Daar zijn er meer van hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 20:44 schreef -Jean- het volgende:
Oh lache een echt circuit. Kan leuk worden!
En het is inderdaad geen "simpelweg rondjes rijden".quote:Op zondag 5 april 2009 20:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van hoor.
Overigens zijn de ovals ook gewoon echt tof om te kijken.
Het is een beetje onwennig in het begin, maar er komt een heleboel bij kijken qua taktiek en strategie en dan met name het besparen van brandstof (en dat klinkt vreemd als je het over auto racen hebt, maar het is echt zo)
Ik heb ze iig al jaren geleden leren waarderen, de ovals. Ik zou er niet te lichtzinnig over praten zovan ow dat zijn maar wat dom rondjes rijden, daar is niets aan.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:55 schreef exile79 het volgende:
Die onboards zijn echt gaaf. Heb trouwens geen idee hoe de wagen van Doornbos eruit ziet.
Nu 8stequote:Op zondag 5 april 2009 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Doornbos 9e zie ik, ziet er goed uit. Mooi circuit ook altijd.
Die stream is zeer traag bij mij helaas.
inschakelen op het moment dat ze in bikini voorbij komt bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmm, inschakelen op het moment dat Danica Patrick uitvalt
Dat kon beter
racecontrol is ook niet meer bereikbaar bij mij, je moet je ineens registreren. Zal wel server overload zijnquote:Op zondag 5 april 2009 21:23 schreef Atreidez het volgende:
Dat race control is echt een afgang, godzijdank hebben we toch RTL nog.. Hele weekend werkt er een goeie stream met leuk commentaar, en met de race gooien ze m eruit en krijgen we een buggy dashboard waar de auto's nog in lap 1 zitten
Livetiming kijk ik wel op http://scoring.indycar.com
quote:Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef bodylotion het volgende:
over het push to pass systeem wat ze in de champcar hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |