Jij hebt zeker nog nooit een dartpijl in je voet gehadquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach kom op het is een dartpijl! Geen speer! TS = mietje!
Enormquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een dartpijl in je voet gehad
DOET PIJN HOOR!!1
Nee koop nieuwe schoenenquote:
Dat is een principekwestie dat ik dat niet doe. Mijn vader spoort me al een paar maanden aan dat ik een nieuw moet kopen elke keer dat ik erover zeik maar ik vind dat hij een nieuwe moet kopenquote:
Laat hem betalen danquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is een principekwestie dat ik dat niet doe. Mijn vader spoort me al een paar maanden aan dat ik een nieuw moet kopen elke keer dat ik erover zeik maar ik vind dat hij een nieuwe moet kopen
Remlof mijn MSN is kapotquote:
MOORDENAAR!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:26 schreef DumDaDum het volgende:
Heb eens iemand een dartpijl in zijn nek gegooid
Op de lagere school, we gingen de pijltjes ook nog 'vergiftigen' enzo....
En dezequote:Op vrijdag 3 april 2009 02:55 schreef Espabilado het volgende:
[ afbeelding ]
Komt TS aan met een speldenprik.
Hmm, best goed eigenlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij zal er iig trauma's aan over hebben gehouden! Hoe valt dat nu!?!?!?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:55 schreef kraaksandaal het volgende:
En weer een post vol met kutsmilies.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
.....
dus fucking 4 meter ofzo terug in mijn poot.
Daar zit nu een heel klein wondje![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 04:06 schreef kraaksandaal het volgende:
Tsja ok na deze heb jij laatste woord.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 04:06 schreef kraaksandaal het volgende:
Tsja ok na deze heb jij laatste woord.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 04:09 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Daar kan tong nog punt aan zuigen.
Great minds think alikequote:Op vrijdag 3 april 2009 04:14 schreef kraaksandaal het volgende:
Die sukkel is nu slapen maar morgen dan gaan we 'm stalken.
Tong slalken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 04:18 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Great minds think alike
Ik houd wel van duivelse vrouwen
Hij was er wel ooit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 04:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Vast niet. Geen mens die hem ooit in levende lijve heeft ontmoet. Hij is een mythe.
Heeft mamie al een kusje gegeven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
Ik zit dus zo een beetje te darten, op het stierenoog te mikken enzo. Maar wij hebben dus zo'n fucking oud dartboard van 20 jaar die al helemaal verneukt is, en waar je dus over 9000% meer bouncers krijgt. Meestal kan ik die kutdingen wel ontwijken maar deze keer bounced die pijl (die in het stierenoog zou zijn gekomen) dus fucking 4 meter ofzo terug in mijn poot.
![]()
![]()
Klacht: Dartpijl in mijn voet.
Subklacht: Oud dartboard
Je zit op verkeerde forum.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:12 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Vegeta? What does the scouter say about its bouncing probability?
Moet je toch effe een brilletje opzetten..quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:37 schreef Timmor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist de foto's bekeken en het lijkt erop dat de pijl een gezwel in je voet heeft veroorzaakt TS.
A is een normale voet, B de voet van TS, ik geeft je nog 2 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet die borden dan ook regelmatig vervangen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
Ik zit dus zo een beetje te darten, op het stierenoog te mikken enzo. Maar wij hebben dus zo'n fucking oud dartboard van 20 jaar die al helemaal verneukt is, en waar je dus over 9000% meer bouncers krijgt. Meestal kan ik die kutdingen wel ontwijken maar deze keer bounced die pijl (die in het stierenoog zou zijn gekomen) dus fucking 4 meter ofzo terug in mijn poot.
![]()
![]()
Klacht: Dartpijl in mijn voet.
Subklacht: Oud dartboard
Toen werd het al ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
Ik zit dus zo een beetje te darten
Dat kost 50 euro gekquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet die borden dan ook regelmatig vervangen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |