abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67652690
Game on !
pi_67652726
Ik gooide m vol...
Huup vertel eens...ben nu wel heel benieuwd. Wat een *excuse le moi* ehh truttige dame zeg die foto
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 april 2009 @ 18:38:51 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67652958
hahahahah Stout, jij zegt wat ik dacht bij die foto

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer? Als t lukt hoop ik morgen lekker nog buiten te kunnen zijn.
mn konijn eet weer zelf
blijkbaar smaakte mn vinger gister niet lekker dr zit een gat in en een tetanusprik doet best irritant pijn!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_67653010
Wat zijn jullie subtiel, ik dacht: het zou zo de zus van Cruella kunnen zijn

Ynske hoe ging het met de rompertjes?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67653027
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:38 schreef Ynske het volgende:
hahahahah Stout, jij zegt wat ik dacht bij die foto

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer? Als t lukt hoop ik morgen lekker nog buiten te kunnen zijn.
mn konijn eet weer zelf
blijkbaar smaakte mn vinger gister niet lekker dr zit een gat in en een tetanusprik doet best irritant pijn!
nou ik zei eigenlijk nog iets anders....maar dat was nog erger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 april 2009 @ 18:42:08 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67653048
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef Estrys het volgende:

ow geweldig ze vind t niets, maar t ziet er zo grappig uit, zal vanaaf eens kijken voor een foto
ze doen hun werk iig goed, ze mag niet aan de wond komen, als ik er ben doet ze dat ook niet, maar voor de zekerheid als ik niet kan opletten is een stukkie stof erom best handig. aandoen is wat lastiger doordat ze rond gaat springen
maar als hij eenmaal aan is, legt ze zich er snel bij neer
Today is life -

Dale Carnegie
pi_67653084
ik zal zo eens even mijn muil raggen... we mogen zo op audientie bij de juffen van onze kids..10 minuten gesprekken. en ook al doen ze het wat mij betreft altijd prima, ik ben toch nerveus

leg nu de link naar konijn->romper.... wacht met smart op een foto
pi_67653127
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:21 schreef Popples het volgende:
wow huup dat was dus niet leuk en word niet aangenomen dus
zij was degene die iemand had moeten aannemen, zij is lid van de adviescommissie en ze was het niet eens met mijn commentaar op de kandidate, die achteraf haar promovenda bleek te zijn... hoezo belangenverstrengeling?

Stout haha, truttig sja ze is 62 hoorde ik vandaag, best redelijk geconserveerd nog wel, maar ze is gewoon echt niet aardig. Er is geen andere waarheid dan wat zij vindt en laat dat nou net binnen een academische wereld toch een behoorlijk gebrekkige houding zijn. Dus mja, vervelend om mee te werken is het lichtste wat ik erover kan zeggen

rest even onder een google-veilige spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk is het gesprek afgekapt door de decaan en blijkt dat men volledig achter mijn standpunt stond maar dat niemand er daar verder woorden aan vuil wilde maken omdat zij zo onmogelijk te overtuigen is
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 18:45:36 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_67653149
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef Stout het volgende:
Ik gooide m vol...
Huup vertel eens...ben nu wel heel benieuwd. Wat een *excuse le moi* ehh truttige dame zeg die foto
je bedoelde toch gewoon kakteef?

Ik ga zo maar eens even fijn werken..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_67653178
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef Estrys het volgende:

zo heb ik haar ook genoemd tijdens een lunch met mn baas
Hahahaha en het allerergste was dat hij het volledig met me eens was. Het is écht een kreng en ze lijkt écht op Cruella

en haar dikke Duitse accent helpt niet...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 18:46:57 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_67653184
Die spoilers zijn toch helemaal niet googleveilig?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_67653186
Goed gedaan HUUP !! Eindelijk iemand met lef !!
pi_67653206
Het draadje achter mijn tanden was los gegaan dus ik zat vanmiddag voor het eerst sinds 12 jaar weer bij de orthodontist, zat ik daar in de wachtkamer tussen de tienjarigen met van die buitenboordbeugels en een overbeet waar een hand tussen kan zie je me zitten? en die 10-jarige van tegenwoordig zijn KLEIN, of ben ik nou gewoon veel groter, dat ze kleiner lijken of zo?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 april 2009 @ 18:48:47 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67653228
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:46 schreef moussy het volgende:
Die spoilers zijn toch helemaal niet googleveilig?
nee vertelde Yvonne dat laatst niet, de tekst versie van fok word geindexeerd door google, en daar werken de spoilertags niet, geloof ik
Today is life -

Dale Carnegie
pi_67653252
geconserveerd Huup? Volgens mij heet dat gewoon botox tegenwoordig
pi_67653356
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee vertelde Yvonne dat laatst niet, de tekst versie van fok word geindexeerd door google, en daar werken de spoilertags niet, geloof ik
oh nouja, anders haal ik het strakjes wel weg. De definitieve beslissing valt morgen maar informeel is hij al genomen dus, maar het leek me niet zo netjes om dit hier google-baar neer te zetten voordat de kandidaat daadwerkelijk is afgewezen maar ach.

Estrys ja ik weet het niet, ik durf dus niet zo goed naar haar te kijken
Ze draagt trouwens wel altijd vrij korte kokerrokken met een heule hoge split en van die vreselijk hoerige visnet-kousen weet je wel het is echt een karikatuur...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67653400
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:46 schreef huuphuup het volgende:

en haar dikke Duitse accent helpt niet...

pi_67653453
Nee echt hoor... haar voornaam past niet bij haar, ze zou op zn minst Helga moeten heten ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67653457
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:47 schreef Estrys het volgende:
Het draadje achter mijn tanden was los gegaan dus ik zat vanmiddag voor het eerst sinds 12 jaar weer bij de orthodontist, zat ik daar in de wachtkamer tussen de tienjarigen met van die buitenboordbeugels en een overbeet waar een hand tussen kan zie je me zitten? en die 10-jarige van tegenwoordig zijn KLEIN, of ben ik nou gewoon veel groter, dat ze kleiner lijken of zo?
je mag wel ff naast mijn 9 jarige staan ? Die is dik 150 cm.... (dus niet echt klein voor zijn leeftijd )
pi_67653525
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:56 schreef Stout het volgende:

[..]

je mag wel ff naast mijn 9 jarige staan ? Die is dik 150 cm.... (dus niet echt klein voor zijn leeftijd )
Nou dan waren het vandaag uitzonderlijk kleine daar denk ik Ik ben zelf ook maar 1,65 en de meeste waren echt een kop kleiner
pi_67653587
of die van mij is gewoon groot
In zijn klas zitten nog een paar van die lange lijsen, maar die hebben ook echt lange moeders (185-190) en vaders (200+) en dat ben ik niet echt (169 en man 193)
pi_67653591
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nou dan waren het vandaag uitzonderlijk kleine daar denk ik Ik ben zelf ook maar 1,65 en de meeste waren echt een kop kleiner
ik ben ook 165 maar het nichtje van manlief is net zo groot als mij en die is ook 10jaar.
ze krijgt ook nog een broertje of zusje hopen ze ooit. het kind woont zowat bij oma.

huup wat een verhaal, helga
mama van 3 kids!
pi_67653615
In mijn Chinese bloesem (ik heb een roze en een witte) zat vanmiddag bij thuiskomst een vlinder, dus gelijk naar binnen gegaan om mijn camera te pakken
pi_67653644
het is me eigenlijk nooit echt opgevallen hoe groot/klein de pre-pubers van nu zijn. Wel dat ze steeds dikker/molliger worden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67653740
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef huuphuup het volgende:
het is me eigenlijk nooit echt opgevallen hoe groot/klein de pre-pubers van nu zijn. Wel dat ze steeds dikker/molliger worden
wel voorop bedoel je toch
ik meen het kinderen van 12 die al boobies hebben. wat zit er tegenwoordig in het eten.

faja wat mooi
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')