Pics?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef fathank het volgende:
Ach, ik zit hier tegenover een duitse boekhouder met een kaal hoofd van middelbare leeftijd. Blij dat hij geen rokje aan heeft.
misschien wel een roze string onder zijn pantalonquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef fathank het volgende:
Ach, ik zit hier tegenover een duitse boekhouder met een kaal hoofd van middelbare leeftijd. Blij dat hij geen rokje aan heeft.
Kun je svp wat foto's maken ter compensatie van mijn gemis?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik werk aan het vondelpark, bij een bedrijf met inhouse callcentre, dus ik heb al rokjes in overvloed gezien.
zou je niet eens een andere baan gaan zoeken?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef fathank het volgende:
Terug Vind Photo'squote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kun je svp wat foto's maken ter compensatie van mijn gemis?
Ow yeahr,quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef McFearless het volgende:
Vanmiddag op een terras gaan zitten zuipen en ze komen vanuit alle hoeken voorbij lopen.
Inclusief de Anita met strak truitje en een dikke vetrol over de rand van de broekquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef McFearless het volgende:
Vanmiddag op een terras gaan zitten zuipen en ze komen vanuit alle hoeken voorbij lopen.
Kijk daar dan niet naar, gek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Inclusief de Anita met strak truitje en een dikke vetrol over de rand van de broek
quote:
Stadionplein, nu kermis en interessante juffrtjes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik werk aan het vondelpark, bij een bedrijf met inhouse callcentre, dus ik heb al rokjes in overvloed gezien.
ik moet toch werken, gek!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:03 schreef Bolter het volgende:
Net alsof TS buitenkomt met z'n topicdiarree.
Idd, en dan zeuren dat het koud is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef karr-1 het volgende:
Een zonnestraal en de hele wereld wordt gek. Ik zie hier nu mensen in korte broeken, t-shirts en op slippers. Meisjes met ultrakorte rokjes en decolletes, ze smeken bijna om een blaasontsteking.
Eerder deze week zelfs iemand met ontbloot bovenlijf in de trein.....
wat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:02 schreef Jajong het volgende:
Er zit 1 meisje hier maar die is niet spang.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:04 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Stadionplein, nu kermis en interessante juffrtjes.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Inclusief de Anita met strak truitje en een dikke vetrol over de rand van de broek
Omg, die heb ik als japon.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:09 schreef Zaith het volgende:
Ik hou niet zo van rokjes.
Ik zie liever zo'n ding:
[ afbeelding ]
En dan niets er onder aan a.u.b.
Mja, ook de lelijke vrouwen komen buiten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zovaak zit ik niet op kantoor. Deze week al 3 dagen betaald rondjes gevaren met dit mooie weer. Ik heb al een lekker kleurtje gekregen van de zonquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:48 schreef Ruud het volgende:
[..]
zou je niet eens een andere baan gaan zoeken?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:28 schreef B.E.D het volgende:
Rokjes
Strakke witte broeken zul je bedoelen![]()
En dan alles tot de details zien he.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:28 schreef B.E.D het volgende:
Rokjes
Strakke witte broeken zul je bedoelen![]()
FOK! is je werk?quote:
Dadelijk even lekker bijkomen van de weekquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef McFearless het volgende:
Ze lopen hier met tientallen tegelijk rond.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:36 schreef L0t.. het volgende:
Wie er nu al met blote benen rondloopt is echt retarded
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ze lopen hier met tientallen tegelijk rond.
Waar slaat dat nou weer op in godesnaam? Echt, wat een bullshitpost.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:36 schreef L0t.. het volgende:
quote:
Ja écht belachelijk!!quote:Volop zon dus, waarbij het kwik stijgt tot 19 of 21 graden.
Ja, als je achterin je tuin zit, uit de wind in de zon, dan is het lekker ja. Maar om nou al met een rokje op de fiets rond te rijden, lijkt me een beetje overdreven.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:34 schreef L.no het volgende:
[..]
En dan alles tot de details zien he.
[ afbeelding ]
Strakke witte broeken.
Jep! 5 euro per topic, 2,50 per postquote:
Huismoeders van 35+ die net hun 3 kinderen naar school hebben gebracht?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:59 schreef Biels het volgende:
Op het grasveldje voor mijn huis tel ik er nu een stuk of 10.
Als je door de stad naar een terrasje struint lijkt het mij prima kunnen? Plus kan ik je dan vanaf het terras (inc. wit bierquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, als je achterin je tuin zit, uit de wind in de zon, dan is het lekker ja. Maar om nou al met een rokje op de fiets rond te rijden, lijkt me een beetje overdreven.
Dat zeg ik, dat soort wijven (vaak te ordinair om aan te zien) smeken gewoon om een blaasontsteking.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, als je achterin je tuin zit, uit de wind in de zon, dan is het lekker ja. Maar om nou al met een rokje op de fiets rond te rijden, lijkt me een beetje overdreven.
Volgens mij komt het voornamelijk door teveel seks dat vrouwen blaasontsteking krijgenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat soort wijven (vaak te ordinair om aan te zien) smeken gewoon om een blaasontsteking.
Een blaasontsteking door teveel sex?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij komt het voornamelijk door teveel seks dat vrouwen blaasontsteking krijgen.
Ja, blaasontsteking is in het grootste deel van de gevallen veroorzaakt door een bacteriële infectie in de blaas. Die bacteriën komen in de blaas via de urinebuis. Tijdens het sexen komt er zoveel wrijving op de urinebuis te staan dat deze bacteriën 'naar binnen gemasseerd' worden.quote:
Ik heb als man ook wel eens een blaasontsteking gehad. Hoe ga je dat dan verklaren? Ook te veel sex?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, blaasontsteking is in het grootste deel van de gevallen veroorzaakt door een bacteriële infectie in de blaas. Die bacteriën komen in de blaas via de urinebuis. Tijdens het sexen komt er zoveel wrijving op de urinebuis te staan dat deze bacteriën 'naar binnen gemasseerd' worden.. Dus vandaar!
Dat kan legio oorzaken hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb als man ook wel eens een blaasontsteking gehad. Hoe ga je dat dan verklaren? Ook te veel sex?
Het is nog niet te laat!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
Is het rokjesdag?![]()
Waarom wist ik dat niet!?
wtf, je gaat vanavond niet stappen met je korte rokje aan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom niet meer echt in een publieke omgeving vandaag, dus wat heeft het dan nog voor nut..
Zolang er maar een scheur in zit, dan naai ik die welquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:57 schreef Lakitu het volgende:
Rokken of broeken boeit geen flikker, zolang ze maar spang zijn, gek.
jij bent ook nog blond(t) zekerquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
lekker nu met laptop op schoot in de tuin met een zomerjurkje aan heerlijk..
en ga ook gewoon zo straks bootschappen doen.....
je gaat de schappen op de boot schoonmaken?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
lekker nu met laptop op schoot in de tuin met een zomerjurkje aan heerlijk..
en ga ook gewoon zo straks bootschappen doen.....
Maar je bent wel blond?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
hahaha oeps.. tja de zon stijgt naar m'n bol
Nopequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wtf, je gaat vanavond niet stappen met je korte rokje aan?
Rebelquote:
En dat is natuurlijk ook het nadeel aan rokjesdag, als het moet gaan vrouwen zich er natuurlijk juist tegen afzettenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:36 schreef L0t.. het volgende:
Daarom is rokjes dragen op rokjesdag niet verplicht, maar gewoon een suggestie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk ook het nadeel aan rokjesdag, als het moet gaan vrouwen zich er natuurlijk juist tegen afzetten
Ik kom net weer van het terras. Weinig rokjes gezien, maar wel ander mooisquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:25 schreef fathank het volgende:
nog anderhalf uur en dan mag ik ook weer naar buiten. Gelijk maar een terras opzoeken om nog even van het laatste zonnetje te genieten.
Die hebben ze verwijdert. Vast zulksen NSB'er nerd die klaagde datie te groot wasquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:50 schreef fathank het volgende:
Jouw avatar is master. Waar is je andere?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
Vanmiddag lekker in het park liggen in de buurt van de kunstacademie
Of geen....quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misschien wel een roze string onder zijn pantalon
Was vrijdag echt genietenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef McFearless het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |