afgerost worden?
Good afternoon sexyquote:
morgen komt de zon weer op!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Adolecens is de nieuwe Uri Gellar.
Ja, sorry, ik vind het gewoon nogal stom klinken. Je geeft een volwassen vrouw toch geen straf.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
je moet je neus niet in andermans zaken steken
Dan noemen we jou de nieuwe Hans Kazan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
morgen komt de zon weer op!
dat is net zo vanzelfsprekend
ben ik nu de nieuwe geller?
Wat betreft het aantal posts, rep building jongeman. Zonder al die posts ben je gewoon een nieuwe noobquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:39 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nope, ik zit op werk.:Dquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Good afternoon sexy
Zit je al in bikini?
en hoe oud ben jij meisje?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik vind het gewoon nogal stom klinken. Je geeft een volwassen vrouw toch geen straf.
noem het dan anders...
hans kazanquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan noemen we jou de nieuwe Hans Kazan.
Geef niets.. Ros ik jou wel afquote:
Ok ok, David Copperfield danquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
hans kazan![]()
van alle namen in die wereld komt ze met hans kazan
Ik ben meer dan datquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Adolecens is de nieuwe Uri Gellar.
Ik kwam er een paar jaar terug pas achter dat dat zijn artiesten naam is, en niet zijn echte naamquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
hans kazan![]()
Dat vergeet ik steeds. Ik geloof inmiddels 22.quote:
Dat is toch ook zo iemand?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
hans kazan![]()
quote:
Hans Kazan is gewoon een kneus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kwam er een paar jaar terug pas achter dat dat zijn artiesten naam is, en niet zijn echte naam![]()
!
Als je een relatie verknallen met Cindy Crawford een talent wilt noemenquote:
Zeg!quote:
Daar maakte ik gisteravond een té slechte grap over...quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hans Kazan is gewoon een kneus.
Hans van der Togt!
Is je immaculate status tanende Adol?quote:
Is dat die vent van die grap van Comedy Central?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar maakte ik gisteravond een té slechte grap over...
Een vriend liet een deur open staan, toen zei ik "Doe die deur ff dicht, Hans kom zo naar binnen"
Gevalletje je had erbij moeten zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar maakte ik gisteravond een té slechte grap over...
Een vriend liet een deur open staan, toen zei ik "Doe die deur ff dicht, Hans kom zo naar binnen"
Mocht ik mee gaan dan neem ik mijn zweepje wel meequote:
tsjah, die kan nog zo mooi zijn. als ze saai is heb je er niks aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je een relatie verknallen met Cindy Crawford een talent wilt noemen
Welke grap op Comedy Central ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is dat die vent van die grap van Comedy Central?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat vergeet ik steeds. Ik geloof inmiddels 22.
van mij mag je haar slaan zoveel je wil, als zij het goed vindt, maar noem het dan zo en niet straf geven.
Na een sloot Desperado's was het lachen gieren brullenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Gevalletje je had erbij moeten zijn
Patty Brardquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is je immaculate status tanende Adol?
Ergens geloof ik dat niet helemaal.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
tsjah, die kan nog zo mooi zijn. als ze saai is heb je er niks aan
Iets van dat hij terug op TV zou komen bij Comedy Central, maar ik had er nog nooit van gehoord.quote:
Dat is vast niet per ongelukquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
hans kazan![]()
Ik met 29 niet eensquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie met 22 al zo serieus waren
9 mei doen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Mocht ik mee gaan dan neem ik mijn zweepje wel mee
Dat zeg ik mocht ik mee gaanquote:
Ze meende het vast niet.quote:
Hij is terugquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iets van dat hij terug op TV zou komen bij Comedy Central, maar ik had er nog nooit van gehoord.
Het spijt me. Als je wil, kan ik je wel maar de mond lullen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie met 22 al zo serieus waren
Tnx!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze meende het vast niet.
* Belsezar geeft aai over bol
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij is terug
Als aankondiger van programma's
Kijk, dat zijn pas berichtenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Het spijt me. Als je wil, kan ik je wel maar de mond lullen.
Of je lul naar mijn mond...
tja, laat verder ook maar zitten...
Volgens mij is het een teken dat je je moet gaan afzonderen van de rest van de wereldquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag![]()
Waarom gaat alles te gelijk kapot? Eerst heeft mijn auto kuren daarna ligt mijn internet er drie dagen uit. En nu wil mijn fiets ook al niet meer.
Oew, jij hebt ook een bash pet gekregen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij is het een teken dat je je moet gaan afzonderen van de rest van de wereld
Oh, jeej!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij is terug
Als aankondiger van programma's
Het zou kunnen, maar ik denk het nietquote:
Dat hebben alle pubers, niks aan de hand, doorlopen mensenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
Waarom word ik zo f*cking geyl van dit weer
Hey, jij kan het weten na je versierpogingenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tnx!![]()
Alhoewel zij me wel zo scherp lijkt
Pff, ik was nog niet eens begonnen en ze kapte het al afquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, jij kan het weten na je versierpogingen
saai in bed?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar ik denk het niet
Ja en de kerel ziet er niet uit. Zit hij daar met een pak aan en zijn derde kin en nekvel hangt over zijn kraag heen van zijn overhemdquote:
Zeg met niet dat ik de enige ben die hier 'last' van heeft ...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat hebben alle pubers, niks aan de hand, doorlopen mensen
Te oud, als je haar 's ochtends tegenkomt met een slaaphoofd, zonder make-up en fotosoep schrik je je kapot... Zelfde als Madonna en nog wat van die overbejaarde hypes uit de jaren 80 en 90quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
saai in bed?
[ afbeelding ]
wat denkt de rest?
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat hebben alle pubers, niks aan de hand, doorlopen mensen
Dan moet je maar niet fokken op je werk!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:08 schreef KudFokker het volgende:
Kan die aub ff in een spoiler ?
Ik zit hier op mijn werk
Jij ook last van ja?quote:
Ik dacht dat jij de man was van de uitdagingen. Never backs down enzoquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pff, ik was nog niet eens begonnen en ze kapte het al af
Correctie: Zeg me niet dat alleen 'pubers' hier 'last' van hebbenquote:
Nou dan... opzouten met die ouwe hap!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
Wat betreft het aantal posts, rep building jongeman. Zonder al die posts ben je gewoon een nieuwe noob
You have your work cut out for yourself
tsjah, keuzes maken jonge!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:08 schreef KudFokker het volgende:
Kan die aub ff in een spoiler ?
Ik zit hier op mijn werk
Jawel, sommige mensen moet je te vriend houden en nu denk ik nog positief over haar kadetjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de man was van de uitdagingen. Never backs down enzo
Je laat je toch niet zo makkelijk uit het veld slaan?
Nee, ze wordt lastig gevallen door geyle pubersquote:
Nergens voor nodig: Evakostuum rocks (is ook aangekleed, alleen minimalistisch)!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
Nope, ik zit op werk.:D
Ik moet nog een bikini kopen.
Ik?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew, jij hebt ook een bash pet gekregen?
Dat lijkt mij nu niet zo goed idee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij is het een teken dat je je moet gaan afzonderen van de rest van de wereld
jij en grijsmuisje zouden echt even moeten chatten samenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Te oud, als je haar 's ochtends tegenkomt met een slaaphoofd, zonder make-up en fotosoep schrik je je kapot... Zelfde als Madonna en nog wat van die overbejaarde hypes uit de jaren 80 en 90
Waar moet ik het naar toe doorsturen? Melding van maken enzo?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet fokken op je werk!
Klachten@KudFokker.nlquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar moet ik het naar toe doorsturen? Melding van maken enzo?
Ik heb bij jou altijd het beeld dat je alleen maar van die domme huppelkutjes van een jaar of 20 wil en zelf tegen de 40 bent ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Te oud, als je haar 's ochtends tegenkomt met een slaaphoofd, zonder make-up en fotosoep schrik je je kapot... Zelfde als Madonna en nog wat van die overbejaarde hypes uit de jaren 80 en 90
Hehe make me noob.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef Jan-Beton het volgende:
Hai die Kluts...
[..]
Nou dan... opzouten met die ouwe hap!
Je hebt niet één van je debiele vriendjes voor je hoorquote:
Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het beeld dat je alleen maar van die domme huppelkutjes van een jaar of 20 wil en zelf tegen de 40 bent ofzo.
Ga je niet.. Je bent niets verplicht..quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen naar de verjaardag van mij ex toe. Ik heb alleen geen zin.
Why the neuk ga je danquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen naar de verjaardag van mij ex toe. Ik heb alleen geen zin.
En trouwens 1973 tegenover 1980.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef Jan-Beton het volgende:
Hai die Kluts...
[..]
Nou dan... opzouten met die ouwe hap!
Dan word je nu getest om te kijken hoe graag je het echt wiltquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu niet zo goed idee.![]()
Ik wil juist meer contact hebben met andere.
Dat klopt ook, alleen is het huppelkutje achter in de 20 en ben ik begin 30quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het beeld dat je alleen maar van die domme huppelkutjes van een jaar of 20 wil en zelf tegen de 40 bent ofzo.
Tussen je linker- en rechterhand en de neukende kikkers?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef Adolecens het volgende:
En dan nog... heb nu al moeite om de tijd te verdelen...
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jawel, sommige mensen moet je te vriend houden en nu denk ik nog positief over haar kadetjes
Goed idee. Gewoon niet gaan.quote:
Dus eigenlijk klopt er niks vanquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat klopt ook, alleen is het huppelkutje achter in de 20 en ben ik begin 30
Om haar te neuken natuurlijk.quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan word je nu getest om te kijken hoe graag je het echt wilt
Natuúrlijk!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Tussen je linker- en rechterhand en de neukende kikkers?
je bent er wel meteen mee bezig, wordt het warm onder je (oudequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En trouwens 1973 tegenover 1980.
Wie is hier nou de ouwe sok?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
je bent er wel meteen mee bezig, wordt het warm onder je (oude) voeten?
jeeetje!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Want je hebt haar meteen onder de huppelkutjes geschaard?
aardig van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |