quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Ik wilde zeggen 'een soli op zaterdag?', maar maar..quote:Op donderdag 2 april 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen een sollicitatie gesprek en ga aan het eind van de middag met iemand een terrasje pakken / eten
quote:
Dank u, dank uquote:
Daarom! Uitgaan vorig weekend was kut dus nu gaat het weer uitermate puikend ende tof worden!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef Ludootje het volgende:
Goed bezig, Q. Weekends zijn er voor om van te genieten.
Hahaquote:Op donderdag 2 april 2009 18:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'een soli op zaterdag?', maar maar..weekend
![]()
.
Succes op je soli!
Sowieso heeft vragen beantwoorden weinig zijn... Dan kan zo'n newbie bezig blijvenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Moeten wij(oldbies) ook die vragen beantwoorden?
JAAAAquote:Op donderdag 2 april 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Moeten wij(oldbies) ook die vragen beantwoorden?
En vanaf wanneer ben je geen newbie meer?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sowieso heeft vragen beantwoorden weinig zijn... Dan kan zo'n newbie bezig blijven
Wat waren de vragen ook al weer?quote:
Géén idee.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En vanaf wanneer ben je geen newbie meer?
Dat is de juiste instelling!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom! Uitgaan vorig weekend was kut dus nu gaat het weer uitermate puikend ende tof worden!.
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef mrbox het volgende:
Wie heeft de OP zo gepimpt ? complimenten
quote:
quote:
Ow, moeten wij hem ook nog gaan beantwoorden? Ik dacht dat dat alleen voor de nieuwkomers was.. Ik heb toch niks te melden wat jullie niet allang wetenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe oud ben je? 28
Sekse? V
Woonplaats/ regio? Ehv
Interesses? Punniken
Seksuele voorkeur? Sex is vies
Lengte en postuur? 1.65 m en standaard
Hoe lang single? niet
Lol je past er gewoon tussen dusquote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef Prinsesje4you het volgende:
zbbrox : ijsje eten?me loveeees ice too
Ik heb ook alleen maar ingevuld omdat ik daar zin in hadquote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, moeten wij hem ook nog gaan beantwoorden? Ik dacht dat dat alleen voor de nieuwkomers was.. Ik heb toch niks te melden wat jullie niet allang weten
fixedquote:Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar ingevuld omdat ik daar zin in had
pfrunniken
niet zo negatief hequote:Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
Welke kutuser heeft nou weer met z'n tengels aan de op gezeten
Cool, wij zijn even lang single!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:08 schreef Q. het volgende:
# Hoe oud ben je? 30.
# Sekse? Man.
# Woonplaats/ regio? Utrecht.
# Interesses? Als ze over bier gaan.
# Seksuele voorkeur? Een boel.
# Lengte en postuur? Stoer.
# Hoe lang single? 1.85
Hij antwoord niet, wilt vast geen ijsje met me eten. Jij wel?quote:
Niks negatiefs aan, bepaalde mensen willen nou eenmaal af en toe lollig doen door dat ding elke keer aan te passen.quote:
Je past je snel aanquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hij antwoord niet, wilt vast geen ijsje met me eten. Jij wel?
Als zij niet willen gaat snuit vast wel met je meequote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
LOL tegen de tijd dat ik daar ben is het meer ijs saus gewordenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Mmmm, saus!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
LOL tegen de tijd dat ik daar ben is het meer ijs saus geworden![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef Prinsesje4you het volgende:
zbbrox : ijsje eten?me loveeees ice too
Niet als je het dan pas bestelt hoor. De meeste ijssalons bewaren het bij temperaturen onder nul.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
waarom woon je dan ook zo ver wegquote:Op donderdag 2 april 2009 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 april 2009 19:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]Een lotgenootje.
Is niet makkelijk om ijsliefhebber te zijn. Er zijn veel haters.
Bij de NS een lentetoer kaartje halen en het hele land door voor verschillende ijsjes?![]()
Zeg jij gaat ook met iedereen ijs eten die een x in zn naam heeft he...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Komt omdat ik kusjes tekort kom..quote:Op donderdag 2 april 2009 19:15 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zeg jij gaat ook met iedereen ijs eten die een x in zn naam heeft he...
Moet je meer jongens plagen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:15 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Komt omdat ik kusjes tekort kom..
Kusjes vragen is nog niet hetzelfde als kusjes krijgen Ludoquote:
Your on a rollquote:Op donderdag 2 april 2009 19:15 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Komt omdat ik kusjes tekort kom..
Het is tenminste een eerste stap in de goede richting.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kusjes vragen is nog niet hetzelfde als kusjes krijgen Ludo
Ik wil wel komen helpen met likkenquote:
Ow!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is tenminste een eerste stap in de goede richting.
Jij ging etenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil wel komen helpen met likken
quote:
Deal..quote:Op donderdag 2 april 2009 19:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil wel komen helpen met likken
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb dit jaar nog geen ijsje op
Misschien moet je daar dan iets aan gaan doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wel!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef mrbox het volgende:
Ik vond nog een witte magnum met aardbei in de vriezer vanmiddag
Maar wel iets anders zeker.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:24 schreef Prinsesje4you het volgende:
Maar je hebt geen x in je naam dus geen kusjes..
quote:
We hebben ze niet in huisquote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je daar dan iets aan gaan doen.
Dat je er ook aan kan likken is geen reden om een BJ meteen een ijsje te noemen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wel!
Twee pipo ijsjes () en BJ
Niet alles op je moeder afschuivenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben ze niet in huis(
slecht inkoopbeleid van mijn moeder idd.
)
quote:
Het werkt! Het werkt!quote:
Jij denkt dat dat voor meer werkt dan alleen voor kusjes?quote:Neuken?
Ik had geen zin om Ben & Jerry's uit te typenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat je er ook aan kan likken is geen reden om een BJ meteen een ijsje te noemen.
Bij mij wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat voor meer werkt dan alleen voor kusjes?
Ik ben ook efficiënter, dus dat is niet ergquote:Op donderdag 2 april 2009 19:24 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Deal..![]()
Maar je hebt geen x in je naam dus geen kusjes..
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij ging eten
Daarna mag je gaan likken
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat je er ook aan kan likken is geen reden om een BJ meteen een ijsje te noemen.
Boerenjongensquote:Op donderdag 2 april 2009 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
witte magnumsDaarnaast vind ik malaga/rum-rozijn/boerenjongens (afhankelijk waar je je bevindt, heet het anders
) ook
Jullie spannen samen zeker?quote:
A dirty mind...quote:
Zou ik noooooit doen!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jullie spannen samen zeker?
En jij weet dat ik twee bolletjes op heb, dus géén hele bak
Mijn moeder is van de inkoopafdeling, ik nietquote:Op donderdag 2 april 2009 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet alles op je moeder afschuiven
quote:Je kan er zelf ook om
Dat wilde ik zeggen, kussen is helemaal niet nodigquote:Op donderdag 2 april 2009 19:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben ook efficiënter, dus dat is niet erg![]()
[..]
En dan laten jullie het aan mij over om het ook te zéggen? Zodat niemand merkt dat jullie stiekeme perverts zijn en ik het eventuele gezeik over me heen krijg?quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben ook efficiënter, dus dat is niet erg![]()
[..]
Daar hebben we het toch ook helemaal niet overquote:Op donderdag 2 april 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jullie spannen samen zeker?
En jij weet dat ik twee bolletjes op heb, dus géén hele bak
jepquote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan laten jullie het aan mij over om het ook te zéggen? Zodat niemand merkt dat jullie stiekeme perverts zijn en ik het eventuele gezeik over me heen krijg?
Nou enquote:Op donderdag 2 april 2009 19:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch ook helemaal niet over![]()
Dat is idd geen lieje om mee te zingen op je werkquote:Op donderdag 2 april 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit de hele dag al met dat liedje in mn kop...
Fuck you
Fuck you verry verry muhuhuch...
Wilde t op mn werk zingen, maar heb t maar zitten neurieën, zingen is minder
Lily Allenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit de hele dat al met dat liedje in mn kop...
Fuck you
Fuck you verry verry muhuhuch...
Wilde t op mn werk zingen, maar heb t maar zitten neurieën, zingen is minder
daarom. Ben al een beetje geïntegreerd hierquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is idd geen lieje om mee te zingen op je werk
Maar ken dat nummer volgens mij niet
Slim!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom. Ben al een beetje geïntegreerd hier
nee, zegt me niets dat liedjequote:
Omdat dat ws heel erg smerig is en derhalve niet verkoopt?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom bestaat er trouwens geen witte magnum malaga?
Tegen Lily zeg ik geen nee.quote:
quote:
Ik ken de melodie, maar waarvan?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, zegt me niets dat liedje
Loop ik nu hopeloos achter?
Ik ken het nummer ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, hoor t af en toe op de radioquote:Op donderdag 2 april 2009 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom bestaat er trouwens geen witte magnum malaga?
Inderdaad de melodie klinkt bekend. Maar waarvan dat weet ik ook niet.quote:
Hoi lieverdquote:Op donderdag 2 april 2009 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond deze avond lieve singles
quote:
Ik weet het! En we zijn weer terug bij het onderwerp ijs!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad de melodie klinkt bekend. Maar waarvan dat weet ik ook niet.
Heb ik hier dan al een goede naamquote:Op donderdag 2 april 2009 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Slim!![]()
Van Ludo verwachten we dat soort opmerkingen, en zo kun jij je goede naam behouden
Ahquote:Op donderdag 2 april 2009 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het! En we zijn weer terug bij het onderwerp ijs!
enquote:
De beat van dit nummer het refrein van dat nummer en dan heb je weer een nieuw nummer.quote:
De eerste???quote:Op donderdag 2 april 2009 20:24 schreef Mr_K het volgende:
vooruit ... zal ik de eerste zijn ? ;-)
# Hoe oud ben je? 22 jaar
# Sekse? Male
# Woonplaats/ regio? Utrecht
# Interesses? lachen
# Seksuele voorkeur? vrouw
# Lengte en postuur? sportief postuur + 185 cm
# Hoe lang single? bijna een maand
Welkomquote:Op donderdag 2 april 2009 20:24 schreef Mr_K het volgende:
# Sekse? Male
# Interesses? lachen
Ik nietquote:
Ja dat is verplicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ben officleel nu niet meer de nieuwste newbiequote:Op donderdag 2 april 2009 20:24 schreef Mr_K het volgende:
# Sekse? Male
# Interesses? lachen
Je bedoelt een ijscoquote:Op donderdag 2 april 2009 20:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ben officleel nu niet meer de nieuwste newbieVieren met een ijsje.
Statistical Package for the Social Sciencesquote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Wat is SPSS (geen zin om terug te lezen)
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Statistical Package for the Social Sciences
Een programma wat je gebruikt voor statistiek
nodig voor mijn opleiding![]()
Mag ook..quote:
Haha, ik studeer Psychologie en ik moest wat data verwerkenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:42 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Wat ben jij met je brein aan het pimpen dan???
En nu dan? Wat ga je nu uitspoken?
Gaat het lekker met je, Tally?quote:
Altijd leuk om mensen tot statistieken te degraderen.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik studeer Psychologie en ik moest wat data verwerken
En ik snapte het
Ehm... weinig!
Jij stappen?
Nee de laatste keer dat ik op de donderdag nog naar de kroeg ging was echt te bot. De vrijdag was een hel terwijl werken op vrijdag juist zo chill is.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik studeer Psychologie en ik moest wat data verwerken
En ik snapte het
Ehm... weinig!
Jij stappen?
Haha, hoezo?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd leuk om mensen tot statistieken te degraderen.
Hahaquote:Op donderdag 2 april 2009 20:51 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Nee de laatste keer dat ik op de donderdag nog naar de kroeg ging was echt te bot. De vrijdag was een hel terwijl werken op vrijdag juist zo chill is.
Mja, net nog wat andere dingen gedaan en zo even mijn gezicht beneden laten zienquote:Dus nu ga je maar een beetje zitten fokken?
Goehoedquote:
Hij gaat heerlijkquote:
Zich niet aangesproken voelt.quote:Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie" vragen
Mensen vertrouwen te veel op cijfers en statistieken en daarmee verliezen ze het menselijke element uit het oog. En dat zouden dokters/psychologen niet moeten doen.quote:
Wel een lang vrijgezellenfeestje dan.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:04 schreef Hukkie het volgende:
Vriend van me gaat trouwen, en daarom hebben we een vrijgezellenweekend op Lowlands![]()
Leukquote:Op donderdag 2 april 2009 21:08 schreef Hukkie het volgende:
Jep, de dames gaan naar Engeland en de heren naar Lowlands, met 25 in een grote legertent, ben benieuwd.
quote:
Nou, ze moeten wel data juist kunnen interpreteren , anders verneuk je nog een diagnosequote:Op donderdag 2 april 2009 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen vertrouwen te veel op cijfers en statistieken en daarmee verliezen ze het menselijke element uit het oog. En dat zouden dokters/psychologen niet moeten doen.
Ja zal een aardige bende worden, maar zie er wel naar uit. Zeker als het weer goed is.quote:
Ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Gejat . Dit is het orgineel waar de sample uit komt:
Dat is waar. En komende tijd zal ik daar genoeg mee te maken krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, ze moeten wel data juist kunnen interpreteren , anders verneuk je nog een diagnose
Me is jaloers..quote:Op donderdag 2 april 2009 21:08 schreef Hukkie het volgende:
Jep, de dames gaan naar Engeland en de heren naar Lowlands, met 25 in een grote legertent, ben benieuwd.
Nodige jullie nog een stripper uit?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja zal een aardige bende worden, maar zie er wel naar uit. Zeker als het weer goed is.
Geef mij maar iets stevigers.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Gejat . Dit is het orgineel waar de sample uit komt:
Die tijd van de maand laat een echte vent toch niet stoppenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Al sta ik nu een aantal dagen droogDie tijd van de maand he
En morgen krijg ik visitemaar moet ik vanaf blijven
Ik heb het maar zwaar
En jij?
Dat is muziek uit grootmoeders tijdquote:Op donderdag 2 april 2009 21:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geef mij maar iets stevigers.
Had ik maar zo,n stem als Lemmy![]()
Grootmoeder had wel smaak.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is muziek uit grootmoeders tijd
quote:
Een echte vent niet.. Maar dat zit bij ons even anders i.v.m. dat ziekenhuisverhaalquote:Op donderdag 2 april 2009 21:19 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Die tijd van de maand laat een echte vent toch niet stoppen
En van wie krijg jij visite??
Jajajaja ik heb niks te klagen
Dan kunnen jullie gezellig gaan kwartetten.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Een echte vent niet.. Maar dat zit bij ons even anders i.v.m. dat ziekenhuisverhaal
Van een vriend.. Die dit keer zijn vriendin meeneemtMaar mijn man is er ook hoor
Ik ben niet zo gek op kaarten of iets wat met kaartjes te maken heeftquote:Op donderdag 2 april 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie gezellig gaan kwartetten.
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:26 schreef Hukkie het volgende:
Jep Motorhead swingt toch wel de pan uit.
Damn jij bent kinkyquote:Op donderdag 2 april 2009 21:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Een echte vent niet.. Maar dat zit bij ons even anders i.v.m. dat ziekenhuisverhaal
Van een vriend.. Die dit keer zijn vriendin meeneemtMaar mijn man is er ook hoor
Wie zegt dat het iets met kaarten te maken heeft?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op kaarten of iets wat met kaartjes te maken heeft
Dit beter?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is muziek uit grootmoeders tijd
Whehehehe helaas is mijn man niet zo kinkyquote:Op donderdag 2 april 2009 21:30 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Damn jij bent kinky![]()
Wanneer mag ik meedoen
Ik.. Want dat andere kwartetten gaat er niet in zitten helaasquote:Op donderdag 2 april 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat het iets met kaarten te maken heeft?
Waar een wil is, is een weg.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik.. Want dat andere kwartetten gaat er niet in zitten helaas
Lafquote:Op donderdag 2 april 2009 21:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe helaas is mijn man niet zo kinkyEn zijn vriendin ook niet
We hebben het geprobeerdquote:
Trio?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:35 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben het geprobeerdMaar helaas
Dus maar geen kwartet
Lurken is posten.quote:
quote:
Zonde zeg.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:35 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben het geprobeerdMaar helaas
Dus maar geen kwartet
Ik heb geduld TGT2.. Ik heb geduldquote:Op donderdag 2 april 2009 21:37 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Zonde zeg.
Daar zit je dan met zoveel need en zo weinig please.
.
Ach als er nog een ander iemand is die wil kan je tenmiste nog seks hebben.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:37 schreef Tally het volgende:
[..]Als je met zijn viertjes bent en 2 wil dr niet denk je dat je dan een trio overhoudt?
Dat is waar.quote:
Maar morgen dus niet.. Zo groot is mijn huisje nietquote:Op donderdag 2 april 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als er nog een ander iemand is die wil kan je tenmiste nog seks hebben.
Er zijn ook genoeg statistieken op andere niveau's hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen vertrouwen te veel op cijfers en statistieken en daarmee verliezen ze het menselijke element uit het oog. En dat zouden dokters/psychologen niet moeten doen.
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:10 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja. Stappen op de d/dag als je een baan hebt meurt maar!
Jij suggereeert hier iets??quote:Op donderdag 2 april 2009 21:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar morgen dus niet.. Zo groot is mijn huisje niet
Als je maar graag genoeg wilt. Dan vind je vast wel een plekje. De WC bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar morgen dus niet.. Zo groot is mijn huisje niet
Dat klopt. En daar heb ik in mijn vakgebied ook mee te maken.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg statistieken op andere niveau's hoor
En geloof mij; je moet véél toetsen voor je een conclusie ergens aan mag verbinden, dus als men dan een conclusie trekt, dan kan je met een bepaalde betrouwbaarheid zeggen dat het kloptAl moet het om de x tijd wel opnieuw gedaan worden
Lekker is dat hè?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz word ik hier toch lekker genoukd![]()
Gewat?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hahaha. Dan volgt er zometeen nog een post zekerquote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef Murmeli het volgende:
ik voel me ook al zo genouked
best een gezellig dorp dat den haag...als je er elke dag op het terras hangt
]quote:Op donderdag 2 april 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker is dat hè?
[/quote[quote]Op donderdag 2 april 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker is dat hè?
Tnx!!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
van wie?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Dan volgt er zometeen nog een post zeker
Lekker makkelijk weerquote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Ah, ik zie dat iemand de originele OP alweer terug heeft gezet in de wiki...![]()
Zal Sedan wel weer geweest zijn
die heeft net al gepost.quote:
had al gepostquote:
is zo te fixenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Ah, ik zie dat iemand de originele OP alweer terug heeft gezet in de wiki...![]()
Je kan hem toch gewoon terugplaatsen?quote:
Ooo dat had ik gemist dan. Mijn excusesquote:Op donderdag 2 april 2009 21:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die heeft net al gepost.
ik ga nu mijn bier opdrinken, men wil naar huis
De intake gisteren ging wel goed. Het echt spannende komt volgende week pas dan wordt ik pas echt getest.quote:
Nee jij bent een newbie in dit topic.quote:
Hij is weer hersteld !quote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Echt nietquote:Op donderdag 2 april 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee jij bent een newbie in dit topic.
En toch ben je nog steeds een newbie hier.quote:
Ik heb jou niet bij de vrijgezellen grienmeet gezienquote:Op donderdag 2 april 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En toch ben je nog steeds een newbie hier.
Ik denk dat ik dat ook zo ga doenquote:
tsja, je moet iets hè?quote:
Individuen zijn geen statistiek, maar over een 200 man in een goed sample kun je met statistiek (en allereerst de goede vragen) toch wel het een en ander generaliseren.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd leuk om mensen tot statistieken te degraderen.
Succes ermee, en waar moet het over gaan?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:51 schreef ThE_ED het volgende:
ik ben ff een artikeltje aan het schrijven.
Het is voor een marketing weblogquote:Op donderdag 2 april 2009 22:53 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Succes ermee, en waar moet het over gaan?![]()
Sjonge, je zou bijna denken dat we samen op pad zijn geweestquote:
Bijna he?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sjonge, je zou bijna denken dat we samen op pad zijn geweest
nee, joh, dat doen wij sneaky in het weekend toch?!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sjonge, je zou bijna denken dat we samen op pad zijn geweest
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 april 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, joh, dat doen wij sneaky in het weekend toch?!
Je kan beter aan der vragen hoe Snuit was, maar ik heb der net naar bed gestuurd en ga zo ook achter der aan..quote:
Jij bent toch ook wel de grootste lul die er op deze aardkloot rondzwerft he...quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ik heb de op weer teruggezet, staat veel te veel troep in wat er niet in hoort. Zoals dat flauwekul van die lijstjes.
Dus maak een versie die wel serieus is bedoeld en mij hoor je niet klagen.
Beter recht voor z'n raap alsdan een fucking hypocriet zoals jou.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent toch ook wel de grootste lul die er op deze aardkloot rondzwerft he...
Jij denkt dat je alles te vertellen hebt, terwijl iedereen er positief en leuk op reageert, maar nee... Sedan's wil is weer wet... Zielig autistje dat je er rondlooptquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter recht voor z'n raap als een fucking hypocriet zoals jou.
Zoals ik al zei, maar er eentje die wel serieus bedoeld is en je hoort me niet.
Het is te merken dat jij nieuw bentquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik keek de R&P index, en dit topic straalde kaarslicht en haardvuur uit.
De op in in overeenstemming met iedereen zo neergezet jij (en nog een aantal) veranderen hem zonder dat de rest er ook maar wat van hoort om zogenaamd lollig te doen. Is al vaak genoeg gedaan en dat moet maar eens afgelopen zijn. Dus niet meteen zo janken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij denkt dat je alles te vertellen hebt, terwijl iedereen er positief en leuk op reageert, maar nee... Sedan's wil is weer wet... Zielig autistje dat je er rondloopt![]()
Je doet je vooroordelen en naam weer volop eer aan hier!
*schudt zitkussen op*quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik keek de R&P index, en dit topic straalde kaarslicht en haardvuur uit.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is te merken dat jij nieuw bent
En dus legt KudFokker2 zijn wil op aan de rest... Jij moet in Zimbabwe gaan wonen, met de rest van de dictators, zou je goed staan...quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De op in in overeenstemming met iedereen zo neergezet jij (en nog een aantal) veranderen hem zonder dat de rest er ook maar wat van hoort om zogenaamd lollig te doen. Is al vaak genoeg gedaan en dat moet maar eens afgelopen zijn. Dus niet meteen zo janken.
Dan snap je niet wat een dictator inhoud, kijk, een dictator ado die veranderd dingen zonder ook maar iets of iemand anders te vragen. Ik zet het gewoon terug zoals het was , jij on the other hand...quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dus legt KudFokker2 zijn wil op aan de rest... Jij moet in Zimbabwe gaan wonen, met de rest van de dictators, zou je goed staan...
nogmaals ik kots jou en al je verhalen en verdedigingen uit. Je bent in mijn ogen de grootste kuduser die er rondloopt hier!quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan snap je niet wat een dictator inhoud, kijk, een dictator ado die veranderd dingen zonder ook maar iets of iemand anders te vragen. Ik zet het gewoon terug zoals het was , jij on the other hand...
quote:
Ik zit een beetje te lachen.quote:
Mij is alles best! Lang weekend, morgen vrij, maandag vrij.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zit een beetje te lachen.
Gaat verder ook wel goed eigenlijk
Was met nog een artikeltje bezig maar die laat ik maar even als "draft". Zo eerst wat slapen.
en met jou dan?
Gast, jij hebt gewoon géén humorquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed Ado zoals ik al zei kom maar met een op voorstel dan zonder dat lijstje+plaatje.
Tofheid!quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mij is alles best! Lang weekend, morgen vrij, maandag vrij.
Gaat het ook niet om, als iemand nieuw hier binnenkomt moet het overzichtelijk zijn anders zien ze door de bomen het bos niet meer.quote:
Dit is wel het fok!forum heh...quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat het ook niet om, als iemand nieuw hier binnenkomt moet het overzichtelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |