quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Ik wilde zeggen 'een soli op zaterdag?', maar maar..quote:Op donderdag 2 april 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen een sollicitatie gesprek en ga aan het eind van de middag met iemand een terrasje pakken / eten
quote:
Dank u, dank uquote:
Daarom! Uitgaan vorig weekend was kut dus nu gaat het weer uitermate puikend ende tof worden!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef Ludootje het volgende:
Goed bezig, Q. Weekends zijn er voor om van te genieten.
Hahaquote:Op donderdag 2 april 2009 18:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'een soli op zaterdag?', maar maar..weekend
![]()
.
Succes op je soli!
Sowieso heeft vragen beantwoorden weinig zijn... Dan kan zo'n newbie bezig blijvenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Moeten wij(oldbies) ook die vragen beantwoorden?
JAAAAquote:Op donderdag 2 april 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Moeten wij(oldbies) ook die vragen beantwoorden?
En vanaf wanneer ben je geen newbie meer?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sowieso heeft vragen beantwoorden weinig zijn... Dan kan zo'n newbie bezig blijven
Wat waren de vragen ook al weer?quote:
Géén idee.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En vanaf wanneer ben je geen newbie meer?
Dat is de juiste instelling!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom! Uitgaan vorig weekend was kut dus nu gaat het weer uitermate puikend ende tof worden!.
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef mrbox het volgende:
Wie heeft de OP zo gepimpt ? complimenten
quote:
quote:
Ow, moeten wij hem ook nog gaan beantwoorden? Ik dacht dat dat alleen voor de nieuwkomers was.. Ik heb toch niks te melden wat jullie niet allang wetenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe oud ben je? 28
Sekse? V
Woonplaats/ regio? Ehv
Interesses? Punniken
Seksuele voorkeur? Sex is vies
Lengte en postuur? 1.65 m en standaard
Hoe lang single? niet
Lol je past er gewoon tussen dusquote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef Prinsesje4you het volgende:
zbbrox : ijsje eten?me loveeees ice too
Ik heb ook alleen maar ingevuld omdat ik daar zin in hadquote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, moeten wij hem ook nog gaan beantwoorden? Ik dacht dat dat alleen voor de nieuwkomers was.. Ik heb toch niks te melden wat jullie niet allang weten
fixedquote:Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar ingevuld omdat ik daar zin in had
pfrunniken
niet zo negatief hequote:Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
Welke kutuser heeft nou weer met z'n tengels aan de op gezeten
Cool, wij zijn even lang single!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:08 schreef Q. het volgende:
# Hoe oud ben je? 30.
# Sekse? Man.
# Woonplaats/ regio? Utrecht.
# Interesses? Als ze over bier gaan.
# Seksuele voorkeur? Een boel.
# Lengte en postuur? Stoer.
# Hoe lang single? 1.85
Hij antwoord niet, wilt vast geen ijsje met me eten. Jij wel?quote:
Niks negatiefs aan, bepaalde mensen willen nou eenmaal af en toe lollig doen door dat ding elke keer aan te passen.quote:
Je past je snel aanquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hij antwoord niet, wilt vast geen ijsje met me eten. Jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |