Ik denk dat ie z'n krokus voelde opkomen toen ie moest stemmen en toen per ongeluk voor het verkeerde koos. Ofzo.quote:
Nee, Ekdom vindt dit leuk. Hij draaide 'm op KX ook vrijwilligquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
moet je vanavond es vragen.. kan ie best wel op antwoorden![]()
ik denk ; meeste stemmen gelden
KinkFM en Kxradioquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:44 schreef Treezz het volgende:
arbeidsvitaminen , giel en rabradio en michiel veenstra .. die zijn nog aan te horen![]()
welke radiozenders draait alternatieve sing/songwriters muziek??
of een zonnesteekquote:
Ja, goede vraag maar zullen de heren jocks wel te slecht vinden of niet commercieel genoeg. Met dit soort MH's ben ik helemaal blij dat Florent over 2 maanden weg is. Tijd voor een frisse wind bij 3FM en begin maar eens bij de mensen die de muziek samenstellen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken, waarom niet Royksopp![]()
De enige die ik nog zou luisteren is Stendersquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:44 schreef Treezz het volgende:
arbeidsvitaminen , giel en rabradio en michiel veenstra .. die zijn nog aan te horen![]()
Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef TheZapster het volgende:
Whehehe, ben ik echt de enige die dit een leuke MH vindt?
Alternatieve singer/songwriter muziek?! Muhehehe ,bestaat dat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:44 schreef Treezz het volgende:
Megahit wordt gekozen door de DJ's, niet door de zendercoördinator of de muziekredactie. Ik ben er nooit bij geweest, maar in die vergadering gaat het er altijd hard aan toe, omdat praktisch iedereen een eigen voorkeur heeft voor de MH. Hoe ze uiteindelijk deze week hier op uitgekomen zijn kan ik echter niet bedenken...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, goede vraag maar zullen de heren jocks wel te slecht vinden of niet commercieel genoeg. Met dit soort MH's ben ik helemaal blij dat Florent over 2 maanden weg is. Tijd voor een frisse wind bij 3FM en begin maar eens bij de mensen die de muziek samenstellen.
Echt, geloof me maar dat ik flink baal dat weer zo'n (goedkope) plaat Megahit is geworden. Kooks, ook een leuke kandidaat. Maar ja, het moet weer eens iets van Nederlandse bodem zijn en dan maakt het schijnbaar niet uit of het goed of slecht is. Het woord subsidie komt bij mij boven, maar dat zal uiteraard wel niet het geval zijn. Kudzooi
Als er nou echt 1 is die Dio leuk vindt is het Stenders welquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
De enige die ik nog zou luisteren is StendersVerder is het toch een hele dag dezelfde meuk
Zijn vast die Zeeuws-Vlaamse invloeden, kun je ook niks aan doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef TheZapster het volgende:
In het gebouw? En ik dan? Ik kan de keuze ook niet begrijpen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Ekdom vindt dit leuk. Hij draaide 'm op KX ook vrijwillig![]()
Het is gewoon een virus binnen het gebouw daar![]()
Ik ga geen EW luisteren ook straks, ben er klaar mee
Ja. Zoals jij zijn ze blijkbaar zeldzaam.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef TheZapster het volgende:
Niets mis met zeldzaamquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja. Zoals jij zijn ze blijkbaar zeldzaam.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn vast die Zeeuws-Vlaamse invloeden, kun je ook niks aan doen
Je bent gewoon jaloers dat jij niet van Zeeuws-Vlaamse afkomst bentquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn vast die Zeeuws-Vlaamse invloeden, kun je ook niks aan doen
Het zijn de bacteriën op de microfoonquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het gebouw? En ik dan? Ik kan de keuze ook niet begrijpen...
Shit, je hebt me doorquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet van Zeeuws-Vlaamse afkomst bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |