abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67711164
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:09 schreef _VoiD_ het volgende:
dat was ter illustratie. Er zijn mensen hier die het meteen op smetvrees enzo gooien als je zegt dat je een toilet liever apart hebt, en het laten overkomen alsof ze nooit meer anders willen dan een toilet en een wasmachine op de badkamer terwijl dat gewoon dikke poep is volgens mij.
Jij zegt dat het belachelijk is als er een toilet op de badkamer staat, echter heb je nog geen een goede reden voor gegeven waarom dit belachelijk is.
  zondag 5 april 2009 @ 00:44:58 #77
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_67718482
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 20:03 schreef Chav het volgende:
1. Ik hou van mn eigen poeplucht (dus ga ik er automatisch van uit dat anderen dat ook doen)
2. Je zit lekker warm in de winter omdat er een kachel in de badkamer zit, in het kleine hokje niet
3. Je hebt lekker de ruimte
4. Ik zie echt niet wat er niet hygienisch aan is.
Dat mag bij jou in huis misschien zo zijn, waarom ga je er van uit dat dat bij iedereen het geval is? Bij ons lopen de verwarmingsbuizen van het hele appartement door het kleine hokje, dus daar is het altijd warm.
*Think outside the box*
pi_67718779
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:26 schreef Siniti het volgende:
Mijn god, dit topic zit echt prop en propvel met mensen met smetvrees
Dat dus.

Hier ook gewoon een wc/wasmachine in de badkamer en ook nog beneden een gewone wc.
Maar schijten doe ik altijd in de badkamer normaal gesproken omdat niet zo krap hok is en die wc beter zit.
Maak me echt niet druk over de hygiëne zolang je maar niet naast de wc schijt is er niks aan de hand lijkt mij.
............................
pi_67721074
quote:
Op zondag 5 april 2009 01:01 schreef sander89 het volgende:
zolang je maar niet naast de wc schijt is er niks aan de hand lijkt mij.
En dat is zelfs nog niet zo erg wanneer je de shit maar opruimt en schoonmaakt
pi_67721645
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 20:10 schreef Siniti het volgende:

[..]

Jij zegt dat het belachelijk is als er een toilet op de badkamer staat, echter heb je nog geen een goede reden voor gegeven waarom dit belachelijk is.
Jullie stellen anders dat het heel normaal is dat de WC in de badkamer zit. Argument: iedereen heeft het. Maakt dat het hygiënischer?
pi_67723814
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:37 schreef Fastmatti het volgende:
Jullie stellen anders dat het heel normaal is dat de WC in de badkamer zit. Argument: iedereen heeft het. Maakt dat het hygiënischer?
Half Nederland heeft het, en ik zie niet de helft van de bevolking dood neervallen omdat er cholera is uitgebroken vanwege onhygienische badkamers. Dus: hygienisch zat.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_67726665
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:09 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Half Nederland heeft het, en ik zie niet de helft van de bevolking dood neervallen omdat er cholera is uitgebroken vanwege onhygienische badkamers. Dus: hygienisch zat.
Non-argument. Het is gewoon smerig, dat heel Nederland het heeft maakt het niet minder smerig.
pi_67726871
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:28 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Non-argument. Het is gewoon smerig, dat heel Nederland het heeft maakt het niet minder smerig.
"het is gewoon smerig" is wel een argument dan Als je in de pot schijt en de bril dicht doet voor je doortrekt komen er echt niet merkbaar meer vieze beestjes, bacteriën of virussen in je badkamer hoor. We zitten 24/7 tussen de potentieel ziek makende organismen, daar heb je dus een afweersysteem voor. Als je ziek word van een wc in de badkamer, dan heb je heel veel meer problemen dan waar de pot staat (dat je op staat dood valt bijvoorbeeld).
pi_67728906
quote:
Dat het prettiger is om de toilet apart van de badkamer te hebben is zeker zo. Maar smeriger? Jij maakt je toiletpot, die bij jou natuurlijk apart is, nooit schoon ofzo?
pi_67729490
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:34 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Dat het prettiger is om de toilet apart van de badkamer te hebben is zeker zo. Maar smeriger? Jij maakt je toiletpot, die bij jou natuurlijk apart is, nooit schoon ofzo?
Natuurlijk maak ik het toilet niet schoon
pi_67731605
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:53 schreef Fastmatti het volgende:
Natuurlijk maak ik het toilet niet schoon
Hoe onhygienisch
pi_67731653
quote:

[..]

Ik heb ook nog geen argument gehoord waarin word bewezen dat het smerig is. Je poept toch niet in bad omdat de wc ernaast staat?
pi_67731994
Is toch juist gezellig?

De ene gaat schijten, de ander doucht.. kan je hele diepgaande gesprekken aangaan hoor
  zondag 5 april 2009 @ 17:29:46 #89
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_67733952
quote:

[..]

Het argument was niet: half (of heel) Nederland heeft het, maar half Nederland heeft het EN heeft geen cholera of wat dan ook.
Als je denkt luxe woorden te kunnen gebruiken moet je ook goed lezen, redeneren en oordelen.
*Think outside the box*
  zondag 5 april 2009 @ 20:21:26 #90
218653 honne
lufs Geejeetjuhhhhhhhhhh :-)
pi_67738698
Als je de toilet gewoon elke dag schoon maakt is er niks aan de hand toch
Mijn badkamer is groot genoeg voor een douchecabine, bad , wastafelmeubel en een toilet .
Gelukkige mensen hebben niet het beste van het beste
Zij maken het beste van wat ze hebben
  maandag 6 april 2009 @ 09:05:48 #91
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67750160
Ik heb ook mijn enige toilet in de badkamer. Het enige nadeel vind ik dat als ik visite heb die toch wel in een privé ruimte als de badkamer komt. Altijd zorgen dat de badkamer netjes is en zorgen er geen vuile was naast de wasmand ligt. Mensen kunnen ook precies tegen welke kwaaltjes je middeltjes gebruikt als je dat laat rondslingeren op plankjes.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_67776562
aparte schijtbak beneden.. en een schijtbak boven in de badkamer.. wil prima! niks mis mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')