Het is een appartementquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:10 schreef kraaksandaal het volgende:
Beneden heb je er dan ook nog 1 of mis ik nu dit topic?
Ok en dan is de badkamer wel normaal, gewoon op tijjd de geurverfrisser er doorheen halen.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:20 schreef Morwen het volgende:
Ik vind overigens zo'n toilet in de badkamer altijd zo ruimtelijk, ik mis de muren om me heen, beetje pleinvreesgevoel.Ook in mijn flat hiervoor zat de wc apart in een hok, maar qua stank of hygiene...achja....nonprobleem als je gewoon normaal doet, toch?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 05:32 schreef dvr het volgende:
Het zit anders, TS. De kwalijke odeurs die jij bij het defaeceren voortbrengt, worden in een badkamer in een veel groter luchtvolume opgenomen dan in een kleine toiletruimte. Dientengevolge zal het er ook veel minder stinken dan voor jou nu nog gebruikelijk. En mocht je nieuwe pot van het type 'plons' zijn (of als je jezelf eindelijk de gewoonte aanleert om tijdig te flushen terwijl je de Donald Duck uitleest) dan zal je nieuwe troon al helemaal een sprankelende ervaring van relatieve frisheid bieden.
Hoe weet je dat dan? wordt alles overlegt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:44 schreef Sudara het volgende:
we hebben alleen 1 simpele regel over de badkamer en het toilet daar... niet daar kakken als je weet dat een ander zo gaat douchen
Dat dus.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Het is zo hygiënisch als je het zelf maakt. Je gooit de was die je net gedaan hebt toch niet in de pot?
Of je na het poepen gaat douchen beslis je zelf. Is er geen ander toilet? Dan kan je afspreken op deze alleen te plassen of bij echt hoge nood (bijvoorbeeld diarree bij in bed liggen) en dan heb je het probleem niet.
Als je het toilet gewoon netjes schoonmaakt is er niets onhygiënisch aan. Korter gezegd: een toetsenbord bevat meer bacteriën dan je WC bril. En toch lik je straks gerust je vingers af?
Een beetje weerstand, mistaat niemand!
neuh niet echt overlegt maar hij geeft me wel een seintje om maar even niet te gaan douchen....quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:50 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? wordt alles overlegt?
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Het is zo hygiënisch als je het zelf maakt. Je gooit de was die je net gedaan hebt toch niet in de pot?
Of je na het poepen gaat douchen beslis je zelf. Is er geen ander toilet? Dan kan je afspreken op deze alleen te plassen of bij echt hoge nood (bijvoorbeeld diarree bij in bed liggen) en dan heb je het probleem niet.
Als je het toilet gewoon netjes schoonmaakt is er niets onhygiënisch aan. Korter gezegd: een toetsenbord bevat meer bacteriën dan je WC bril. En toch lik je straks gerust je vingers af?
Een beetje weerstand, mistaat niemand!
Ik heb niet eens een bad, maar als ik bij mijn ouders ben ga ik wel eens in bad. Of ik dan mijn eigen vuil ronddrijf weet ik niet, daar denk ik niet eens over na.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:47 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ken ook mensen die niet in bad gaan maar alleen douchen, omdat ze niet in hun eigen vuil willen zitten.
Wat mij betreft heb je dan nogal smetvrees.
Maar goed, dat is mijn mening
Ach.... als ik mijn wasmachine niet in de badkamer had, zou hij in de woonkamer moeten staan, want in de slaapkamer en werkkamer is geen plek.... Ook een beetje raar toch? Of een wasmachine in je keuken, dat is pas irritant, al die etensgeuren bij je schone was.... en het gesjouw met je was van de slaap/badkamer naar de keuken toe (want een wasmand in de keuken ziet er al helemaal niet uit) lijkt me ook vreselijk vervelend. Neehoor, een wasmachine in de badkamer is best handig als je geen groot huis met bijkeuken/washok hebt!quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:08 schreef B.E.D het volgende:
Wasmachines in de badkamer, dat vind ik dan wel weer raar.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat hij het kansloos vond om bij mij thuis te kakken, omdat er toevallig ook een douche in dezelfde ruimte is. Wat een luxegezeik (wel in de pot graag).quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:21 schreef _VoiD_ het volgende:
Leuk als je bezoek in je badkamer naar het toilet moet. Echt ontzettend kansloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |