quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:17 schreef Steeven het volgende:
Pfffffffff. Net thuis van het tentamen. Het tentamen was goed te doen, maar door omstandigheden heb ik er niet het maximale uitgehaald.
Allereerst had die fucking kut NS weer eens problemen waardoor er vanaf Amsterdam geen treinen reden naar Utrecht. Na een uur en een kwartier wachten, toen ik net de trein naar huis in wilde springen, omdat ik anders dusdanig laat zou aankomen en het tentamen sowieso niet meer zou redden, kwam de aankondiging dat er weer een trein zou rijden, om 18:20, terwijl m'n tentamen om 19:00 zou beginnen. Nou, je kunt je voorstellen dat het net veevervoer was, hoewel ik nog een plaatsje wist te bemachtigen had ik medelijden met mijn medepassagiers.
Ik kwam om 19:40 de zaal binnen wandelen. Nog twee uur de tijd, en dat was prima te doen, ware het niet... Toen ik binnen kwam was ik zo gehaast en ijverig dat ik zonder te kijken direct de vragen begon te beantwoorden. Toen ik alles in moest leveren bleek dat elke vraag op een apart blaadje moest... en dat was om 21:15. Gezien de vlammende betogen waarvan het papier nog smeulde niet in 30 kleine minuten overgeschreven konden worden, heb ik wat stukjes weg moeten laten.
Desondanks ga ik in het slechtste geval uit van een 5, met maximaal een 7. Ik ging voor de 8-9, maar fuck deze shit, ik ben er klaar mee. Als ik moet herkansen weet ik in ieder geval dat het meer dan goed te doen is.
Ja ik was echt woedend op de NSquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:11 schreef Dunckie het volgende:
@ Steeven: Wat ontzettend kloten voor je. Enorm frustrerend dat gekloot met die treinen, ik heb het ook al een paar keer gehad met tentamens dat het net wel/net niet goed ging. Mocht je niet vanwege de omstandigheden de vragen toch inleveren zoals je ze eerst had opgeschreven? Nouja, als je dacht een 8 of 9 gehaald te hebben dan zul je het alsnog wel voldoende hebben gemaakt.
Moderne tijdquote:
Altijd leuk...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:07 schreef Ewelina het volgende:
GroepspresentatiesEén is er al afgevallen, en van de ander moet ik nog maar zien of ie zijn werk doet
![]()
![]()
Was inderdaad goed te doen. Had me alleen vergist bij vraag 3b. (Beschrijf welke rol Duitsland had in het veroveringsproces in Afrika en Azië tussen 1880-1914 en de consequenties van die rol.) In plaats van de Weltpolitik van Wilhelm II te noemen was ik verward met de bemiddelende rol van Bismarck in de periode daarvoor. Achteraf gezien best wel een blunder.quote:
Aiquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Was inderdaad goed te doen. Had me alleen vergist bij vraag 3b. (Beschrijf welke rol Duitsland had in het veroveringsproces in Afrika en Azië tussen 1880-1914 en de consequenties van die rol.) In plaats van de Weltpolitik van Wilhelm II te noemen was ik verward met de bemiddelende rol van Bismarck in de periode daarvoor. Achteraf gezien best wel een blunder.
Dan heb je nog gelukt dat het meeteltquote:Op maandag 6 april 2009 14:09 schreef Steeven het volgende:
Hoor net dat ik een 8 voor m'n ingeleverde huiswerk heb, scheelt weer. Toch 20% van je eindcijfer waar je redelijk makkelijk op kan scoren. Zie toch een hoop mensen een 1 scoren(krijg je als je een week niet inlevert).
Enige manier om die vieze kapitalistische zwijnen buiten de deur van prachtig Moeder Rusland te houden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:52 schreef Majora het volgende:
Meh, kan iemand uitleggen waarom de Berlijnse Muur hét symbool voor de Koude Oorlog was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |