quote:Op donderdag 2 april 2009 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben een meisje van 16 en heb nog nooit een tampon gebruikt. Ik ben al ongesteld vanaf me 11e, maar ik zou echt niet weten waar de tampon in moet en hoe. Ik durf het ook niet. Maar ik heb wel een vriend, kan ik dan wel met hem naar bed? Ook al weet ik niet waar mn vagina zit?
hier
WJEHUHAAU![]()
![]()
Als bijbaantje is het vast wel leuk met al die nerds en gadgetfreaks, fulltime na je mbo retail opleiding lijkt het me een hel.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:22 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand of werken bij de media markt leuk/ aan te raden is?
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben een meisje van 16 en heb nog nooit een tampon gebruikt. Ik ben al ongesteld vanaf me 11e, maar ik zou echt niet weten waar de tampon in moet en hoe. Ik durf het ook niet. Maar ik heb wel een vriend, kan ik dan wel met hem naar bed? Ook al weet ik niet waar mn vagina zit?
hier
WJEHUHAAU![]()
![]()
Waar je mee poept.quote:
Bij je navel toch?quote:
Als bijbaan uiteraardquote:Op donderdag 2 april 2009 19:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als bijbaantje is het vast wel leuk met al die nerds en gadgetfreaks, fulltime na je mbo retail opleiding lijkt het me een hel.
Heeft er iemand hier dat wel eens gedaan?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, jij hint op de vodka tampon?
quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft er iemand hier dat wel eens gedaan?
Ik moest even googlen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, jij hint op de vodka tampon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |