Eensch. Ze had je ook kunnen laten creperen jij ondankbare hond.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef J.Herrer het volgende:
Ondankbaar zwijn. Ze wilde je alleen helpen
Mijn vriendin is een kleine twee maanden geleden van haar paard gevallen. Er was eigenlijk niet zo veel aan de hand, maar omdat ze over haar stuitje klaagte hebben twee vriendinnen de ambulance gebeld. Die kwamen met een heel trauma team aanzetten (eigenlijk twee ambulances). Ze is daarna afgevoerd op een plank en was compleet vastgesnoerd. Resultaat: 5 uur in het ziekenhuis en drie keer foto's en een ct?-scan gemaakt waarna ze er achter kwamen dat ze een blauwe plek had op haar kont.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:10 schreef tulpie123 het volgende:
Gisteren tufte ik op mijn scooter door ons prachtige dorp, genietend van het prachtige weer, plotseling komt een huisvrouw van links die niet doorheeft dat ik voorrang heb, en ik dagdromend van het mooie weer had ik die muts niet gezien
, toen boem, mevrouw stapt hysterisch uit haar auto omdat ik een paar meter met z'n scooter ben weggeschoven, maar ik had niks, alleen een kapotte scooter, maar goed mevrouw zit fout, dus die krijg ik toch wel vergoed
,
Mevrouw blijkt dus 112 te hebben gebeld en om een ambulance te hebben gevraagd, komt die aanrijden, was die ambulancebroeder bang dat ik mijn nek had gebroken omdat het een heel klein beetje pijn deed
en toen ik verrekte om mee te gaan kreeg ik nog een hele donderpreek dat het levensegevaarlijk was, blabla, maar goed, formuliertje ondertekenen voor eigen risico
en ze vertrokken weer. En die vrouw die mij had aangereden bleef maar hysterisch, die heeft uiteindelijk nog een kalmerend tabletje moeten krijgen
.
Klacht: Hysterische huismuts die gelijk 112 moet bellen
Conclusie: Die vrouw was niet behulpzaam maar egoïstisch. Zag waarschijnlijk dat jij niks had maar heeft zelfkennis en bestelt voor haarzelf een ambulance.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:10 schreef tulpie123 het volgende:
Gisteren (...) toen boem, mevrouw stapt hysterisch (...) ik een paar meter (...) ben weggeschoven, maar ik had niks,
(...)
Mevrouw blijkt dus 112 te hebben gebeld en om een ambulance te hebben gevraagd (...) en toen ik verrekte om mee te gaan (...) en ze vertrokken weer. En die vrouw die mij had aangereden bleef maar hysterisch, die heeft uiteindelijk nog een kalmerend tabletje moeten krijgen.
Klacht: Hysterische huismuts die gelijk 112 moet bellen
en die kwam van het batsen achterlangs?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:23 schreef dahei het volgende:
[..]
......blablabla....er achter kwamen dat ze een blauwe plek had op haar kont.
een tijdje terug stond ergens in een krant, dat er een jongen was (jaar of 20 geloof ik) die was aangereden, niet echt hard maar hij wou niet naar het ziekenhuis... is thuis onder de douche gestapt.. in elkaar gezakt en overleden, inwendige bloedingen... het kan dus zomaar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:23 schreef dahei het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een kleine twee maanden geleden van haar paard gevallen. Er was eigenlijk niet zo veel aan de hand, maar omdat ze over haar stuitje klaagte hebben twee vriendinnen de ambulance gebeld. Die kwamen met een heel trauma team aanzetten (eigenlijk twee ambulances). Ze is daarna afgevoerd op een plank en was compleet vastgesnoerd. Resultaat: 5 uur in het ziekenhuis en drie keer foto's en een ct?-scan gemaakt waarna ze er achter kwamen dat ze een blauwe plek had op haar kont.
De zorg staat op hoog niveau in dit land.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:23 schreef dahei het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een kleine twee maanden geleden van haar paard gevallen. Er was eigenlijk niet zo veel aan de hand, maar omdat ze over haar stuitje klaagte hebben twee vriendinnen de ambulance gebeld. Die kwamen met een heel trauma team aanzetten (eigenlijk twee ambulances). Ze is daarna afgevoerd op een plank en was compleet vastgesnoerd. Resultaat: 5 uur in het ziekenhuis en drie keer foto's en een ct?-scan gemaakt waarna ze er achter kwamen dat ze een blauwe plek had op haar kont.
Aanklagen die handel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef Maanvis het volgende:
Je bent ontzettend stom geweest door niet mee te gaan naar het ziekenhuis! Vaak komen de echte klachten pas veel later dan het ongeluk, en om die kosten te kunnen verhalen op huisvrouwtje moet je er dus wel meteen naar het ziekenhuis mee, anders is lastig te bewijzen dat het door dat ongeluk komt.
Wat denk je van een verzekering.. We leven niet in Nigeriaquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef Etcetera het volgende:
Hoeveel kost het tegenwoordig om een ambulance uit te laten rukken? Paar jaar geleden was zoiets 750 euro. Die vrouw gaat spijt krijgen denk ik
Dan gaat de verzekering moeilijk doen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Wordt het vergoed? Weet ik eigenlijk nietZou me niet verbazen als het niet zo was in dit geval, aangezien de ambulance voor niks is komen opdraven
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:51 schreef tulpie123 het volgende:
voor iedereen die zich bezorgd maakt: nee, met mijn nek gaat het prima, ik snap best dat die ambulancebroeders het zekere voor het onzekere wilden nemen, maar je voelt echt zelf wel of er iets mis is of niet,
, maar goed ze zijn niet voor nix gekomen, die arme vrouw werd gelukkig zo wel gekalmeerd
Vaak krijg je pas na een week echt last daarvan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:51 schreef tulpie123 het volgende:
voor iedereen die zich bezorgd maakt: nee, met mijn nek gaat het prima, ik snap best dat die ambulancebroeders het zekere voor het onzekere wilden nemen, maar je voelt echt zelf wel of er iets mis is of niet,
, maar goed ze zijn niet voor nix gekomen, die arme vrouw werd gelukkig zo wel gekalmeerd
Maakt weinig uit voor de verzekering, hij kwam van rechts, en als het is gegaan zoals TS heeft gezegd, was mevrouw fout.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Uit je OP haal ik trouwens dat jij een beetje zat te dagdromen op je mislukte 2-wieler...maar zij was fout?
Best wel raar...niet?
Daar maak je grote denkfout.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:56 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Hoax! In Nigeria hebben ze heul geen ambulances!
wat ben jij misselijkmakendquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:22 schreef jeroen25 het volgende:
Of er nog een keer overheen gereden toen de 112 telefonist vroeg of ze zeker wist of TS dood was.
"Ja, nu wel."
Zoals m'n opa die ook eens een vergelijkbaar ongeluk had, en "voor de zekerheid, ook al zal het wel okay zijn" toch maar even de boel liet checken... zat er toch mooi een scheur door z'n nek heen, ook al had ie er niet meteen last van. Ok, het was zo subtiel dat de scanner het bij de eerste scan nog niet opmerkte omdat de 'plakjes' te dik waren... maar ik zou er niet gewoon mee naar huis willen lopen met de gedachte 'komt wel goed'quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:26 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, maar ja, dat kun je beter hebben dan dat ze denken van 'ohh het zal wel loslopen' en dat je ineens blijkt dat je levensgevaarlijke verwondingen hebt natuurlijk
Eh als je hoofd behoorlijk losbungelt, dan zal je wel merken dat het mis is ja, maar bij bovengenoemde haarscheuren? Is de boel toch maar mooi verzwakt zodat een volgende kracht erop misschien de laatste druppel kan zijn. Zoals al gezegd, je voelt niet alles wat er mis kan zijn, zeker niet vlak na zo'n ongeluk. Tja, eigen risico, ik vind het iig vrij stom om niet eventjes mee te gaan als een gediplomeerde arts dat aanraadt... en ik zou me er zelf ook een stuk prettiger bij voelen trouwens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:51 schreef tulpie123 het volgende:
Zelf meegemaakt met 'n vriend van me: werd aangereden door 'n tractor (ja ja boerenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:27 schreef nuget het volgende:
[..]
een tijdje terug stond ergens in een krant, dat er een jongen was (jaar of 20 geloof ik) die was aangereden, niet echt hard maar hij wou niet naar het ziekenhuis... is thuis onder de douche gestapt.. in elkaar gezakt en overleden, inwendige bloedingen... het kan dus zomaar.
Ik weet dat de maatschappij helemaal naar de klote gaat met dat hedendaagse scootertuig,ik erger mij er ook regelmatig aan.quote:
Ik snap jou standpunt ook wel,de manier waarop TS dit brengt roept ook irritaties op.quote:Op zondag 5 april 2009 12:32 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Je hebt gelijk......maar ik irriteer me nogal aan de manier waarop hij dit wil brengen
Dacht ik dus ook ja ; >quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:23 schreef marcel-o het volgende:
Die vrouw is alleenmaar hysterisch omdat dr no-claim negatief is gewordenzal vast niet de 1e keer zijn
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:22 schreef jeroen25 het volgende:
Of er nog een keer overheen gereden toen de 112 telefonist vroeg of ze zeker wist of TS dood was.
"Ja, nu wel."
Nee, da's humor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |