Sick. Srs. TR.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
Deze SC bevalt me niet.
[ afbeelding ]
Wolvendagen is een beetje frusti omdat ze nog wiskunde moet lerenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer sick aanik vind het grappig.
Jouw humor. -1 voor nu.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer sick aanik vind het grappig.
Nee ik ben klaar.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wolvendagen is een beetje frusti omdat ze nog wiskunde moet leren
Hehe, 2 vs 3. Ik zet mijn geld op 2!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
Jouw humor. -1 voor nu.
Nee, ik zou het er zo van aflikken.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik ben klaar.
Vind je het niet vies dan?
Zegt een meisje dat zichzelf wolvendagen noemt, je bent duidelijk niet trouw aan je geloofquote:
Subtiele bazenactie!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:19 schreef dagdag het volgende:
De kaste, het summum van KLB in het bepalen van de natuurlijke hiërarchie. Eenieder zal begrijpen dat wij allen veel dank verschuldigd zijn aan de in KLB zeer bekende en beruchte Boswachter. Zijn idee om de verhoudingen in KLB om te zetten in een lijst der lijsten bleek een gouden zet en behaalde al snel veel succes. Met toestemming van de meester zelf kreeg de alom geliefde en gewaardeerde Emimich de toestemming om het systeem verder uit te werken en te perfectioneren. Zie hier na een afwezigheid van vele maanden de terugkeer van dé kaste, ditmaal grootser en omvangrijker dan ooit tevoren.
Vol trots presenteer ik U, heden ten dage 2 april 2009, hierbij dan ook de enige echte kaste van KLB:
Kaste 1: Afcajos, Beauregard, Chriz2k, De_Ananas, Emimich, RickoKun, Agiath, dagdag, de_boswachter, Chuck_Norris, BaronPils, Broekpaling, Biels
Kaste 2: Viking84, Tuvai.net, Specularium, wolvendagen, Fascination, Lakitu, reetveter, TC03, BigKahuna, Mendeljev, DutchErrorist, TNA, Repeat, Koningdavid, Florian_, GuyFawkes, McFearless, NoelGallagher, Rekkie, Skylark, Jajong, dWc_RuffRyder,
Kaste 3: Biogarde, smart_ass, Breathtaking, IQM, Devvie, Gupje, JanusAnus, 4EverBlackEyed, Arcturus, Sapstengel, Opperkwal, Syb-rund., gers, Krentenbol., Kali-Mist1, behangplakker, Trannellius, KingofPop, Nikmans, Silentalarm, jitzzzze, kurk_droog, Buffalo-Soldier, bloodysunday, Heathen
Kaste 4: BobbyB, Adelante, Juup©, remlof, Acinonyx, padlarf, wikwakka2, Maisnon, HSG-BOMBER, Zotheid, Paaskonijn, Siniti, DurumDoner, afwazig, TommyGun, Edwinuss, Rosbief, Quir, Dr.Cooper, McKillem, BasEnAad, Marurk
Kaste 5: Crane, swarmahoer, Drizzt_DoUrden, genakt, Salvad0R, Juicyhil, Irritatie100, postmortum, ondeugend, MiVer, damsco, moonmovies, Ofyles2, B.E.D.
Volgende maand geldt het eeuwenoude adagium weer: nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Dames en heren, de kaste is weer terug!
Er is een verschil tussen HAHA op een wc-bril schrijven met je eigen menstruatiebloed en je laten beffen in je menstruatieperiode.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt een meisje dat zichzelf wolvendagen noemt, je bent duidelijk niet trouw aan je geloof-2 voor jou.
En nu slapenwelterusten
!
Omdat het aantal users niet in 1 past.quote:
Omdat jij me nog niet in bed hebt gelegd.quote:
sick fuckquote:Op donderdag 2 april 2009 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen HAHA op een wc-bril schrijven met je eigen menstruatiebloed en je laten beffen in je menstruatiepediode.
Er staat nergens dat ik dat heb laten doenquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
Er is een verschil tussen HAHA op een wc-bril schrijven met je eigen menstruatiebloed en je laten beffen in je menstruatieperiode.
Geloof er geen zak van.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik dat heb laten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |