Ik heb geen idee! maar wat je hebt is vast ok hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
DE, weet je of de natuurwinkel ook noot-vrije chocolade heeft?
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Zoenen met paarden is liev
Zachte lipjes hebben ze
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Het doet me denken aan toen ik het eens met een meisje probeerde. We zoenden, haar hand daalde naar mijn kruis. Ik deed haar rokje omhoog.
Ik stak mijn hand in haar broekje, En ik had een tijdssprong.
Ik reisde door de tijd terug
Ik was weer 7 jaar oud en voerde suikerklontjes aan het paard van de schilleboer
Experimenteren doen we toch allemaal wel eens?quote:
Met paarden? meisjes?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Experimenteren doen we toch allemaal wel eens?
Nee nee nee neequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is een heellogisch gesprek toch? Je ouders vermoeden dat je langs komt, maar willen even melden dat dat niet kan.
Mijn moeder kreeg eens mijn antwoordservice aan de lijn op mijn mobiel. Die snapte er niets van, dacht dat ik ineens een vriendin had.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Je zou het bijna denken, PietEn wat duidelijkheid in communicatie betreft scoren mijn ouders sowieso wel een onvoldoende
Begin van het gesprek vond ik ook wel leuk:
Tring tring doet de huistelefoon
Ik neem op: "Met Saskia"
Pa: Ben je thuis?
....
Nee, ik neem tegenwoordig mijn vaste lijn ook mee als ik weg ga.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Je zou het bijna denken, PietEn wat duidelijkheid in communicatie betreft scoren mijn ouders sowieso wel een onvoldoende
....
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn moeder kreeg eens mijn antwoordservice aan de lijn op mijn mobiel. Die snapte er niets van, dacht dat ik ineens een vriendin had.
Sinead O'Klodder?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef mascara-klodder het volgende:
kapper geweest....het is echt behoorlijk kort nu
vroeg cnk net ookalquote:
mijn moeder ook, die kan smsen, met heel veel / - tekens of komma's ipv spaties..quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:00 schreef Den_Haag het volgende:
gelukkig snappen mijn ouders techniek een beetje
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:45 schreef Isabeau het volgende:
....
das verquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:33 schreef Bluezz het volgende:
boblijntjes
Maar ik laat het groeien tot mijn enkels
K heb vooral veel haar, tis blond (nog steedsquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Krijg je hoodpijn van lang haar?
Ik heb haar tot op mijn schouders zo'n beetje. Nergens last van. Heb je dan zwaar haar ofzo. vreemd.
Was vroeger blond en dat is loop der tijd naar bruin overgegaan.. Ik krijg altijd te horen bij de kapper dat ik zulk dik haar heb..quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
K heb vooral veel haar, tis blond (nog steeds) en blonde mensen hebben meer haar
Ik zeg dat doe je het goed...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:46 schreef borisz het volgende:
Om 13.00 al aan het bier.
College economische ethiek was wel erg leuk vanmorgen
Je schaamhaar?quote:
Heb je ze het dan al eens uitgelegd wat een venster is? Wat een browser is?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn ouders typen ook de url in googlePrutsers
ik ben wel wat donkerder geworden maar nog steeds blond. Vroeger was ik echt witblond, met krullen nota benequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:44 schreef kres het volgende:
[..]
Was vroeger blond en dat is loop der tijd naar bruin overgegaan.. Ik krijg altijd te horen bij de kapper dat ik zulk dik haar heb..
Dat blijf je doen.. heeft geen zin.. Ik heb het opgegeven...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je ze het dan al eens uitgelegd wat een venster is? Wat een browser is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |