Maar ey... Hij heeft er wel een topic over geopend!quote:Op donderdag 2 april 2009 20:14 schreef mariskasl het volgende:
maar je was zo bang dat je niks tegen haar hebt gezegd
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit onderwerp was pas topicwaardig als de dame in kwestie een DurumDoner aan het wegkanen was.
Sultana.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja hoe heten die dingen, met van dat fruit erin.
Boeiend trouwens.
Jouw avatar is moeilijk irritant.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:18 schreef Adidah het volgende:
TS was gewoon bang om dat meisje aan te spreken. Wat een dikke fail.
Vertederd.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
En toen heb je haar anaal vertederd?
Ik kan mij alleen storen aan repeterende geluiden. Bijvoorbeeld als iemand de hele tijd neurotisch gaat tikken met een pen of voet.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:03 schreef Tja..1986 het volgende:
Mensen die zich niet kunnen concentreren als iemand een beetje geluid maakt
Met knoflooksaus die je aan de andere kant van de zaal ruiktquote:Op donderdag 2 april 2009 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit onderwerp was pas topicwaardig als de dame in kwestie een DurumDoner aan het wegkanen was.
ramadanquote:Op donderdag 2 april 2009 20:14 schreef DurumDoner het volgende:
Mensen die 3 uur zonder eten kunnenanorexia
Tijdens een tentamen?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:14 schreef mariskasl het volgende:
maar je was zo bang dat je niks tegen haar hebt gezegd
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
En toen heb je haar anaal vertederd?
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
En toen heb je haar anaal vertedert?
Historisch.quote:
Aan alle mensen die denken dat verteder{x} met een t isquote:Op donderdag 2 april 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
En toen heb je haar anaal vertedert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
We hebben een slachtoffer!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef RodeNek het volgende:
Fokkers die TS'ers uitmaken voor internetfalers, zijn pas échte faalhazen
quote:
Ja, maar ze had 4 koekjes ofzo (met om elk koekje een plasticje), een bueno-ding (das dus om elk van de twee bueno's een plasticje + nog om het gehele ding een plasticjequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:44 schreef Ritmo het volgende:
Een tentamen van 3 uur? Dan is een koekje en een flesje water niet zo gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Niet gek, maar veel meer dan dat moet je ook niet meenemen. Ik heb nooit wat te eten of te drinken tijdens een tentamen, vind dat het vaak alleen maar afleidt (is wel handig tijdens differentiaalvergelijken bedenk ik me netquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:44 schreef Ritmo het volgende:
Een tentamen van 3 uur? Dan is een koekje en een flesje water niet zo gek.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet gek, maar veel meer dan dat moet je ook niet meenemen. Ik heb nooit wat te eten of te drinken tijdens een tentamen, vind dat het vaak alleen maar afleidt (is wel handig tijdens differentiaalvergelijken bedenk ik me net;dd;D ;D;D:D
d;d;d;D
:D!).
En dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik wou dat ik daar lekker toezicht kon houden.... zou ik ook ongegeneerd zakken chips open trekken en tergend langzaam kleine glaasjes fris inschenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |