quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Pake?? is dat Duits?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef KudFokker het volgende:
TVP - TijdVoorPils
Net me pake gebeld, of hij vlees, een wegwerp bbq, wegwerp bestek, en pils wil halen
Vanavond bbq'en op het strandje
Ik ook, maar wilde er niet weer over beginnen...quote:
Op uw verzoekquote:
En ik ben aangenomenquote:
Dank jequote:
En zoek een andere SC waarbij de OP geen halve pagina in beslag neemt kut kneus..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
Maak dat kankerding dan kleiner stelletje kutusers zodat het geen halve pagina inneemt.
Schaf een fatsoenlijke pc met monitorresolutie aan, we leven niet meer in 1993 met 640x480quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
Maak dat kankerding dan kleiner stelletje kutusers zodat het geen halve pagina inneemt.
GEFELICITEERD!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik ben aangenomen![]()
Haha, wat een dag![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je
[..]
En zoek een andere SC waarbij de OP geen halve pagina in beslag neemt kut kneus..
Ga jij maar weer terug naar je hok dat SEX SC heet huer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef Tally het volgende:
[..]
En zoek een andere SC waarbij de OP geen halve pagina in beslag neemt kut kneus..
Ja ja.. En Sinterklaas is geen man met een opplakbaardquote:
Nee.. Ik erger me niet aan de OP hier..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar je hok dat SEX SC heet huer.
Ahh sedan is weer in zijn gebruikelijke modus aanwezigquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, wat een dag![]()
Oo leuk!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:43 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooo kid opgehaald en meteen even omgekleed
ik ga zo voor een tuinsetje kijken ik wil buiten zitten!!!
Oh ja want als ik scheld ben ik gefrustreerd omdat ik niet geneukt heb, ja that makes sensequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh sedan is weer in zijn gebruikelijke modus aanwezig
Nog steeds niet geneukt dus? De frustratie druipt eraf jongen.
17e tekenen en vanaf 1 mei beginnen - als er diensten uitvallen natuurlijk, haha.quote:
Wat goed!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, wat een dag![]()
Ja! Nu vanavond hopen dat het naar mijn zin gaatquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat goed!!![]()
Ik heb besloten NU naar huis te gaan!!!
Nee hoor dat is gewoon omdat je een kut kneus bent..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja want als ik scheld ben ik gefrustreerd omdat ik niet geneukt heb, ja that makes sense
Dat is elke dag joh.. Het "went" vanzelfquote:
Er is er dan ook maar eentje die zich ergert aan de OP hoe sneu kan je zijn..quote:
Ja blijkbaar, gister heb ik al gezegd waarom ik het zo vind maar het moet per se erdoor gedrukt worden. Dat terwijl de banner/op vooralsnog door MNR/Moi zo neergezet is. Om lollig te doen dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor dat is gewoon omdat je een kut kneus bent..
stemmen tellen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar je hok dat SEX SC heet huer.
Ja en?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, gister heb ik al gezegd waarom ik het zo vind maar het moet per se erdoor gedrukt worden. Dat terwijl de banner/Op vooralsnog door MNR/Moi zo neergezet is.
niet alleen dat je scheld. je algehele negatieve kijk op de wereld draagt ook zijn steentje bijquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja want als ik scheld ben ik gefrustreerd omdat ik niet geneukt heb, ja that makes sense
quote:
Niet dat het mij boeit maar even om correct te zijn Sedan. De banner is van jullie ja maar de tekst in de OP is door mij geschreven. Dat jij hem in wiki hebt geplaatst klopt. Maar wel eerlijk zijn dan he.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, gister heb ik al gezegd waarom ik het zo vind maar het moet per se erdoor gedrukt worden. Dat terwijl de banner/op vooralsnog door MNR/Moi zo neergezet is. Om lollig te doen dus.
Ik keek er ook van op. Maar in haar FoBo staat alleen de hond erop en op zijn hondjes is niet mijn stijl. Zeker niet oprijen door een hond... Maar goed... mocht ze er goed uitzien, heb ik er geen problemen mee: ik ben fle-xi-bel...quote:
Verdomme Tally... zit mij niet op te geilenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:11 schreef Tally het volgende:
Dat zou ik ook eens moeten doen.. In de zon zitten in korte broek..
Dan kan ik straks tenminste een rokje of korte broek aan zonder panty
jullie passen mijn OP aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
Dat terwijl de banner/op vooralsnog door MNR/Moi zo neergezet is. Om lollig te doen dus.
Ik kan me niet voorstellen waarom het wel normaal gaat als jij er niet bent, nee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef S95Sedan het volgende:
Maar waarom gaat het wel normaal als die er niet zijn dan.
Sorry dat klopt ja, dan nog is er al vaak genoeg lollig gedaan met die op. Daar is die niet voor, kan je lang of kort over in discussie gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet dat het mij boeit maar even om correct te zijn Sedan. De banner is van jullie ja maar de tekst in de OP is door mij geschreven. Dat jij hem in wiki hebt geplaatst klopt. Maar wel eerlijk zijn dan he.
Prima maar dit keer wil ik bovenop!quote:
Ohhhh raap me opquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef automatic_ het volgende:
Dat is elke dag joh.. Het "went" vanzelf
Doe maar kort, dus die is nu over.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry dat klopt ja, dan nog is er al vaak genoeg lollig gedaan met die op. Daar is die niet voor, kan je lang of kort over in discussie gaan.
Ok, dan ga ik onder in het stapelbed en jij boven!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima maar dit keer wil ik bovenop!
Ik draag er geen legging onderquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Verdomme Tally... zit mij niet op te geilenRokjes met een legging eronder is zooo jammer... Bij ons liep er een verdomd lekkere meid met een geweldig rokje: precies de juiste kleur, motief en last, but most important: de juiste lengte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |