Een voordeel, slechter dan de laatste tijd kan het toch niet worden volgens mij...quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben benieuwt of ze wel een keer een zinnige megahit hebben gekozen voor komende week.
Eerste hit op Googlequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat typ je vast niet uit je hoofd in met al die accenten.
quote:Google aast op Twitter
Digital & Games - door Redactie op 03-04-2009 @ 10:54
Google is in de laatste onderhandelingsfase om microblogsite Twitter over te kopen. Website Techcrunch meldt dat op basis van anonieme bronnen dichtbij de onderhandelaars. Over de prijs is nog niets bekend, maar Techcrunch gaat er van uit dat die 'ver, ver boven' de 250 miljoen dollar ligt.
Een overnamedeal met Facebook, dat 500 miljoen dollar had geboden, ging in november niet door. Dat bod is niet helemaal te vergelijken met de Google-onderhandeling, omdat de transactie deels in - overgewaardeerde - Facebook-aandelen zou plaatsvinden, terwijl Google van plan zou zijn in keiharde munt uit te keren.
Twitter heeft wereldwijd miljoenen gebruikers die de wereld in berichten van maximaal 140 tekens laten weten wat hen bezighoudt.
Zou niet verkeerd zijn, alleen al vanwege de capaciteit die Google heeftquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef TIM-846 het volgende:
Twitteraars opgelet! Waarschijnlijk wisten jullie het al maar toch:
[..]
Chantal Kreviazuk - Leaving on a Jetplane.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef Piles het volgende:
Kan iemand even posten wie/wat dit is? Kan niet op 3fm.nl hier
Ben ik ook ergens goed inquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Poeh poeh Roel, je bent met recht de meest negatieve persoon (user) die ik ken zeg.
Nee hoor, Ed is ergerquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Poeh poeh Roel, je bent met recht de meest negatieve persoon (user) die ik ken zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |