Ja maar ik kan nu natuurlijk niet meer bellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:17 schreef GoldenBatt het volgende:
Gevalletje gewoon proberen/informeren? Denk niet dat iemand je dat hier kan vertellen...
Kun je niet voorschrift van dokter krijgen voor zoiets, misschien dat ze t dan wel willen eventueel![]()
![]()
Reken maar rustig 60 euro per uur. En zo dacht ik dus ook, het kost de verzekering minder als ze me dit geven dan als ik elke week therapie hebquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:25 schreef Baird het volgende:
Hm,
Wii fit is ¤80,-
Therapie is hoeveel per uur? ¤30,- ?
3 uur therapie is ¤90,- die de verzekering lapt....
Nou dan!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Reken maar rustig 60 euro per uur. En zo dacht ik dus ook, het kost de verzekering minder als ze me dit geven dan als ik elke week therapie heb
Dan is een Wii Fit en de console wel erg goedkoop ineens.. Ik dacht dat de console alleen al rond de 240,- ¤ ligt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:25 schreef Baird het volgende:
Hm,
Wii fit is ¤80,-
Therapie is hoeveel per uur? ¤30,- ?
3 uur therapie is ¤90,- die de verzekering lapt....
Je kunt op internet precies zien welk pakket welke middelen dekt. En ik kan me niet voorstellen dat het er tussen staat. De verzekering gooit eerder meer dingen uit het pakket, dan een spelcomputer erin.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Reken maar rustig 60 euro per uur. En zo dacht ik dus ook, het kost de verzekering minder als ze me dit geven dan als ik elke week therapie heb
True, ik doelde alleen op de 'plank'.... het fit-gedeelte in Wii-fit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan is een Wii Fit en de console wel erg goedkoop ineens.. Ik dacht dat de console alleen al rond de 240,- ¤ ligt.
Ontopic : Via sommige zorgverzekeringen of als je kunt aantonen dat je student bent , kun je korting krijgen op een abonnement bij de sportschool. Een spelconsole krijg je waarschijnlijk niet vergoedt .
Ja wiseassquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:30 schreef Xennia het volgende:
Waarom stop je eigenlijk met de revalidatie-therapie? Ben je soms klaar met revalideren
Maar dan stopt de vergoeding voor je therapie sowieso dus dan gaat jouw argument dat een spelcomputer goedkoper zou zijn dan therapie ook al niet op. Wiseass my assquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Ja wiseassMaar dat betekent niet dat je het niet bij moet houden.
Nee want de therapie wordt overgedragen aan een fysio hier dichterbijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar dan stopt de vergoeding voor je therapie sowieso dus dan gaat jouw argument dat een spelcomputer goedkoper zou zijn dan therapie ook al niet op. Wiseass my ass
Maar hoe dan ook, als het niet in je pakket zit, krijg je het niet.
De goedkoopste manier is over een balk lopen zoals al eerder geopperd. Verder kun je makkelijk de nodige evenwichts plankjes in elkaar timmeren met je nog werkende handen, over goedkoop gesproken ... Sommige mensen .... Maar succes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga eens aan m'n fysio vragen of hij niet een soort van recept kan schrijven en de verzekering uitleggen dat dit toch echt de goedkoopste optie is voor ze
En ik maar betalen omdat je met je luie lijf te beroerd bent om je handen te laten wapperen. Wat kan ik zometeen voor je betalen ? Stijve handen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:38 schreef kwiwi het volgende:
Er er valt vast wel wat te regelen bij de zorgverzekeraar denk ik. Doe ik bij m'n andere verzerkingen ook altijd.
En waar ga ik die balk/planken kwijt kunnen om m'n kamer van 11m2?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
De goedkoopste manier is over een balk lopen zoals al eerder geopperd. Verder kun je makkelijk de nodige evenwichts plankjes in elkaar timmeren met je nog werkende handen, over goedkoop gesproken ... Sommige mensen .... Maar succes..
Wees een beetje vindingrijk en loop over een stoeprand, leer jezelf aan dat je nooit op de voeg langs een tegel mag staan. Een plankje waar ik evenwicht op train is 40x40cm met een balkje eronder, op z'n kant neemt dat ding 10x40cm ruimte in beslag ... Wist je je therapeut wel zelf te vinden ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:42 schreef kwiwi het volgende:
En waar ga ik die balk/planken kwijt kunnen om m'n kamer van 11m2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |