Hoezo? We hebben nu toch 4 geïnterviewde gehad? en aangezien april de 4e maand isquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Ruudt het volgende:
Hij moet eigenlijk deze maand nog komen toch?
nee hoor jij mag wachten tot ik je de vragen stuur via pm. Misschien stuur ik je wel hele andere vragenquote:
1 2 3 4 | Aanvallers 81 46,82 Middenvelders 54 31,21 Verdedigers 38 21,97 |
doelpunten.. kansen is anders toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het minionderzoek onder 5 posters van hier geeft het volgende resultaat:
[ code verwijderd ]
Aanvallers krijgen meer kansen, dan middenvelders, dan verdedigers.
En je denkt dat die niet aan elkaar gekoppeld zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
doelpunten.. kansen is anders toch?
ik heb geen idee, misschien welquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En je denkt dat die niet aan elkaar gekoppeld zijn?
Niet eens? viespeuk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:13 schreef The_Hives het volgende:
ik maak mijn huis aan de buitenkant toch al niet schoon
Je zit nu buiten dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:13 schreef The_Hives het volgende:
ik maak mijn huis aan de buitenkant toch al niet schoon
brrr, ramenlappenquote:
kan jij modder door een dichte deur of raam naar binnen gooien danquote:
ik gooi toch digitaal! Dan komt het gewoon je printer uit, stommeling!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan jij modder door een dichte deur of raam naar binnen gooien dan
die heb ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik gooi toch digitaal! Dan komt het gewoon je printer uit, stommeling!
ik denk al wat reageer je offtopicquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef Grumpey het volgende:
ohja, daarom kwam ik niet meer in dit topic, het ging nergens over...
Als dat mini onderzoekje ook niets isquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef Grumpey het volgende:
ohja, daarom kwam ik niet meer in dit topic, het ging nergens over...
Dan komt t wel via je lpt1quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die heb ik ook niet
* Hives snel zn usb-poort dicht gooit![]()
Shitquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die heb ik ook niet
* Hives snel zn usb-poort dicht gooit![]()
Dat klopt bij mij redelijk. 2 van mijn spitsen hebben samen 15 van de 33 doelpunten, wat dus bijna 50% (45,45) is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef Grumpey het volgende:
het zou me niet verbazen als die percentages 20-30-50 zijn. In andere woorden: dat in 50% van de gevallen een aanvaller hem krijgt toegewezen, en in de andere 50% een andere veldspeler. Met maar 2 aanvallers tov 8 veldspelers zal dat in de praktijk vaak betekenen dat twee spelers de helft van het aantal doelpunten hebben.
Dit staat overigens los van dingen als spelhervatter, vleugelspelers etc. die natuurlijk het geheel wat complexer maken om te bepalen.
Gefeliciteerd zal ik maar zeggen, denk ik...quote:
Heb je wel buiten penalty's e.d. gerekend? Die zijn namelijk niet random aangezien je zelf kunt bepalen wie je als spelhervatter instelt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het minionderzoek onder 5 posters van hier geeft het volgende resultaat:
[ code verwijderd ]
Aanvallers krijgen meer kansen, dan middenvelders, dan verdedigers.
Mwoah. Als dat een beetje gelijk verdeeld is per linie over de teams die hun doelpunten gegeven hebben, dan maakt dat weinig uit. Maar het ging er ook niet om, om het precies te bepalen, maar om een indicatie. En als je de SH's weg laat, dan zal het nog altijd redelijk kloppen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Heb je wel buiten penalty's e.d. gerekend? Die zijn namelijk niet random aangezien je zelf kunt bepalen wie je als spelhervatter instelt.
Haha dank je!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gefeliciteerd zal ik maar zeggen, denk ik...
Dat zo'n 'fantastische prestatie' helemaal ondersneeuwd in een discussie over wie er nu waarom, hoe en wanneer scoort.. Boeiend, als 'ie maar zit, toch?
Dus nogmaals, feli
dat zeg je idd goed.. ALS het een beetje gelijk verdeeld is per linie over de teams.. Je kunt er dus niet vanuit gaan.. we kunnen wel aan het eind van het seizoen een onderzoekje doen onder de Fok!Hattrickers.. ben wel benieuwd wat er dan uitkomt..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. Als dat een beetje gelijk verdeeld is per linie over de teams die hun doelpunten gegeven hebben, dan maakt dat weinig uit. Maar het ging er ook niet om, om het precies te bepalen, maar om een indicatie. En als je de SH's weg laat, dan zal het nog altijd redelijk kloppen.
In welke taal schrijf je pic met een c?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet niet of zn pic wel omhoog komt
Niet zo serieus jij....moet nog wakker wordenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In welke taal schrijf je pic met een c?
Jij begon...quote:Op woensdag 8 april 2009 08:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet zo serieus jij....moet nog wakker worden
Wat is het leiderschapsniveau van je trainer? En heb je TS-hits gehad dankzij transfers?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:55 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb al twee keer PIC gespeeld. Helpt niet, komt waarschijnlijk doordat er een paar dragende spelers verkocht zijn. Nog maar een paar keer PIC-cen dan. Zucht.. daar gaat m'n kampioenschap.
Niet helemaal.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:13 schreef Flappekz het volgende:
PIC levert een TS-stijging op.
Rampzalig leiderschap zorgt ervoor dat de TS weer snel daalt.
Toch?
Euhm.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:13 schreef Flappekz het volgende:
PIC levert een TS-stijging op.
Rampzalig leiderschap zorgt ervoor dat de TS weer snel daalt.
Toch?
Dat zal hij geirriteerd hoog zijn. Niet echt iets om je zorgen over te maken. Alleen voorzichtig zijn met aankopen en verkopen nu.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:11 schreef Lyzio het volgende:
Er stond wel dat de teamgeest gedaald was na het vertrek van bepaalde spelers. De huidige teamgeest is geïrriteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |