JIj valt in het niets bij Roel. Roel is azijnzeiker nr 1 van dit topic , heeft op alles wel commentaar. Snap niet dat hij nog de radio aan heeft staan op 3fmquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hehehe, ik voel me vereerd dat ik het niet ben
Tussen gelijk hebben en het continu moeten melden van je gelijk , zit nog een fase tussen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, Ed is erger
En Roel heeft meestal gewoon gelijk
Ik heb alleen nog maar positief gepost in dit topicquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, Ed is erger
En Roel heeft meestal gewoon gelijk
We moeten die topics toch volkrijgen hè.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tussen gelijk hebben en het continu moeten melden van je gelijk , zit nog een fase tussen.
Whehehe, en Veenstra gisteren nog trots op 3FM zijn omdat we 1380 topics volgepost hebben, als je al het negatieve commentaar op 3FM weghaalt houd je misschien 500 topics over, waarvan ongeveer de helft volgepost is door Hansquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We moeten die topics toch volkrijgen hè.
Waar is Hans trouwens?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
waarvan ongeveer de helft volgepost is door Hans
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, en Veenstra gisteren nog trots op 3FM zijn omdat we 1380 topics volgepost hebben, als je al het negatieve commentaar op 3FM weghaalt houd je misschien 500 topics over, waarvan ongeveer de helft volgepost is door Hans
In slaap gevallen op het bankje in de zon?quote:
Of de tuin stofzuigen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, ik neem aan dat ie met dit weer niet 's middags in bad gaat liggen.
Damn!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef TIM-846 het volgende:
Trouwens, net even buiten geweest
Weet niet hoe warm het bij jullie is maar hier geeft de temperatuur 25 graden celcius aan![]()
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe mij is jouw werkgever doorsturen, kom daar direct solliciteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |