dat verschilt per mens denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Stoned is beter te doen als dronken
Zelf houd ik altijd de maatstaaf aan: Blowen, 2 uur wachten, dan pas rijden aan (voor 1 jointje).
Ja, want als we het verbieden dan stapt niemand meer onder invloed achter het stuur. Iedereen houdt zich immers altijd 100% aan de wet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:40 schreef Lyrebird het volgende:
Bron: AD
[..]
50%, dat is nogal wat. Nou ben ik de eerste die dit soort cijfers wantrouwt, maar dat het om meer dan 1 persoon gaat, moge duidelijk zijn. Met het legaliseren van softdruggebruik krijgen we er dit soort fratsen gratis bij. Hoe denken de voorstanders van het gedoogbeleid hierover? Moet dit probleem aangepakt worden? Het idee achter het decriminaliseren van drugs was immers dat de overlast zou verdwijnen.
succes bij de controle, dan ben je namelijk gewoon de lul!quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:52 schreef Keltie het volgende:
Zelf houd ik altijd de maatstaaf aan: Blowen, 2 uur wachten, dan pas rijden aan (voor 1 jointje).
Het enige wat ik erover kan vertellen is wat mij is overkomen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, dan beinvloed het je hersenen niet meer
Maar ik vraag me wel af hoe het zit als ik blow, 2 uur wacht en dan weer nuchter in de auto stap. Ben ik dan nog onder invloed?
En hoe zit het als ik iemand vanmiddag van z'n sokken rij, dan moet testen op drugs... Dan zien ze de sporen van gisteren, maar zijn die zwakker (zwak genoeg om aan te tonen dat ik niet onder invloed ben)?
En hoe zit dat als je dagelijks blowed?
Welke controle?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
succes bij de controle, dan ben je namelijk gewoon de lul!
tot 5 uur na een joint zeker
Dan ben je grote sukkel want voor de rechter is er geen enkel bewijs omdat opsporingsmethodes niet officieel zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Het enige wat ik erover kan vertellen is wat mij is overkomen.
blowde dagelijks. en dat deed ik ook op een vrijdagnacht, voor ik ging slapen. ik meen mij te herinneren dat het ongeveer 3 uur 's nachts was.
zaterdagmiddag rond 12 uur richting amsterdam, wordt aangehouden.
bloed afgenomen en ik ben veroordeelt voor rijden onder invloed. letterlijk kwam er uit mijn bloedcontrole dat ik 1 tot 5 uur voor ik werd aangehouden een joint had gerookt. en de waardes in mijn bloed waren iig te hoog.
aangezien mijn rijbewijs vele malen belangrijker is dan een stickie blow ik nu nog maar weinig![]()
je kunt er natuurlijk ook voor zorgen dat je niet hoeft te rijden als je stoned bent...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:38 schreef rival het volgende:
aangezien mijn rijbewijs vele malen belangrijker is dan een stickie blow ik nu nog maar weinig![]()
Al die heiligen hier op dit forum.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:44 schreef Ruud het volgende:
[..]
je kunt er natuurlijk ook voor zorgen dat je niet hoeft te rijden als je stoned bent...
Is het zo dat het zonder versuffende middelen niet was gebeurd? De pest met alcohol is dat het overmoedig maakt. Daar heb je met cannabis geen last van. Er zijn ook meerdere onderzoeken die hier naar refereren en de conclusie trekken dat cannabisrijders veiliger rijden dan drankrijders.quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:09 schreef Lyrebird het volgende:
Jullie stappen hier allemaal zo gemakkelijk over heen. Ik vind dat drinken/blowen en autorijden niet samengaan. Stel dat je iemand aanrijdt, die daarna de rest van z'n leven in een rolstoel moet zitten. Hoe kun je daar zelf mee leven, als je weet dat er zonder versuffende middelen niets gebeurd was?
tell it to the judgequote:Op vrijdag 3 april 2009 09:42 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dan ben je grote sukkel want voor de rechter is er geen enkel bewijs omdat opsporingsmethodes niet officieel zijn.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:45 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Al die heiligen hier op dit forum.
Boeiend. Ze zien het nl nooit. Wel regelmatig moeten blazen tijdens een controle, nooit op wiet oid getestquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
succes bij de controle, dan ben je namelijk gewoon de lul!
tot 5 uur na een joint zeker
Met name het CDA is al jaren bezig om het gedoogbeleid zo in te richten dat het problemen geeft, om dan vervolgens die problemen te gebruiken als argument om het toch te verbieden. Het is immers niet gristelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:40 schreef Lyrebird het volgende:
Bron: AD
50%, dat is nogal wat. Nou ben ik de eerste die dit soort cijfers wantrouwt, maar dat het om meer dan 1 persoon gaat, moge duidelijk zijn. Met het legaliseren van softdruggebruik krijgen we er dit soort fratsen gratis bij. Hoe denken de voorstanders van het gedoogbeleid hierover? Moet dit probleem aangepakt worden? Het idee achter het decriminaliseren van drugs was immers dat de overlast zou verdwijnen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:48 schreef Siniti het volgende:
Als je stoned achter het stuur zit rij je toch alleen langzamer?
Dus eigenlijk zou het veiliger zijn wanneer iedereen gewoon stoned achter het stuur kruipt.quote:
Moet je eens naar amsterdam komenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:59 schreef n8n het volgende:
Als ik om me heen kijk zie ik niemand die achter het stuur kruipt na het blowen, en ik ken behoorlijk wat mensen die er wel eens een jointje op naslaan.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef Stali het volgende:
[..]
[..]
Dus eigenlijk zou het veiliger zijn wanneer iedereen gewoon stoned achter het stuur kruipt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |