Ik heb geen idee! maar wat je hebt is vast ok hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
DE, weet je of de natuurwinkel ook noot-vrije chocolade heeft?
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Zoenen met paarden is liev
Zachte lipjes hebben ze
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Het doet me denken aan toen ik het eens met een meisje probeerde. We zoenden, haar hand daalde naar mijn kruis. Ik deed haar rokje omhoog.
Ik stak mijn hand in haar broekje, En ik had een tijdssprong.
Ik reisde door de tijd terug
Ik was weer 7 jaar oud en voerde suikerklontjes aan het paard van de schilleboer
Experimenteren doen we toch allemaal wel eens?quote:
Met paarden? meisjes?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Experimenteren doen we toch allemaal wel eens?
Nee nee nee neequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is een heellogisch gesprek toch? Je ouders vermoeden dat je langs komt, maar willen even melden dat dat niet kan.
Mijn moeder kreeg eens mijn antwoordservice aan de lijn op mijn mobiel. Die snapte er niets van, dacht dat ik ineens een vriendin had.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Je zou het bijna denken, PietEn wat duidelijkheid in communicatie betreft scoren mijn ouders sowieso wel een onvoldoende
Begin van het gesprek vond ik ook wel leuk:
Tring tring doet de huistelefoon
Ik neem op: "Met Saskia"
Pa: Ben je thuis?
....
Nee, ik neem tegenwoordig mijn vaste lijn ook mee als ik weg ga.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Je zou het bijna denken, PietEn wat duidelijkheid in communicatie betreft scoren mijn ouders sowieso wel een onvoldoende
....
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn moeder kreeg eens mijn antwoordservice aan de lijn op mijn mobiel. Die snapte er niets van, dacht dat ik ineens een vriendin had.
Sinead O'Klodder?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef mascara-klodder het volgende:
kapper geweest....het is echt behoorlijk kort nu
vroeg cnk net ookalquote:
mijn moeder ook, die kan smsen, met heel veel / - tekens of komma's ipv spaties..quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:00 schreef Den_Haag het volgende:
gelukkig snappen mijn ouders techniek een beetje
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:45 schreef Isabeau het volgende:
....
das verquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:33 schreef Bluezz het volgende:
boblijntjes
Maar ik laat het groeien tot mijn enkels
K heb vooral veel haar, tis blond (nog steedsquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Krijg je hoodpijn van lang haar?
Ik heb haar tot op mijn schouders zo'n beetje. Nergens last van. Heb je dan zwaar haar ofzo. vreemd.
Was vroeger blond en dat is loop der tijd naar bruin overgegaan.. Ik krijg altijd te horen bij de kapper dat ik zulk dik haar heb..quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
K heb vooral veel haar, tis blond (nog steeds) en blonde mensen hebben meer haar
Ik zeg dat doe je het goed...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:46 schreef borisz het volgende:
Om 13.00 al aan het bier.
College economische ethiek was wel erg leuk vanmorgen
Je schaamhaar?quote:
Heb je ze het dan al eens uitgelegd wat een venster is? Wat een browser is?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn ouders typen ook de url in googlePrutsers
ik ben wel wat donkerder geworden maar nog steeds blond. Vroeger was ik echt witblond, met krullen nota benequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:44 schreef kres het volgende:
[..]
Was vroeger blond en dat is loop der tijd naar bruin overgegaan.. Ik krijg altijd te horen bij de kapper dat ik zulk dik haar heb..
Dat blijf je doen.. heeft geen zin.. Ik heb het opgegeven...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je ze het dan al eens uitgelegd wat een venster is? Wat een browser is?
Ik heb nog ergens een foto waar ik heel lief klein jongetje ben met blond haar.. moet hem ff zoeken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben wel wat donkerder geworden maar nog steeds blond. Vroeger was ik echt witblond, met krullen nota bene(heb nu uitermate steil haar) en idd vroeger dunden ze het ook uit bij me omdat het zo dik was.
grappig dat dat zo kan veranderenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto waar ik heel lief klein jongetje ben met blond haar.. moet hem ff zoeken.
Bij mij was het vroeger juist steil als ik er nu niks in doe dan heb ik zowat een afro.. Gaat helemaal overeind staan en ziet het er niet uit...
Idd ja.. Ben een heel ander mens geworden..quote:
Nou klinkt je heel oud.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben nu juist heel druk. Mensen vragen mij of ik ADHD heb. Waarop ik zeg:" In mijn tijd bestond dat nog niet."
Ja ik ook.. Ziet er idd erg goed uit ja....quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
zo, de case over de invloed van de olieprijs op de chemie sector in Nederland is af. Ben er best tevreden over
Goeie en herkenbaar..quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben nu juist heel druk. Mensen vragen mij of ik ADHD heb. Waarop ik zeg:" In mijn tijd bestond dat nog niet."
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh shit, nu moet ik iets met avatar's doen en ik weet niet hoe dat moet..
Rechter knop op de avatar en dan eigenschappen. Daar vind je de url. Die dan als een IMG behandelen en invoegen en tralaaaa...quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:52 schreef kres het volgende:
[..]
Rechter knop op de avatar en dan eigenschappen. Daar vind je de url. Die dan als een IMG behandelen en invoegen en tralaaaa...
Ga je dinges en mr. dinges opzoeken?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:50 schreef DarkElf het volgende:
zometeen op naar Leuven, fijne avond allemaal
Nee maar dat had ik gemerkt op de beurs vorige week....quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
[ afbeelding ] had ik al gezegd dat ik blond ben...
Wehehehehe een zeekomkommerquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:30 schreef kres het volgende:
![]()
Kijk nou.. Zelfs de visjes worden blij van dit weer...
Bekijk deze YouTube-video
Hij is niet raar... jij bent raar...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wehehehehe een zeekomkommer![]()
![]()
En die vis die tegen de ruit geplakt is, is raar.
Maar geen zorgen Steer.. Rare mensen moet er ook zijn.quote:
En meldt!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:28 schreef freecell het volgende:
[..]
En meldt!
Ow, en een rooie ook nog
En na een dagje heerlijk hotel papa en mama nu ook verbrand en met sproeten
En eigenlijk ben ik jaloersTARA is in de kerk, film op groot scherm aan het kijken. Hij deed het inleidende praatje enzo. En ik ben thuis
Bij de beeb. En die slaapt...
En het is niet dat er nog een fles wijn staat of iets dergelijks
Ze zeggen het jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:03 schreef DarkElf het volgende:
kale mannen . die staan bol van de testosteron heb ik wel eens gehoord dus..![]()
(weet niet of het echt zo is trouwens)
Normaal hgad ik vandaag boodschappen gedaan, maar ik zat dus bij mijn ouders in de tuinquote:
En als je kaal bent beneden de evenaar ?quote:
Dan heb iig geen last van schaamluisquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef kres het volgende:
[..]
En als je kaal bent beneden de evenaar ?
En dan lijkt hij groterquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan heb iig geen last van schaamluis
Iedereen zit nog buiten bij een vuurkorf...quote:
ja ik las laatst in de krant dat die dingen bijna zijn uitgestorven. We scheeren wat af in dit land dus..quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een P. Dat had iets te maken met die rode Penis?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:15 schreef kres het volgende:
Rij ik bij een vriend uit Soest staat er ineens een meneer voor me met een rode lichgevende penis in zijn hand...
Wat bleek hij was van de politie.
Of ik ff wil blazen.. ze zijn bezig met een alcohol controle.
Ik blazen en het was een P.. Dus nu heb ik zo'n stomme bob sleutelhanger...
Leuk verhaal he ?!
Nou je het zegt... hmmm ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Een P. Dat had iets te maken met die rode Penis?
Gebruiken ze daar nu al tutjes voor?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef kres het volgende:
Nou je het zegt... hmmm ?
Ik vond dat tutje waar ik doorheen moetst blazen ook best wel merkwaardig smaken...
En dan sluit je jouw post af met wat in de volksmond de 'pijp-smiley' wordt genoemd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef kres het volgende:
Nou je het zegt... hmmm ?
Ik vond dat tutje waar ik doorheen moetst blazen ook best wel merkwaardig smaken...
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gebruiken ze daar nu al tutjes voor?Vroeger waren dat nog pijpjes
Is dat niet lastig blazen zo'n hele pop?
Jullie zijn wel lekker op dreef of nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan sluit je jouw post af met wat in de volksmond de 'pijp-smiley' wordt genoemd.
De schaamluis is vrijwel uitgestorven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij ook Isatje,quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:32 schreef Isabeau het volgende:
En ik lig in bed en wilde iedereen nog even welterusten wensen
Twee woorden: klik en ctril -tquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Over computern00bs, ik kende iemand die elke keer internet explorer afsloot als ze naar een nieuwe site wilde. Dus: IE aandoen, site intypen, lezen, IE wegdoen, IE aandoen, site intypen etc.
Toen ik vroeg waarom ze dat deed zei ze dat ik ooit had gezegd dat internet net een grote bibliotheek vol informatie was en ze zette gewoon netjes de boeken terug in de kast voor ze naar een volgend boek ging. Tja.
Altijd leuk Borissie, en kom nou eens gewoon een borrel halen als je toch langs fietstquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:45 schreef borisz het volgende:
Mogge
Gezellige verjaardag.
Oh Bluezzdaal bij nacht is nooit grappig![]()
Gelukkig fietsten we met een groepje maar we kwamen een hoop rare figuren tegen.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Ook Fitnesstest gedaan.
Mijn sport Wiii-leeftijd is 39. 77 Best wel goed eigenlijk dus voor iemand van mijn leeftijd.
We kwamen vanuit Vogelenzangquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Altijd leuk Borissie, en kom nou eens gewoon een borrel halen als je toch langs fietst![]()
Of zat je hier schuin tegenover of zoDaar zaten een partij herriemakers flink te tetteren.
Ik ben momenteel dol op Chromequote:
Whehquote:Op zaterdag 4 april 2009 08:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zoek me rot naar die ctril toets!
Ja, ik ook. En ik voel me queen Brak nuquote:
Goed planquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zit aan een bak koffie
Bij was heerlijk, licht bitter en zoet, romig zonder zwaar te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En ik voel me queen Brak nuTerwijl ik gister avond niks gedronken heb
Ik zou op de fiets naar Kaas gaan, maar daar zie ik mooi van af
Als ik ruim een uur in dit pokkeweer ga fietsen, wens ik dat iedere auto me schept en alle vrachtwagens me tot Lein-moes rijden
Klote pokke graftakkenweer
In de herfst, buiten storm en waaien en blaadjes en binnen herfstbok of kaneelthee en een kachelquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar halen mensen die obsessie met zonnig weer toch vandaan? Ook mist is mooi, alleen niet zo prettig rijden, maar wel heel mooi, vooral als het van die laagjes zijn.
Regen die zo dicht is dat je geen 100 meter kan zien, prachtig.
Onweer, mijn lievelingsweer, donder en bliksem.
Herfst stormen, Winterweer, sneeuwval, of droog vriezendweer met prachtige zonsopgangen met berijpte bomen.
Weer kan zoooo mooi zijn
Ik hou best van regen! Op een zomerdagquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar halen mensen die obsessie met zonnig weer toch vandaan? Ook mist is mooi, alleen niet zo prettig rijden, maar wel heel mooi, vooral als het van die laagjes zijn.
Herfst stormen, Winterweer, sneeuwval, of droog vriezendweer met prachtige zonsopgangen met berijpte bomen.
Weer kan zoooo mooi zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is prachtig idd.. maar niets van dat al hier.. is gewoon deprimerend grijs en saaiquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Weer kan zoooo mooi zijn
Jij vat de essentie van mijn zonne-liefde samen. Erg cool!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:11 schreef freecell het volgende:
Alleen ik word zelf gewoon óók heel gelukkig van wam en zonnig weer. Het wordt dan ook helemaal licht IN mijn hoofd en dat heb ik met andere weertypen minder, hoewel ik ze wel echt prachtig kan vinden.
Hear hear. Daarom vind ik het geweldig dat er hier óók zonneliefhebbers met stemmingsproblematiek (quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Is prachtig idd.. maar niets van dat al hier.. is gewoon deprimerend grijs en saaiEn als je net als ik zeer gevoelig bent voor stemmingswisselingen door zonneschijngebrek is het zeer klote als er een dag heerlijke zonneschijn is en de dag er na grijze prut
Begon net weer een beetje op te laden..
* freecell meldtquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hear hear. Daarom vind ik het geweldig dat er hier óók zonneliefhebbers met stemmingsproblematiek () zijn!
Omdat ik het een teken van gebrek aan respect vind naar jou toe. Ik luister ook niet naar hem, maar ik weet dat jij dat wel doet. En daarom, speciaal voor jou, zal ik niet met god-jezus-iets anders vloeken. Behalve Mozes kriebel, maar dat klinkt gewoon grappigquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:22 schreef freecell het volgende:
* freecell meldt
En leuk dat je in een grafhumeur nog aan mij denkt, ik ben helemaal vereerd![]()
Al hoef je voor mij niks te doen of laten (ok, in mijn huis heel hard vloeken waardeer ik niet, haha) zeker als ik er niet bij ben. En als je niet gelooft in God, waarom zou je dan in hemelsnaam (woordkeuze ftw) naar Hem luisteren?
Neem een PPC/APC/Paracetamol/asperine/ibuprofenquote:
Ik heb net twee Grandpa's geslikt, combi paracetamol/aspirine/cafeine. En ik drink flink veel water.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem een PPC/APC/Paracetamol/asperine/ibuprofen
Grandpa? Die kende ik nog niet voor APCquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb net twee Grandpa's geslikt, combi paracetamol/aspirine/cafeine. En ik drink flink veel water.
Beetje teveel gegeten, gister
Moet ik je straks ff aan het lachen maken dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Ik sleep m'n chagrijnige lijf onder de douche door en dan ga ik tegen Kaas aan zitten pruilenMisschien tot later
Meegenomen van vakantie. Grandpa's hoofdpynpoeiersquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grandpa? Die kende ik nog niet voor APC
Jahaaaaahaaaaaquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:42 schreef kaasplankje het volgende:
Moet ik je straks ff aan het lachen maken dan?
Heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:17 schreef freecell het volgende:
Ik ga zo met de hele familie naar een OUD meet, sta me bij
Mét schoonmama?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:17 schreef freecell het volgende:
Ik ga zo met de hele familie naar een OUD meet, sta me bij
OMG, wat een namenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
In other CUL-news: Jamie Olivers vrouw is bevallen van hun derde dochter: Petal Blossom Rainbow. De andere twee heten Poppy Honey en Daisy Boo.
Hoe bedenken ze die afgrijselijke namen toch
Ik vin Poppy & Daisy nog wel gaan, maar Petal Blossom Rainbow? Wat is dan de roepnaam van dat kind? Petal blossom?quote:
Wat leuk!quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben vandaag op vliegticket jacht wat een gedoe
Zit dan ook met gekoelde medicijnen enzo.
anyway wel weer hoop dat het gaat lukken!
Penne met zelfgemaakte saus met veel courgette en dan kaas er ver en even in de oven.quote:
Ohhh, ik heb echt een verrukkelijk recept voor pasta met twee soorten kaas uit de ovenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Penne met zelfgemaakte saus met veel courgette en dan kaas er ver en even in de oven.
Dat ga je morgen eten
Waarom?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
Meen je dat nou? Ik had het topic ook al gespot, maar ik kreeg er een beetje plaatsvervangende schaamte van
Tof!quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:06 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, 15 meter coax kabel gekocht. In plaats van een bed in de woonkamer, heb ik dan een tv in de slaapkamer. Ik heb geen laptop en een mens wil toch een beetje vertier hebben, nietwaar?
Tis noodzaak Freecell, ik ken mezelf..... Anders zit ik veuls te veul te computeren en ik mag niet veel zitten na de operatie.quote:
Toffe noodzaak dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tis noodzaak Freecell, ik ken mezelf..... Anders zit ik veuls te veul te computeren en ik mag niet veel zitten na de operatie.
LOL! Eigenlijk niet....... Ik vind nog steeds dat je in een slaapkamer slaapt......Tegenwoordig zijn er bij de kringloop al tv-tjes voor 5 euro, maar ik dacht: lama.......quote:
* freecell wilquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Laptop mag van mij, dat is tijdelijk. Bovendien wilden de Fokkers vast op de hoogte blijven.
Arme mannen in Nieuw-Zeeland.......quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ik heb nu al huishoudelijke hulp. De winkel is vlakbij en ik moet wandelen, dus ik kan desnoods 3x per dag boodschappen doen. Anders kan de hulp dat ook. En ik heb hele lieve buurvrouwen!
Ja! Die worden gewoon bruut verkrachtquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Arme mannen in Nieuw-Zeeland.......
Hier!quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
Freecell,mag ik vragen van welke kerk je lid bent?
Op zich wel tof dat ze de hele tijd open zijn!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje zet iron maiden uit.
Die trailer voegt imho niks toe.....
Mooi dat doven terecht kunnen!
Mijn moeder gaat naar een gereformeerde kerk met veel nieuwe invloeden.
Met pasen is de kerk van zaterdag tot zondag de hele nacht open met workshops.
En ik vind het nog niet mijn ding.
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ik moet gaan, pil slikken.
Als ik je niet meer spreek, hele goeie paasdagen Freecell en anderen!
Ik zat toen op een zondag te kijken naar de inzegening van Kirill I, mystieke en de tradities daarom heen zijn leuk om te zien, met de inhoud heb ik helemaal nietsquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik dacht, leuk, Pasen vieren in Rusland, Russisch-orthodoxe kerk, interessant&nieuw...
Domme druiloor dat ik ben, de oosters-orthodoxe kerken hebben een andere kerkelijke kalenderzitten we er op palmzondag ipv pasen
Lein droomt soms heel...levendigquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:21 schreef kaasplankje het volgende:
Lein ligt te dromen op de bank, ze steekt net in haar slaap haar vinger in de lucht zo van: "jou krijg ik nog wel"
Altijd strijdlustigquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:21 schreef kaasplankje het volgende:
Lein ligt te dromen op de bank, ze steekt net in haar slaap haar vinger in de lucht zo van: "jou krijg ik nog wel"
Aardappelgratin en die sla van B.quote:
Hee, daar hadden ze het net in Slank ook over. Is het echt zo vermakelijk?quote:Op zondag 5 april 2009 02:12 schreef golfer het volgende:
Mijn slager slacht nog zelf.![]()
Briljante site ontdekt:
geniale site: omegle #2
Ja, echt lachen.quote:Op zondag 5 april 2009 02:13 schreef ColdFeet het volgende:
Hee, daar hadden ze het net in Slank ook over. Is het echt zo vermakelijk?
quote:Op zondag 5 april 2009 02:32 schreef Isabeau het volgende:
En de humor is wat precies? Ik zie het niet.
Praten met volslagen vreemden van over de hele wereld en die een beetje in de maling nemen.quote:Op zondag 5 april 2009 02:32 schreef Isabeau het volgende:
En de humor is wat precies? Ik zie het niet.
Jawel ik had net een duitser, toen een noor, daarna een fin en nu een compleet gestoord iemand waarmee ik songteksten uitwisselquote:Op zondag 5 april 2009 02:35 schreef Isabeau het volgende:
Leg eens uit.
Hoi zeggen tegen een vreemde en een gesprek krijgen wat nergens over gaat.
Het klinkt net als ICQ in 1995quote:Op zondag 5 april 2009 02:35 schreef Isabeau het volgende:
Leg eens uit.
Hoi zeggen tegen een vreemde en een gesprek krijgen wat nergens over gaat.
quote:
Geweldig he !? De techniek van tegenwoordig...quote:
Hmm dat is niet leuk..quote:Op zondag 5 april 2009 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Druk aan het slapen, wel sneu hoor al die slangetjes en dingenen zn "verkeerde armpje" ligt onde groene doeken, operatie zal snel plaatsvinden want handje is al afgestorven
Klinkt heel stoerquote:Op zondag 5 april 2009 17:06 schreef kres het volgende:
Zo ik meld me ook weer... (ik dacht deze toppic is al lang vol maar nee..)
-knip, stoer zaag verhaal-
hoe doen jullie het op zondag ?
Wat klinkt dat gezellig Lein!quote:Op zondag 5 april 2009 20:06 schreef Leintjeuh het volgende:
HobjeWelk land ga je onveilig maken?
Hier kwam oma mee etenen ze had zelf gekookt, lekkere hete nasi, peteh (stinkboontjes,
) iets met rundvlees en aardappels en een pastei
Erg lekker allemaal, maar ik heb zo veel gegeten dat ik nu hoognodig moet gaan uitbuiken op bed
Dat is lief van Omaquote:Op zondag 5 april 2009 20:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohja, ik moest je een dikke zoen geven van oma. En Isa ook
Daar kan ik niks aan doen helaasquote:Op zondag 5 april 2009 20:51 schreef kaasplankje het volgende:
Dat is lief van Omazolang ze maar niet weer aan me gaat ruiken is het goed
Ik rook uitsluitend knoflook van het voedsel om me heen.quote:
Ja, een beetje kloppen hier en daar, komt de lucht er beter uit.quote:
Het spijt me heel erg Isa maar vanacht kan ik je niet bijstaan... Ik rond alles af en ga mijn bed in..quote:Op zondag 5 april 2009 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat zijn de leukste discussies, remlof
Zo, weer een nachtje werken en dan morgen weer(nachtje er bij weten te kletsen)
Yups.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
Rot dat je zo moe bent, DE
Niet zo laat naar bed gaan in het weekend, jij
Wanneer verwacht je de uitslag? Deze week, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |