180 kilo.. hoe krijg je 't toch voor elkaar!!!quote:Brandweer haalt zware Udense uit huis
UDEN - De Udense brandweer moest donderdagavond uitrukken om een ambulance assistentie te verlenen die een vrouw van 180 kilo naar het ziekenhuis moest vervoeren.
De brandweer heeft een hoogwerker laten komen om het balkon te demonteren. Uiteindelijk kon de vrouw uit haar woning naar beneden met de hoogwerker. In eerste instantie kon de vrouw niet in de ambulance, omdat deze te klein was voor de omvang van de vrouw. Vervolgens werd er een grotere ambulance opgeroepen van post Grave waarmee ze wel vervoerd kon worden.
Dat hadden ze niet gelijk kunnen bedenken??quote:In eerste instantie kon de vrouw niet in de ambulance, omdat deze te klein was voor de omvang van de vrouw. Vervolgens werd er een grotere ambulance opgeroepen.
Ja dat vind ik ook raarquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet gelijk kunnen bedenken??
Gebrek aan zelfbeheersingquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef Maanvis het volgende:
Nou, mooi niet dus.!
[..]
180 kilo.. hoe krijg je 't toch voor elkaar!!!
Als je de brandweer in moet schakelen om iemand een verdieping lager te krijgen is dat al een hint dat het mens nogal groot is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook raar. maar blijkbaar viel ze nogal tegen qua grootte?
Vaker gaan, waar voor je geld krijgen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:32 schreef marcel-o het volgende:
Ze draait zelf voor de kosten op ?
dit is dus een rede dat ziekeverzekeringen zo duur zijn![]()
ik zie nooit een dokter of ziekenhuis maar betaal wel zo'n 100 pleury
wtn moet k bij een dokter als t niet nodig isquote:
pleuryquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:32 schreef marcel-o het volgende:
Ze draait zelf voor de kosten op ?
dit is dus een rede dat ziekeverzekeringen zo duur zijn![]()
ik zie nooit een dokter of ziekenhuis maar betaal wel zo'n 100 pleury
Ja weet ik 't, waar voor je geld krijgen. Jij klaagt erover, ik niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:34 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wtn moet k bij een dokter als t niet nodig is
Dat komt door zijn spiermassa die hij gekweekt heeft met die rek- en strekoefeningen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel zwaarder dan 180 kilo.
Wel knap dat je met zo'n massa nog pull-ups kunt doen!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:39 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wel knap dat je met zo'n massa nog pull-ups kunt doen!
Vandaag wel iddquote:
geen ideequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Lord_Cardigan het volgende:
wat is jouw bijdrage aan deze specifieke operatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |